Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Kalle r verkligen en vidrig mnniska. S otroligt nedvrderande mot de andra. Och efter att han kallat Alex fr "socialfall" s ska han sitta snacka och skmta med honom p frstukvisten. Vilken galning. Det konstiga r att han lyckats gifta sig flera gnger. Sverige r uppenbarligen fullt av desperata kvinnor.
sch, alla som lumpat vet att yrkesofficerare r speciella. Kan tnka mig att nr mina ljtnanter och kaptener som jag hade i lumpen kommer upp i Calles lder s kommer de vara sdr ocks, tjuriga och griniga som fan. Yrkesskadade av att gapa p vrnpliktiga och va fr mycket med skarp ammunition.
Dessutom r ju sl-alex ett socfall, "gambler", mmm...absolut, det lter troligt att han livnr sig p det.
D tycker jag Bettan r mngdubbelt vidrigare. Hon projicerar sin avsky mot Calle p de andra tjejerna och tror sig vara ngon talesperson fr dem. r det ngon som ska ka hem fr hen r underlig s r det hon.
Trailern avsljade ocks att Maria trttnat p Bettans falskhet. Och sklart en twist vid andrekmpevalet, fan om sl-alex blir kvar.