2017-03-01, 11:25
Medlem
XajteNs avatar
Jag köpte ett 50pack när dom släpptes askensoch första batch och slängde i mig 5 i taget och väntade en stund, efter 25x så kände jag litegrann jävla blåsning. Då hade jag dock tolerans har gått på 50 ikto alt 50 xanor eller 25 stycken fm1or om dagen, helt sjukt att det kan gå så långt att man inte tycker 50 xanor ettor känns öht. Men nu beställde jag 10 av dessa igen från asken (har nu varit utan bens sen jag köpte från askens första) har ju lyrica på recept det funkar väl ok. Så nu lär jag väl känna nånting slängde i mig 10 för 45min sen kanske och känner mig lite bättre hade hjärtklappningar och high bp from hell o extrem ångest pga cs rc. Plus att jag ligger på grammet testo i veckan nu kom på att jag har ju lite medfödda hjärtproblem och testo i såna doser är inte bra för hjärtat. OT: men innan senaste voltan hade jag på recept xanor stavar 6mg , lyrica 900mg, imovane 15mg varje dag, när jag sen mucka så fick jag inte ett skit, fucking gabapentin men dom fick det jävligt klart för sig att jag ska in på lyrica 600 asap det fixades samma dag. Men bens som är viktigast fan. Vad ska man göra nu då? Aldrig behövt ge en läkare cash under bordet men men kanske bästa alternativet eller har någon nån idé kanske? Jag vill inte missbruka jag vill ha som jag hade det innan senaste voltan.. har ganska fucked up papper varit misstänkt för mord alt dråpförsök men det va lugnt m.m. Borde väl hjälpa eller?
Citera
2017-03-01, 11:57
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XajteN
Jag köpte ett 50pack när dom släpptes askensoch första batch och slängde i mig 5 i taget och väntade en stund, efter 25x så kände jag litegrann jävla blåsning. Då hade jag dock tolerans har gått på 50 ikto alt 50 xanor eller 25 stycken fm1or om dagen, helt sjukt att det kan gå så långt att man inte tycker 50 xanor ettor känns öht. Men nu beställde jag 10 av dessa igen från asken (har nu varit utan bens sen jag köpte från askens första) har ju lyrica på recept det funkar väl ok. Så nu lär jag väl känna nånting slängde i mig 10 för 45min sen kanske och känner mig lite bättre hade hjärtklappningar och high bp from hell o extrem ångest pga cs rc. Plus att jag ligger på grammet testo i veckan nu kom på att jag har ju lite medfödda hjärtproblem och testo i såna doser är inte bra för hjärtat. OT: men innan senaste voltan hade jag på recept xanor stavar 6mg , lyrica 900mg, imovane 15mg varje dag, när jag sen mucka så fick jag inte ett skit, fucking gabapentin men dom fick det jävligt klart för sig att jag ska in på lyrica 600 asap det fixades samma dag. Men bens som är viktigast fan. Vad ska man göra nu då? Aldrig behövt ge en läkare cash under bordet men men kanske bästa alternativet eller har någon nån idé kanske? Jag vill inte missbruka jag vill ha som jag hade det innan senaste voltan.. har ganska fucked up papper varit misstänkt för mord alt dråpförsök men det va lugnt m.m. Borde väl hjälpa eller?

Bestäm dig för en dos. Ta den en gång om dagen, avvakta 5-7 dagar för att se om Norflurazepam hjälper för dig. Eftersom du har hög tolerans vet jag inte lämplig dos riktigt. Jag gick från Diazepam 40mg till 12mg Norflurazepam...

Testa 20-24 mg kanske? Är du inte bättre efter fem dagar så vet jag inte. Tipset är bara baserat på mina erfarenheter...Min erfarenhet är att den inte är speciellt direktverkande. Men vissa i tråden får effekt direkt.

Vad jag vet i alla fall är att du bara stjälper dig genom att äta nävar av diverse benso, men det vet du nog själv..
Citera
2017-03-01, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XajteN

Ja det var ju inte så konstigt du inte kände nått.
Jag själv var som du när jag bara var ute efter att bli väck. Slutade med att jag var tvungen ta 20-25 rohypnol bara för att vara normal och kunna jobba. Sen försvann rypparna. Så då gick jag på en 25st xanor om dagen. Då erkände jag för mig själv det gått för långt och bokade tid hos läkare. Han tappade hakan när jag sa jag tar 25st om dagen bara för att kunna jobba. Så frågade han om jag hade piller nu. Nej sa jag och hade början till abstinens. Fattade noll om benzo på den tiden. När jag fick tag på stess svenska burkar gick det lätt 1st 10mg 100st stess på 2 dagar. Men över till läkaren. Han sa då att han måste skriva ut till mig för jag kunde dö annars. Så frågade han mig hur många jag ville ha. Jag blev ställd och sa lite försiktigt 6st xanor 1mg om dagen. Fick jag utan problem. Sen skickades jag till psyk efter en månad. Där fick jag bara frågan. Mår du bra på det, svarade ja så länge jag har det. Fast sen hände något jag började uppskatta stess mer och mer och tänkte varför så då började jag studera benzo och i princip all medicin. Fast det var även i samband som jag ville sluta med benzo jag fann guld benzon diazepam. Behövde ju bara ta 1st 10mg på morgonen för att slippa all torgskräck och min äckliga ångest skulle klinga av. Sen fann jag klonazepam och nu denna Norflurazepam.
Fast har beställt 30st flurazepam för att kolla hur mycket dom skiljer sig.
Tror ganska mycket.
Norflurazepam tycker jag man kan använda som en sömnbenzo om man går på nån benzo och har svårt att sova. För en 3st om dagen då tappar den sina bästa egenskaper fast man kan ju hålla sig lugn.
Väntar några 10mg från TS och ska kolla dom. Hoppas dom är rätt doserade. Säger det igen. Ni som trappar ut benzo. Köp på er 100st och ta en till natten dom sista 3 sista veckorna ni klivit av helt. Kommer ni slippa lite till lidande.
Citera
2017-03-01, 12:02
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crippadippa
En liten fråga, väntar på ett 50 pack, har ganska hög tolerans sen tidigare, vad ska man ta för dos till att börja med för att inte riskera att bli helt bäng, 8 mg?

Är det som med andra benzos bäst att ta den under tungan eller?

Smaksak, men då inte är så snabbverkande så föredrar jag att svälja.
Citera
2017-03-01, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Bestäm dig för en dos. Ta den en gång om dagen, avvakta 5-7 dagar för att se om Norflurazepam hjälper för dig. Eftersom du har hög tolerans vet jag inte lämplig dos riktigt. Jag gick från Diazepam 40mg till 12mg Norflurazepam...

Testa 20-24 mg kanske? Är du inte bättre efter fem dagar så vet jag inte. Tipset är bara baserat på mina erfarenheter...Min erfarenhet är att den inte är speciellt direktverkande. Men vissa i tråden får effekt direkt.

Vad jag vet i alla fall är att du bara stjälper dig genom att äta nävar av diverse benso, men det vet du nog själv..

Instämmer. Du kommer få ut mycket mer om du trappar ner på xanoren och tar den 4 g per dag. Då kommer du få en balans i kroppen och med det kommer bättre mående. Ska du byta till denna från de doser du gått på måste du ta minst 2mg alprazolam om dagen så du får ner toleransen annars kan du dö. Samt du redan har hjärtfel. Testo på det. Trappa ner testot till 500mg EW det räcker. Har du till pct annars kommer du få känna på hur det är att lida det lovar jag.
Lycka till och lungna ner dig jag svär du kommer må mycket bättre av det. Gillar du styrketräna. Fokusera på det och träna som fan under tiden du trappar ner. Kommer hjälpa enormt.

Jag känner ändå du är i början på att gå ner dig helt i benzo träsket. Så tänk om och vänd. Du vill inte vara i benzo träsket. Norflurazepam dos per dygn skulle jag säga 6-8st 4mg om du gått på dom doser du skriver. Sen ta bort en 4mg var tredje vecka. Räkna in 1 xanor morgon och kväll med i detta. Ta bort xanoren vecka 4 på morgonen sen vecka 6 på kvällen. Sen försök sluta. Här har du så du kan se hur man trappar ner samt vad varje benzo motsvarar i diazepam. http://www.evoca.info/pages/ashton.html
Eller googla ashton manual. Kommer det fram. 1mg alprazolam motsvarar 20mg diazepam ta sen Norflurazepam som är 2X så stark så får du en bild över hur många du behöver men om du är i början av ditt missbruk behöver du bara 40mg diazepam om dagen för att må bra.
Citera
2017-03-01, 13:20
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Instämmer. Du kommer få ut mycket mer om du trappar ner på xanoren och tar den 4 g per dag. Då kommer du få en balans i kroppen och med det kommer bättre mående. Ska du byta till denna från de doser du gått på måste du ta minst 2mg alprazolam om dagen så du får ner toleransen annars kan du dö. Samt du redan har hjärtfel. Testo på det. Trappa ner testot till 500mg EW det räcker. Har du till pct annars kommer du få känna på hur det är att lida det lovar jag.
Lycka till och lungna ner dig jag svär du kommer må mycket bättre av det. Gillar du styrketräna. Fokusera på det och träna som fan under tiden du trappar ner. Kommer hjälpa enormt.

