2017-03-02, 20:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kalle r verkligen en vidrig mnniska. S otroligt nedvrderande mot de andra. Och efter att han kallat Alex fr "socialfall" s ska han sitta snacka och skmta med honom p frstukvisten. Vilken galning. Det konstiga r att han lyckats gifta sig flera gnger. Sverige r uppenbarligen fullt av desperata kvinnor.
Den som har nt ihop med Alex r nnu mer dum i huvudet. Professionell Gambler. Skert.
Citera
2017-03-02, 20:12
Medlem
fulgarvets avatar
Citat:
Kalle r verkligen en vidrig mnniska. S otroligt nedvrderande mot de andra. Och efter att han kallat Alex fr "socialfall" s ska han sitta snacka och skmta med honom p frstukvisten. Vilken galning. Det konstiga r att han lyckats gifta sig flera gnger. Sverige r uppenbarligen fullt av desperata kvinnor.

Men herregud. Han ogillar Alex arbetsmoral. Men man kan vl umgs som folk fr det? Annat hade varit mobbing. Avskyr ox lata socfall men det fr man vl inte sga hgt. Men d inte sagt att Alex r ett men Calle menar nog att han beter sig som ett. .
Citera
2017-03-02, 20:15
Avstngd
konstapels avatar
Citat:

sch, alla som lumpat vet att yrkesofficerare r speciella. Kan tnka mig att nr mina ljtnanter och kaptener som jag hade i lumpen kommer upp i Calles lder s kommer de vara sdr ocks, tjuriga och griniga som fan. Yrkesskadade av att gapa p vrnpliktiga och va fr mycket med skarp ammunition.

Dessutom r ju sl-alex ett socfall, "gambler", mmm...absolut, det lter troligt att han livnr sig p det.

D tycker jag Bettan r mngdubbelt vidrigare. Hon projicerar sin avsky mot Calle p de andra tjejerna och tror sig vara ngon talesperson fr dem. r det ngon som ska ka hem fr hen r underlig s r det hon.
Trailern avsljade ocks att Maria trttnat p Bettans falskhet. Och sklart en twist vid andrekmpevalet, fan om sl-alex blir kvar.
Senast redigerad av konstapel 2017-03-02 kl. 20:18.
Citera
2017-03-02, 20:31
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffisen
"Han r bara en fet taxichauffr".. Vad har hans yrke med hans styrka att gra? Kan inte en taxichauffr vara stark? Frmodligen r han smalare och mer vltrnad n dig och skulle med garanti trycka ner dig i backen utan problem.

Nr man sitter och kr bil hela dagarna det blir man inte stark p, som ett fysiskt yrke som Jerry som r stllningsbyggare.
Har du inte sett hans rejla kagge nr han gr runt utan trja?
Citera
2017-03-02, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
sch, alla som lumpat vet att yrkesofficerare r speciella. Kan tnka mig att nr mina ljtnanter och kaptener som jag hade i lumpen kommer upp i Calles lder s kommer de vara sdr ocks, tjuriga och griniga som fan. Yrkesskadade av att gapa p vrnpliktiga och va fr mycket med skarp ammunition.

Dessutom r ju sl-alex ett socfall, "gambler", mmm...absolut, det lter troligt att han livnr sig p det.

D tycker jag Bettan r mngdubbelt vidrigare. Hon projicerar sin avsky mot Calle p de andra tjejerna och tror sig vara ngon talesperson fr dem. r det ngon som ska ka hem fr hen r underlig s r det hon.
Trailern avsljade ocks att Maria trttnat p Bettans falskhet. Och sklart en twist vid andrekmpevalet, fan om sl-alex blir kvar.

Calle r ju sknast av alla i Farmen och har fullkomligt rtt om Mastermind. Han pminner om ett socialfall! Jobbar som "gambler".

Hoppas Calle vinner hela skiten...
Citera
2017-03-02, 20:44
Medlem
Centipedes avatar
Konstigt att Alexander Vrs hade snt dligt sjlvfrtroende nr det gller styrka och teknik mot Carl-Johan von Rosen och trodde att det skulle g bttre i kunskap mot honom.
Fr Carl-Johan von Rosen var ju nd vldigt bra i kunskaps matchen mot Alexandra Broberg.

Carl-Johan von Rosen sjlv vgade ju inte utmana Alexander s han frstod ju att han inte skulle ha en chans.

Kanske r det s att Alexander Vrs har ett vldigt bra minne.
Citera
2017-03-02, 20:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Konstigt att Alexander Vrs hade snt dligt sjlvfrtroende nr det gller styrka och teknik mot Carl-Johan von Rosen och trodde att det skulle g bttre i kunskap mot honom.
Fr Carl-Johan von Rosen var ju nd vldigt bra i kunskaps matchen mot Alexandra Broberg.

Carl-Johan von Rosen sjlv vgade ju inte utmana Alexander s han frstod ju att han inte skulle ha en chans.

Kanske r det s att Alexander Vrs har ett vldigt bra minne.

Jag spelar inte sjlv poker men av program jag sett s r det vl nstan ett mste att ha ett bra minne.
Fast hur pass bra pokerspelare Alex r vet vi ju inte.
Citera
2017-03-02, 21:09
Medlem
Centipedes avatar
Nu har det ju sltt slint alldeles fr Carl-Johan von Rosen i dagens avsnitt kallade han ju sina bsta kompisar p Farmen Inger Bermlid och Hans Ek fr lata ocks.
Citera
2017-03-02, 21:17
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Nu har det ju sltt slint alldeles fr Carl-Johan von Rosen i dagens avsnitt kallade han ju sina bsta kompisar p Farmen Inger Bermlid och Hans Ek fr lata ocks.
Varfr skriva ut efternamnen p alla?
Citera
2017-03-02, 21:26
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Varfr skriva ut efternamnen p alla?
Det r lttare att komma ihg vem det r med efternamn ocks tycker jag.
Citera
2017-03-02, 21:30
Medlem
Centipedes avatar
r det ngon som vet om deltagarna har ngra bloggar i r.
Det hade varit intressant att lsa lite inside information.
Citera
2017-03-02, 21:37
Medlem
Haha, nnu ett felaktigt uttalande av Sylianes namn. Denna gng r det Expressen - Syliande.

Det mste sl ngot slags rekord i felaktigheter

http://www.expressen.se/noje/tv4-pro...er-programmet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in