2017-11-02, 07:49
Medlem
fick förmodligen hem et av TTs sista utskick a dom gröna och jag har testat dom blåa men dom gröna var ju bättre än askens gula faaan också så är dom slut hos TT och asken bojkottar jag till 100 % dryga och trro dom är bäst asklepios läser ni detta ni kommer inet i närheten av tts Sen fick man 62 st istälelt för 50 tackar och tar emot TT
Citera
2017-11-02, 08:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Påslag 30-40 min
Effekt 24+ timmar

Trevlig substans som jag de få gånger jag tagit den aldrig blivit besviken på.

Känner knappt nåt... tog 16 mg, la dem under tungan, hade en massa Alprazolam i kroppen sen tidigare men inte mkt hände. Tråkigt!
Citera
2017-11-02, 22:53
Medlem
KringExs avatar
Ja, fan vad man gillar olika! Dessa var inte alls min grej.
Lik förbannat så kommer det 10st nya imorrn eller på måndag. Man måste ju ha nåt att landa på efter 4F-NEP
Citera
2017-11-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
fick förmodligen hem et av TTs sista utskick a dom gröna och jag har testat dom blåa men dom gröna var ju bättre än askens gula faaan också så är dom slut hos TT och asken bojkottar jag till 100 % dryga och trro dom är bäst asklepios läser ni detta ni kommer inet i närheten av tts Sen fick man 62 st istälelt för 50 tackar och tar emot TT

Ljusgröna? minns att TTs bromazolam var ljusgröna i allla fall..
Citera
2017-11-04, 12:17
Medlem
KringExs avatar
Blockerar Noflurazepam andra bensodiazepiner?? Fick höra ett sånt konstigt rykte just så jag var tvungen att berätta om det. En bankant frågade mig;
- Har du testat dom här gula Norlura, vad dom nu heter?
- Norflurazepam.
- Ja, ja just det fan så hette dom. Dom är ju totalt värdelösa, dom blockerar andra bensos. Har du provat ta en Xanor efteråt
- Ja. Funkar skitbra
- Men vad fan.... jaha, det var som fan, då kanske dom funkar då.

Haha, är det nån annan som hört något liknande ryckte om dom?
Citera
2017-11-04, 12:29
Medlem
KringExs avatar
Jag tycker att Askens 8 mg är nästan starka.... saknar 4 mg:arna.
Har bett om ett sample från MA för dom har ju 2 mg. Just styrkan 2 mg tror jag är perfekt för den här vardagsångesten. Fan tar jag 8 mg blir det alldeles för starkt, 4 mg blir också för mkt.
Så hoppas det kommer några 2 mg nästa vecka på lådan
Hörde av en polare att dom ska vara bra ;D
Citera
2017-11-04, 12:53
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Blockerar Noflurazepam andra bensodiazepiner?? Fick höra ett sånt konstigt rykte just så jag var tvungen att berätta om det. En bankant frågade mig;
- Har du testat dom här gula Norlura, vad dom nu heter?
- Norflurazepam.
- Ja, ja just det fan så hette dom. Dom är ju totalt värdelösa, dom blockerar andra bensos. Har du provat ta en Xanor efteråt
- Ja. Funkar skitbra
- Men vad fan.... jaha, det var som fan, då kanske dom funkar då.

Haha, är det nån annan som hört något liknande ryckte om dom?

Ja det stämmer. Eller ja, den blockerar inte men eftersom att Norflurazepam har så pass lång halveringstid, så tar det lång tid innan det är helt ute ur systemet. Har du fortfarande benzo i dig så känner du såklart av det mindre.

Tar du 1mg xanor så kommer du må bra. Tar du 1mg xanor 2 timmar senare, så kommer inte den få dig att må lika bra som den första gjorde pga att du redan har en viss mängd i dig, som exempel.
Citera
2017-11-05, 12:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Ja det stämmer. Eller ja, den blockerar inte men eftersom att Norflurazepam har så pass lång halveringstid, så tar det lång tid innan det är helt ute ur systemet. Har du fortfarande benzo i dig så känner du såklart av det mindre.

Tar du 1mg xanor så kommer du må bra. Tar du 1mg xanor 2 timmar senare, så kommer inte den få dig att må lika bra som den första gjorde pga att du redan har en viss mängd i dig, som exempel.

Det du säger låter ju ganska logiskt när du säger det
men jag tycker att du har fel. Koll Bara på Stesoli och Iktorivio. Jag mår lika bra på 1 eller 2 eller 3 Xanor Även om jag ätit 100 mg Stesolid eller 10 mg Iktorivil
Citera
2017-11-05, 12:56
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det du säger låter ju ganska logiskt när du säger det
men jag tycker att du har fel. Koll Bara på Stesoli och Iktorivio. Jag mår lika bra på 1 eller 2 eller 3 Xanor Även om jag ätit 100 mg Stesolid eller 10 mg Iktorivil

Det hade inte jag gjort. Hade jag haft 10mg iktorivil i mig hade jag knappt kännt av 1mg xanor. Men vad skönt för dig om nu du gör det, när det kommer till benzo fungerar ju alla olika.
Citera
2017-11-10, 16:22
Medlem
Beställde det här några dagar sen pga Stilnoct-tomten... precis innan klassning.

Paketet har inte kommit fram heller, så man får förmoda att det blivit taget på kontroll (eller stulet). Nåja, får bara vägra ta emot det om det kommer efter klassningen. Och låta bli att vidröra dator när jag tagit zolpidem...
Citera
2017-11-16, 03:34
Medlem
RabarbFantasts avatar
Tyckte fantamig där var rätt bra ös i dem. En halv räckte nästan, skulle uppskatta effektens duration till cirka 13+ tim.

Fridens
Citera
2017-11-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Ljusgröna? minns att TTs bromazolam var ljusgröna i allla fall..

Ja där sa du ju nåt hhann ej tetsta dom dessa var ljsugröna stod på hemsidan b låå elelr gröna kryss inann utskcik men bra tryck var det iaf i dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in