Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-07, 13:56
  #1309
Medlem
farfars avatar
Felicia failar rätt hårt när hon försöker föra några slags intellektuella resonemang, men tycker annars att hon kan vara en rätt frisk fläkt av mundiarré när hon bjuder på sig själv och så.
Citera
2016-01-07, 16:18
  #1310
Medlem
Bemwindos avatar
Bobbo Krull nästa vecka, kommer bli legendariskt!
Citera
2016-01-07, 18:14
  #1311
Medlem
Deferos avatar
Vem var den där efterblivna tjejen som var med förrgår? Snacka om stolpskott alltså. Har aldrig hört en person fabulera efter egna intressen så mycket som hon gjorde alltså. Hon fick för sig saker bara för att hon ville att det skulle vara på ett sätt, visade sig totalt okunnig i varenda diskussion och försökte sedan framställa det som att hon och Branne tyckte lika, fast de verkligen inte gjorde det.

Helt sjukt hur hon pratade om Lamotte som någon slags rasse när han är egentligen superduper-PK, vilket avslöjade att hon inte läst eller hört honom överhuvudtaget. Branne lacka hur på just politiskt korrekthet, att samtliga partier bara hade karriärister osv, och hon trodde att det var något slags ställningstagande mot främlingsfientlighet, helt utan insikt i att den PKism som branne rantade mot nog i själva verket inkluderar henne själv.

Fyfan vilken idiot alltså. Att gissa sig fram till saker och uttala sig när man inte har någon kunskap alls är fan det värsta jag vet.
Citera
2016-01-07, 18:17
  #1312
Medlem
Deferos avatar
Avsnittet från 4 januari var förövrigt en av de roligaste poddarna jag hört på länge.
Citera
2016-01-07, 18:27
  #1313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Klar kvalitetshöjning i dagens avsnitt!

Så länge man slipper Felicia Jackson+Branne-kombon och deras övertända förortish tjafsande och den triste Kim W känns allt mycket bättre

Ahmed är skön och radiovan , kringlan likaså , simon g är alltid bra, albin funkar ofta likaså elinor om hon har nån av sina kompisar med. Hoppas på nåt nytt namn kan dyka upp också. Simon Svensson vore kul att ha med. Finnlaugsson är ofta bra.

Va fan trodde dom du nämnde i sluter var med i dagens avsnitt. Så blev besviken när ja såg att varken Albin eller Simon g var med
Citera
2016-01-07, 19:37
  #1314
Medlem
apankanneringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vem var den där efterblivna tjejen som var med förrgår? Snacka om stolpskott alltså. Har aldrig hört en person fabulera efter egna intressen så mycket som hon gjorde alltså. Hon fick för sig saker bara för att hon ville att det skulle vara på ett sätt, visade sig totalt okunnig i varenda diskussion och försökte sedan framställa det som att hon och Branne tyckte lika, fast de verkligen inte gjorde det.

Helt sjukt hur hon pratade om Lamotte som någon slags rasse när han är egentligen superduper-PK, vilket avslöjade att hon inte läst eller hört honom överhuvudtaget. Branne lacka hur på just politiskt korrekthet, att samtliga partier bara hade karriärister osv, och hon trodde att det var något slags ställningstagande mot främlingsfientlighet, helt utan insikt i att den PKism som branne rantade mot nog i själva verket inkluderar henne själv.

Fyfan vilken idiot alltså. Att gissa sig fram till saker och uttala sig när man inte har någon kunskap alls är fan det värsta jag vet.


Uppfattade det inte som att hon pratade om Lamotte som rasse, utan mer om populism i allmänhet och använde Lamotte som utgångspunkt. PK:are använder sig väl också mycket av populism.
__________________
Senast redigerad av apankanneringen 2016-01-07 kl. 20:02.
Citera
2016-01-07, 20:37
  #1315
Medlem
SkadeSkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Nej tack.
Johanna kan sluta vara där, avsnitten hon är med i är sämsta AMK hittills.

Och jag tycker Johanna levererar bra mycket mer än vad många andra gäster gör. Så smaken är uppenbarligen olika..
Citera
2016-01-07, 20:54
  #1316
Medlem
Ta in lite nya gäster dom går ju runt på samma gäng nu vilket börjar bli rätt tråligt
Citera
2016-01-08, 23:24
  #1317
Medlem
BrotherJohns avatar
AMK är långt mycket bättre än vad det var förut. Jag saknar inte de gamla medlemmarna alls.
Citera
2016-01-13, 09:12
  #1318
Medlem
robomans avatar
AMK Morgon med K. Svensson, Felicia Jackson, Ellinor Svensson och Bobbo Krull var en klar toppnotering. Bästa AMK jag hört!
Citera
2016-01-15, 09:25
  #1319
Medlem
camejos avatar
Tyckte inte det var jättesvårt att höra skillnad på Kim och Jesper.

Börjar rassla in lite patreons, uppe i 1022 st nu. Låg runt 950 i början på månaden.
Citera
2016-01-19, 12:54
  #1320
Medlem
swimp78s avatar
Kan ni se de här olika nivåerna på patreon? Jag ser inte dem längre
Jag är lite nyfiken på hur mycket han vill ha in för att de ska köra 3 veckor per månad

Btw så håller jag med de någon tidigare sa, det vore bättre att ha skeppet amk morgon uppe kontinuerligt. Har man bara råd med två veckor per månad hade det varit bättre med 2 avsnitt i veckan, typ tisdag och fredag. Nu blir det konstigt när programmet försvinner flera veckor och man typ "Glömmer bort" det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback