Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
ingen som kan svara på någon av dessa frågor?
Jovisst du.
Det är peronligt och beroende på om du någongång gått på opiater tidigare, desto mer du "gått" på opi så desto jobbigare tenderar ATn att bli samt att den kommer rejälv mycket fortare.
I början kunde jag gå på sub i 2-3veckor utan att det var mer än rinnig näsa och lite förkylningssymptom, inget allvarligt alltså. Men nu kan jag knappt gå en vecka utan att bli rätt kass.
Doserna jag använt mig av varierar mellan 2-10mg och är inte fysiskt beroende av något just nu, 4mg blir jag rätt nöjd på men ska gärna vara 8mg iaf.
Jag tycker oxy slår sub med hästlängder du får en sån kick som är obeskrivlig för den ovane samt att ruset är mycket mer njutbart, men det håller i sig kortare ca 4-6timmar utan depot effekt.
Horse är snäpper över oxy, bland det bästa du kan ta som opifrälst, underbara rush/kick även vid snortning av smack eller rökning av jonk. Intensivare rus men håller inte mer än 4-6timmar så det blir lätt ett ständigt jagande efter kickar.
Har man diciplinen, vilket få har, så är horse det ultimata att använda om man gillar opi, även fast du inte IVar, enda preparatet som kan mäta sig med horse är i mitt tycke hydromorfon(palladon).