2017-02-23, 17:53
Medlem
yootwinks avatar
Hej jag intog 1.5 mg buprenorfin igår onsdag kl 13.00 kommer jag kunna inta sprit och bli full på fredag kl 19.00 utan nån chans att få andningsdepression?
Citera
2017-02-23, 20:22
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yootwink
Hej jag intog 1.5 mg buprenorfin igår onsdag kl 13.00 kommer jag kunna inta sprit och bli full på fredag kl 19.00 utan nån chans att få andningsdepression?

Ja, det är inga som helst problem.
Citera
2017-02-23, 21:59
Medlem
yootwinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, det är inga som helst problem.
Tacksam för svaret!
Citera
2017-02-24, 09:44
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Slipper man abstinensen om man bara tagit sub i ca 5 dagar? Ungefär 2-3 mg om dagen.

Skulle säga att ja, du slipper den.. Se nu till att hålla dig ren, och inte dra nån mg här och där för då hamnar du fort i träsket.
Hör gärna av dig om du kände något obehag!
Citera
2017-02-24, 15:23
Medlem
Bioavailability:
Sublingual: 30%
Intranasal: 48%

Hur fan kan det vara så? 😯

Biological half-life: 37 hours (range 20–70 hours)

Shit!? Så om man tar sub i rekreation syfte, då kan man max ta en gång i veckan, eller varannan vecka, för att undvika beroende?
Citera
2017-02-25, 18:19
Medlem
The-Overminds avatar
Känner någon igen Sub som ser ut som följande: oval , vit , blank på ena sidan , en 8 på andra sidan !
Citera
2017-02-26, 01:31
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Overmind
Känner någon igen Sub som ser ut som följande: oval , vit , blank på ena sidan , en 8 på andra sidan !

Nope, bara B8or
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2017-02-26 kl. 01:34.
Citera
2017-02-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Overmind

Tillverkaren Bluefish' 8mg ser ut så.

B
Citera
2017-02-26, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boba F
Tillverkaren Bluefish' 8mg ser ut så.

B

Vilket märke är det som ser nästan identiska ut med Subutex ?
Tom kartan såg likadan ut med vit på ena sidan.

Jag hade fått för mig att det var just Blue Fish som såg ut så men kanske har fel.

Fick Actavis idag och jag måste säga att jag inte gillar dom lika mycket som dom jag hade innan.
Citera
2017-02-27, 02:08
Medlem
Kan det vara Buprenorphine Sandoz som ser identiska ut med Subutex förutom märkningen ?
Fick för mig det var Buprenorphine Blue Fish men kanske inte är så..

Följdfråga:
Vilket märke utav Buprenorphine tycker ni personligen fungerar bäst ?
Har själv provat Buprenorphine Actavis både 2mg samt 8mg tabletterna och dom fungerade men jag tycker dom andra jag provade vilka var på 8mg och var identiska med Subutex var bättre då dom inte var smaksatta och smälte på ett bra sätt och gav bättre effekt för mig helt enkelt.
Actavis smälter lååångsamt och är antagligen mer kompakta då dom var mindre 8mg vs 8mg och hade någon adderad bitter smak till dom..

Ska ta reda på exakt vilka dessa vita Subutexkopior är och se om jag inte kan få dom i framtiden igen.
Dom smakade tom Subutex, ingen adderad smak av något.
Senast redigerad av Lee Sterling 2017-02-27 kl. 02:12.
Citera
2017-02-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Kan det vara Buprenorphine Sandoz som ser identiska ut med Subutex förutom märkningen ?
Fick för mig det var Buprenorphine Blue Fish men kanske inte är så..

Följdfråga:
Vilket märke utav Buprenorphine tycker ni personligen fungerar bäst ?
Har själv provat Buprenorphine Actavis både 2mg samt 8mg tabletterna och dom fungerade men jag tycker dom andra jag provade vilka var på 8mg och var identiska med Subutex var bättre då dom inte var smaksatta och smälte på ett bra sätt och gav bättre effekt för mig helt enkelt.
Actavis smälter lååångsamt och är antagligen mer kompakta då dom var mindre 8mg vs 8mg och hade någon adderad bitter smak till dom..

Ska ta reda på exakt vilka dessa vita Subutexkopior är och se om jag inte kan få dom i framtiden igen.
Dom smakade tom Subutex, ingen adderad smak av något.

Tycker att Oripharm är överlägset bäst.
Har fått Actavis ganska ofta på sistone och jag är inte vän med dom. Vet att många inte gillar Teva, men jag väljer dom framför Actavis.

B
Citera
2017-02-28, 17:51
Medlem
lääz_kellys avatar
Nu är jag här, där jag dyrt och heligt lovade Gud att aldrig göra - IV:a Subutex, eller droger öht.
Då jag är en fullkomlig nybörjare när det gäller IV; hur många meter vatten behövs det för 2-3mg Buprenorfin, samt behöver jag "koka" det, eller är det bara att panga?
Senast redigerad av lääz_kelly 2017-02-28 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in