2017-02-23, 06:54
Medlem
kool-g-raps avatar
Varför köper ni dessa? Den enda anledningen att ta RC Benzo enligt mig är att de förut var enormt mycket billigare och starkare än de vanliga. På flub och klonaz klarade jag mig en en tablett per dygn (4kr/dygn).

Men den här substansen Kostar 12kr för en 10mg's tablett. Om den har samma styrka som diazepam behövs det väl 2st på morgonen och två på kvällen va? Det blir ju ca 48kr/dygn. Är det inte då bättre att köpa 2mg ikto för 8kr/st då? Du klarar jag mig undan på 16kr/dygn i alla fall och man vet hur substansen fungerar.
Citera
2017-02-23, 07:09
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Varför köper ni dessa? Den enda anledningen att ta RC Benzo enligt mig är att de förut var enormt mycket billigare och starkare än de vanliga. På flub och klonaz klarade jag mig en en tablett per dygn (4kr/dygn).

Men den här substansen Kostar 12kr för en 10mg's tablett. Om den har samma styrka som diazepam behövs det väl 2st på morgonen och två på kvällen va? Det blir ju ca 48kr/dygn. Är det inte då bättre att köpa 2mg ikto för 8kr/st då? Du klarar jag mig undan på 16kr/dygn i alla fall och man vet hur substansen fungerar.

Håller med fanimig.
Citera
2017-02-23, 10:16
Medlem
Fick nyss hem 45 st 10 mg från TT som kompensation då jag ebställde av skitbatchen förra veckan. tagit 80 mg nu (har skyhög tolerans ätit alpra temsesta och tog lite ritalin igr) Känner mig väldig lugn åt Diazepamhålelt dessa är benso TT 10 mg kryss inte som dom blåa utan märkning som var kassa. Tabletterna känns välpressade (med tanke på att det är TT) . Den en blandning mellan Lorazepam och diazepam ,ikto och små inslag avEtizolamen. Återkomemr senare om hur den var osv mend en är mest lik diazepam perfekt bensoa tt kliva av tjack eller att trappa ner alparazolam elelr som sömnmedel. åt ju soms agt ett gäng equasym igår men känenr redan hru Norfluran ökar emr och mer

varnar er som tänkt beställa från pilelrtrillare deras ksalol är etizolam men dom funkar peace
Citera
2017-02-23, 10:24
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Fick nyss hem 45 st 10 mg från TT som kompensation då jag ebställde av skitbatchen förra veckan. tagit 80 mg nu (har skyhög tolerans ätit alpra temsesta och tog lite ritalin igr) Känner mig väldig lugn åt Diazepamhålelt dessa är benso TT 10 mg kryss inte som dom blåa utan märkning som var kassa. Tabletterna känns välpressade (med tanke på att det är TT) . Den en blandning mellan Lorazepam och diazepam ,ikto och små inslag avEtizolamen. Återkomemr senare om hur den var osv mend en är mest lik diazepam perfekt bensoa tt kliva av tjack eller att trappa ner alparazolam elelr som sömnmedel. åt ju soms agt ett gäng equasym igår men känenr redan hru Norfluran ökar emr och mer

varnar er som tänkt beställa från pilelrtrillare deras ksalol är etizolam men dom funkar peace

Önskar att jag fick ersättning. Jag köpte också från den första batchen som var helt jävla värdelös.
Jaja, som tur är håller jag på att trappa ner för att helt sluta.. 10 år som torsk med ett gäng kortare uppehåll på någon/några månader får vara nog. Man pallar inte dom påfrestningarna hur många gånger som helst. Har bara tagit 3 mg Ikto sedan förra söndagen och det under tjackruset som just nu pågår.
Annars hade jag gett det ett försök.
Citera
2017-02-23, 10:24
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:

Finns flera anledningar, tex:
- Lätt och smidigt att beställa helt lagligt.
- Slipper införskaffandes och förtäring av olagliga substanser..

Angående hur många mg man behöver av just Norflurazepam är nog ganska individuellt..
Jag personligen tycker att 4mg motsvarar minst 10mg Diazepam..
Citera
2017-02-23, 11:13
Medlem
JanBertilssons avatar
Copy/Paste från Bluelight...

"i termer av potens, jag skulle vilja jämföra 5 mg av norflurazepam till kanske 0,5 - 0,75 mg alprazolam, eller en ekvivalent dos av klonazepam. Möjligen högre, som jag har lite av en tolerans på gång. Så kan det vara ca 2 x styrkan av diazepam viktprocent enligt den konvertering diagram equivalency alprazolam och klonazepam.

Men detta är kvalitet grejer. Bra för ångest under dagen, och bra för sömn på natten. Jag ta brukar runt 5 eller 7 mg på eftermiddagen med.5 alprazolam för några bra anxiolysis genom min kvällen interations, och när jag bör gå till sängs, hypnotiska effekterna verkar vara sparkar i och hjälper mig att sova. Vilket är bra eftersom jag har alltid haft sömnproblem.

Så för dem utan en bens tolerans, eller en låg en, jag skulle rekommendera dela en 5mg dos, om du få pellets eller pulver, se där det får du, och behöver vara ta den andra hälften. De med toleranser bör nog gå vidare och ta 5mg för anständig ångestdämpande effekter och hypnotiska ljuseffekter. Och på 10mg eller mer, förbereda för att sova, eftersom det här kan vara ganska stark."
Citera
2017-02-23, 19:11
Medlem
znors avatar
Citat:

Några måste väl utvärdera ifall det skulle vara en flub/klona/liknande.
Aaaight . Testade 5 4mg från ask, lite mjukhet i kroppen kanske, lite mera lugn i skallen.
Men ska tilläggas att jag äter xanor dagligen o har så gjort i många många år. Älskade flub fö.
Varannan dag kom det 250st , underbart.
Och ska vän sägas att jag druckit 5 öl, 3mg x, och en imovane. Men det tar jag annars också.
Citera
2017-02-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Några måste väl utvärdera ifall det skulle vara en flub/klona/liknande.
Aaaight . Testade 5 4mg från ask, lite mjukhet i kroppen kanske, lite mera lugn i skallen.
Men ska tilläggas att jag äter xanor dagligen o har så gjort i många många år. Älskade flub fö.
Och ska vän sägas att jag druckit 5 öl, 3mg x, och en imovane. Men det tar jag annars också.
De flesta verkar vara rejält torsk på piller här. Den här är inget för dem, bättre för oss som den ger nytta åt, priserna sjunker och det kommer ta längre tid att de klassas då de inte är som flubromazolam och flunisar där folk förstörde sina liv och fick EP och allt möjligt skit.

Angående dosering så kan du inte dra alla över en kant, om du behöver så mycket så är det väl ditt problem och kostnad. Inte vi andra som har sänkt toleransen med vilje styrka.
Senast redigerad av werupmannen 2017-02-23 kl. 22:06.
Citera
2017-02-23, 22:31
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Älskade flub fö.

Varannan dag kom det 250 st? Felskrivning? Förstår annars inte hur du kunnat överleva att ha ätit 125 flubbar om dagen. Hur gick det till?
Citera
2017-02-23, 22:54
Medlem
XEraseds avatar
funkar Norflurazepam bra mot ångest och hur ligger de till med tolleransökning? vad jag har förstått är den fortfarande laglig eller hur?
Citera
2017-02-24, 01:06
Medlem
ElectroSwings avatar
Vad säger folket om dessa små och lite alkohol?
Citera
2017-02-24, 01:31
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Vad säger folket om dessa små och lite alkohol?

Inga problem alls!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in