Jag känner ändå du är i början på att gå ner dig helt i benzo träsket. Så tänk om och vänd. Du vill inte vara i benzo träsket. Norflurazepam dos per dygn skulle jag säga 6-8st 4mg om du gått på dom doser du skriver. Sen ta bort en 4mg var tredje vecka. Räkna in 1 xanor morgon och kväll med i detta. Ta bort xanoren vecka 4 på morgonen sen vecka 6 på kvällen. Sen försök sluta. Här har du så du kan se hur man trappar ner samt vad varje benzo motsvarar i diazepam. http://www.evoca.info/pages/ashton.html
Eller googla ashton manual. Kommer det fram. 1mg alprazolam motsvarar 20mg diazepam ta sen Norflurazepam som är 2X så stark så får du en bild över hur många du behöver men om du är i början av ditt missbruk behöver du bara 40mg diazepam om dagen för att må bra.

Bra skrivet...
Hur är en lämplig nedtrappning för mig som enbart tar 12mg Norflurazepam? 2mg varannan vecka? Konstigt att jag mår stabilare på 12mg Norflurazepam än 40mg Diazepam? Jag bytte förövrigt rakt av från 3mg Xanor till 40mg Stesolid, tur att jag inte dog..

Du skrev 2X så stark. Menar du i jämförelse med Diazepam? Det lilla jag hittat så ska de vara typ lika dospotenta. Men det tror inte jag, snarare 2X då. Men svårt att jämföra substanser rakt av..
Citera
2017-03-01, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Dessa sys på Acl och benso både pås sticka och analys vet jag inget om änu. fick hem desa från Pillertrilare (diock kalar dom det valiyum)respetive ikto det är norflura det känns långa vägar ev meklonazepam emn trpr på norflura. samam presning som T nästan för lik på deras (ikto) dock ska vi koma ihåg at det ä'ven kan vara flub elelr klona så släng ej ie er 5-6 st från pilertrilalres och rtro sen det ÄR TTs. dock ttor jag desa ligeg rpå 8 mg (käner nu at vist är det norflura)
Det kan till 10 % pyra men jag säger Pt säljer norflura fick et smaple på 25 st så har ju inte kastat nå pengar i sjön aif
Ojdå....ja det är definitivt inte Norflurazepam du har i dig med tanke på dina skrifter. Take Care.
Citera
2017-03-01, 16:52
Medlem
Hej! Vilken standard benzo liknar denna mest?
Citera
2017-03-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brezze

ingen särskild tycker jag faktiskt. det skulle väl vara flurazepam isf men tvivlar på att många tagit den här inne ...
Citera
2017-03-01, 17:29
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brezze

Inget jag prövat.. Ingen benzo för rus-sökare.
Men är man lite tålmodig och doserar vettigt är den grym. En potentare Diazepam med halveringstider, om jag måste välja...
Citera
2017-03-01, 17:52
Medlem
JanBertilssons avatar
Förövrigt sover jag dåligt om jag tar min dos på kvällen. Tar allt när jag vaknar och sover bra till natten sen. Är ju väldigt underligt men inget problem...

Tänkte skriva en annan grej, men då åker jag nog på en varning. Synd dessa strikta regler då det hypotetiskt inte går att delge andra viktig information pga av ,det lite godtyckliga, regelverket...
Citera
2017-03-01, 17:54
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Inget jag prövat.. Ingen benzo för rus-sökare.
Men är man lite tålmodig och doserar vettigt är den grym. En potentare Diazepam med halveringstider, om jag måste välja...

Bra sagt!
Där satte du huvudet på spiken.
Alldeles för många russökare som blir besvikna och tror att de inte är potenta, vilket de är. Enligt mig som använder som medicin är det en av de bättre bensodiazepinerna, rc eller ej. Är dock inte helt klar med forskningen på råttorna men det litar åt det i alla fall ganska starkt.

Må väl!

Med vänlig hälsning,
GH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in