2017-02-18, 08:24
  #1909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Är det bara jag eller är Josefin Johansson fullständigt ointressant? Tycker inte att hon bidrar med någonting alls, hon har aldrig sagt någonting som fångat mitt intresse eller fått mig att skratta - eller ens le. Tycker nästan att hon är störig.

Håller helt med. Och den värsta manér hon kör mig är den tydligt fejkade höga skrattet när hon hör en historia från någon av de andra deltagarna. Det var därför jag aldrig föll för crazy town heller.
Citera
2017-02-18, 13:26
  #1910
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Håller helt med. Och den värsta manér hon kör mig är den tydligt fejkade höga skrattet när hon hör en historia från någon av de andra deltagarna. Det var därför jag aldrig föll för crazy town heller.

Josefinito utan Kringlan är, för att parafrasera The Simpsons, som David Spade utan Chris Farley, "alone and useless".
Citera
2017-02-18, 14:51
  #1911
Medlem
Josefinito är den enda av tjejerna som jag inte tål hon är inte rolig och tar alldeles för stor plats.
Dom andra tjejerna hör till mina favoriter.
Var ju iof rätt roligt i ett av avsnitten nyligen när hon var med och den stackars killen inte fick en syl i vädret!

Funderat på det här med Kringlan, gästerna måste ju ha blivit tillsagda innan att inte nämna honom, det är ganska orimligt att ingen av dom ens har nämnt frågan varför Kringlan inte är med längre.
Samma sak när Martin medverkar i andra poddar som senast hos Ilar, inte ett ljud om det.
Martin var den enda som stod upp för Kringlan när allt hände lite tacksamhet från Kringlan vore på sin plats. Tydligt vem det är som bestämmer hos fam Kringlan...

Märkligt att han inte rappar på med letandet efter egen lokal, varför plöja ner så stora summor hos Beppo när dom inte ens kan byta ut den dåliga micken.
Citera
2017-02-18, 18:41
  #1912
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råkarln
Tydligt vem det är som bestämmer hos fam Kringlan...

.
Vad menar du? Vem är det som bestämmer?

Men jag håller med om att det är synd att Kringlan inte är med. Han är trevlig i Magister. Brukar ha intressanta resonemang och har en trevlig röst. Inte lika infantil som vissa andra deltagare.

Visst är det konstigt att det är så hemligt varför han inte är med längre. Undrar om han inte får eller inte vill.
Citera
2017-02-18, 21:31
  #1913
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad menar du? Vem är det som bestämmer?

Men jag håller med om att det är synd att Kringlan inte är med. Han är trevlig i Magister. Brukar ha intressanta resonemang och har en trevlig röst. Inte lika infantil som vissa andra deltagare.

Visst är det konstigt att det är så hemligt varför han inte är med längre. Undrar om han inte får eller inte vill.

Det är frugan som bestämmer.
Inte särskilt hemligt, har pratats om det i poddar. Martin blev irriterad på några av Kringlans fru, Annas, tweets som han ansåg var främlingsfientliga. Han kallade henne nazist, hon slog honom backstage på della Grande. Kringlan tvingas ta sin frus parti - ställde in AMK Morgon veckan efter och sedan dess har inte Kringlan och Soneby framträtt tillsammans eller knappt nämnt varann.

Håller med om att det är vekt av Kringland, speciellt som Martin verkligen ställde upp för honom efter den berömda morgonen.
Citera
2017-02-18, 23:04
  #1914
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Det är frugan som bestämmer.
Inte särskilt hemligt, har pratats om det i poddar. Martin blev irriterad på några av Kringlans fru, Annas, tweets som han ansåg var främlingsfientliga. Han kallade henne nazist, hon slog honom backstage på della Grande. Kringlan tvingas ta sin frus parti - ställde in AMK Morgon veckan efter och sedan dess har inte Kringlan och Soneby framträtt tillsammans eller knappt nämnt varann.

