2017-02-28, 17:52
Medlem
Har snortat totalt 2 mg subutex dom senaste 75 min. Tog först ca 1 mg och sen fyllde jag på 30 min senare. Känner fortfarande inte särskilt mycket. Antingen är det för att jag snortade för hårt så att det åkte ner i halsen eller så är jag väl inte särskilt känslig mot just sub. Har käkat tram varje dag i 1 vecka så min tolerans borde inte vara särskilt hög. Kan jag dra i mig 1 mg till? Har som sagt gått nästan 1 timme sen sista påfyllningen.
Citera
2017-02-28, 17:53
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Har snortat totalt 2 mg subutex dom senaste 75 min. Tog först ca 1 mg och sen fyllde jag på 30 min senare. Känner fortfarande inte särskilt mycket. Antingen är det för att jag snortade för hårt så att det åkte ner i halsen eller så är jag väl inte särskilt känslig mot just sub. Har käkat tram varje dag i 1 vecka så min tolerans borde inte vara särskilt hög. Kan jag dra i mig 1 mg till? Har som sagt gått nästan 1 timme sen sista påfyllningen.
Ja då,kör på lite till men kom ihåg att lixom "andas" in pulvret och inte fräsa
Citera
2017-02-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ja då,kör på lite till men kom ihåg att lixom "andas" in pulvret och inte fräsa

Precis, det var nog det som jag gjorde fel. Är första gången som jag snortar så inge proffs än.
Citera
2017-02-28, 18:38
Medlem
Snortat ca 2.5 mg under dom senaste 2 timmarna och känner inte särskilt mycket. Lite känner jag men inge märkvärdigt. Är det safe att ta ca 1.5 mg till? Dvs totalt 4 mg. Har aldrig tagit sub förut. Och hur farligt är det att boosta subben med lite benzo? Går det eller är risken att dö hög?
Citera
2017-02-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Nu är jag här, där jag dyrt och heligt lovade Gud att aldrig göra - IV:a Subutex, eller droger öht.
Då jag är en fullkomlig nybörjare när det gäller IV; hur många meter vatten behövs det för 2-3mg Buprenorfin, samt behöver jag "koka" det, eller är det bara att panga?

2-3 ml, filtrera väl, koka ej, eller som bäst sök hjälp att sluta.
Citera
2017-02-28, 20:35
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
2-3 ml, filtrera väl, koka ej, eller som bäst sök hjälp att sluta.

Tack för hjälpen! Nu har man tappat pannoskulden och har hamnat än längre i opiatträsket.. Har viss tolerans, men jag känner helt klart av pannan.
Senast redigerad av lääz_kelly 2017-02-28 kl. 20:38.
Citera
2017-02-28, 22:10
Medlem
Fyfan vad less jag blir! Tog subutex idag för första gången och förväntade mig ett underbart rus (bara tagit tramadol tidigare) men känner knappt av något på 4 mg. Tydligen ska 0.5 mg vara en bra nybörjardos så 4 mg borde jag väl bli hög på. Tog precis 2 mg klonazepam för att se om det boostar det lilla rus jag har. Suck. Kan det vara att jag snortade pulvret för hårt så att det åkte ner i halsen?
Citera
2017-02-28, 22:19
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Fyfan vad less jag blir! Tog subutex idag för första gången och förväntade mig ett underbart rus (bara tagit tramadol tidigare) men känner knappt av något på 4 mg. Tydligen ska 0.5 mg vara en bra nybörjardos så 4 mg borde jag väl bli hög på. Tog precis 2 mg klonazepam för att se om det boostar det lilla rus jag har. Suck. Kan det vara att jag snortade pulvret för hårt så att det åkte ner i halsen?

Mycket möjligt. Jag som vart torsk på tunga opiater i många år fick ett väldigt behagligt rus idag av 4mg Sub i näsan och 3mg Xanor.. Då hade jag vart utan opiater i 4 dagar.
Citera
2017-02-28, 22:58
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:

Hur längesen var det? sub-ruset kan variera väldigt mycket för olika människor, själv noddar jag mest (eller noddar är egentligen fel ord, blir medt trött bara). Men prova lägg ca 3 mg under tungan o snorta någon mg till o se om d hjälper.
Citera
2017-02-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Hur längesen var det? sub-ruset kan variera väldigt mycket för olika människor, själv noddar jag mest (eller noddar är egentligen fel ord, blir medt trött bara). Men prova lägg ca 3 mg under tungan o snorta någon mg till o se om d hjälper.
Har tyvärr inge sub kvar Vet inte om det är värt o köpa mer efter min minst sagt besvikna upplevelse. Kanske värt o köpa lite mer o lägga det under tungan istället. Får se. Har ont om pengar (student lol). Känner i alla fall hur benzot kickar igång så jag mår bra ändå! Får utforska opiträsket mer framöver. Tror att oxy blir nästa steg, alternativt morfin eller dylikt. Kan tänka mig prova vad som helst förutom heroin och fentanyl. Finner ett stort nöje i att utforska diverse substanser.
Citera
2017-03-01, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boba F
Tycker att Oripharm är överlägset bäst.
Har fått Actavis ganska ofta på sistone och jag är inte vän med dom. Vet att många inte gillar Teva, men jag väljer dom framför Actavis.

B

Är det orifarm som ser ut som dom gamla Subutex till utseendet förutom märkningen ?

Har provat lite olika fabrikat genom programmet och gillar som sagt inte Actavis något vidare... varför envisas med att tillsätta dom där jävla smakerna.

Blue fish är nog min favorit hittils, Men vill veta vilka det var jag fick som såg exakt ut som Subutex, dum som jag var glömde jag kolla vad dom hette.
Citera
2017-03-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Är det orifarm som ser ut som dom gamla Subutex till utseendet förutom märkningen ?

Har provat lite olika fabrikat genom programmet och gillar som sagt inte Actavis något vidare... varför envisas med att tillsätta dom där jävla smakerna.

Blue fish är nog min favorit hittils, Men vill veta vilka det var jag fick som såg exakt ut som Subutex, dum som jag var glömde jag kolla vad dom hette.
Oripharm är helt omärkta, ovala vita. Dom är mer "kantiga", dvs de två stora ytorna är helt plana jämfört med t.ex Acatvis gom har rundade ytor om du fattar vad jag menar.
Tycker att är konstigt att det kan vara så stor skillnad, men enl läkaren så är det så och det är dessutom individuellt.

B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in