Håller med om att det är vekt av Kringland, speciellt som Martin verkligen ställde upp för honom efter den berömda morgonen.
Spännande, tack för informationen. Tycker dock man kan förstå Kringlan; givetvis måste han ta frugans parti. Sedan är mitt intryck av Kringlan att han är ganska långt ifrån Soneby på PK-skalan, så vad det nu var Anna tweetade kan jag tänka mig att Kringlan höll med henne i sak. Snarare är det väl trist att Soneby inte kan bete sig professionellt gentemot sin kollegas fru, utan att han självutnämnt axlat rollen som PK-polis och tourettsmässigt måste naziststämpla folk.
Citera
2017-02-19, 18:31
  #1915
Medlem
Kewks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Spännande, tack för informationen. Tycker dock man kan förstå Kringlan; givetvis måste han ta frugans parti. Sedan är mitt intryck av Kringlan att han är ganska långt ifrån Soneby på PK-skalan, så vad det nu var Anna tweetade kan jag tänka mig att Kringlan höll med henne i sak. Snarare är det väl trist att Soneby inte kan bete sig professionellt gentemot sin kollegas fru, utan att han självutnämnt axlat rollen som PK-polis och tourettsmässigt måste naziststämpla folk.

Anna hade tweetat att hon kände sig otrygg som svensk när hon promenerade förbi ett flyktingläger, nåt i den stilen. Sen att Sonneby kommer med Nazistkortet direkt någon ens nämner något kritiskt gällande invandring eller invandrare för den delen,har väl blivit lite av hans sätt att pissa på oliktänkande. Istället för att bara låta det glida förbi..Det är ju som du säger att han agerar PK polis,är väl lite av hans signum nuförtiden.
Citera
2017-02-19, 21:54
  #1916
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kewk
Anna hade tweetat att hon kände sig otrygg som svensk när hon promenerade förbi ett flyktingläger, nåt i den stilen. Sen att Sonneby kommer med Nazistkortet direkt någon ens nämner något kritiskt gällande invandring eller invandrare för den delen,har väl blivit lite av hans sätt att pissa på oliktänkande. Istället för att bara låta det glida förbi..Det är ju som du säger att han agerar PK polis,är väl lite av hans signum nuförtiden.
T.ex. gillar han att skratta i podden om att nita nazister på gatan. Verkar vara hans "grej" ja.
Citera
2017-02-21, 18:15
  #1917
Medlem
Lixxxs avatar
Var inte K med på AMK Morgons show på Lindköpings comedy-festival? Enligt Sonebys "Trump-foto" på instagram 3 februari står K åtminstone med bland de deltagande, så det kanske inte är superkasst emellan dem om K får vara med på AMK-show liksom?
Citera
2017-02-21, 18:59
  #1918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kewk
Anna hade tweetat att hon kände sig otrygg som svensk när hon promenerade förbi ett flyktingläger, nåt i den stilen. Sen att Sonneby kommer med Nazistkortet direkt någon ens nämner något kritiskt gällande invandring eller invandrare för den delen,har väl blivit lite av hans sätt att pissa på oliktänkande. Istället för att bara låta det glida förbi..Det är ju som du säger att han agerar PK polis,är väl lite av hans signum nuförtiden.

Har för mig att hon var inne på en flyktingförläggning som drivs av en släkting till henne och beskrev både hotfulla och kränkande stämning så att säga. Sen skrev hon om det på twitter.
Citera
2017-02-21, 19:00
  #1919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxx
Var inte K med på AMK Morgons show på Lindköpings comedy-festival? Enligt Sonebys "Trump-foto" på instagram 3 februari står K åtminstone med bland de deltagande, så det kanske inte är superkasst emellan dem om K får vara med på AMK-show liksom?

Han skulle varit med men blev sjuk.
Citera
2017-02-21, 23:46
  #1920
Medlem
Run3s avatar
Lol, ska man *behöva* betala deg nu för att få lyssna på det kommande *riktiga* AMK-avsnittet (med originalmedlemmar). 😂 Hoppas någon laddar upp det på nätet åt alla, lol. Ganska pissig stil -- Soneby måste ju ha råd med schnitzel. Börjar kännas allt mindre indie och allt mer sellout. Kan vi tacka Charmkvark för denna utvecklingen? Hon verkar ha vunnit Martins gunst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in