Citat:
Ursprungligen postat av
Tanon
Så är det verkligen emellanåt men då får man steppa upp som gäst och bita ifrån om man inte håller med. T.ex angående det här med eventuella gasattacker i Syrien. Hur kan man vara så säker att det inte inträffat som martin? Jag förstår att man tvivlar men han la ju ut sina åsikter som ren fakta att man nästan tror att han är inne och läser alternativa media? ☺️
Jag tror att han delvis bjuder in folk som har samma åsikter för att ha en skön stämning i studion, sedan kanske folk intr håller med exakt men jag tycker de bör undvika politik. Debattpoddar blir nästan värre än debatt på tv, vem orkar höra på skit när två personer ska argumentera och bara avbryter varandra och höjer rösten hela tiden?
Samma sak i TSKNAS när Aron och Soran sätter fart, de bara avbryter varandra och ska ha längst utläggning och ber att få tala till punkt hela tiden, Petter som är helt ointresserad får dra sig tillbaka och hålla tyst.
Nej jag tycker det är bättre om de berättar om lite sköna händelser i deras liv, gärna nutid - senaste veckan osv.
Sen var det ju kul när Wahlbeck kom förbi öven om han tar mycket plats, men det är många som undrar om honom. Och han är nog en sådan som har åsikter som avviker från övriga i podden men så länge man håller sig till rätt ämnen så blir det garv.
Jag tror om podden blir större och Ellen kanske får mer uppgift att söka och boka in folk, så kanske det blir som en mer vanlig radiokanal. Kanske releasesläpp av någon intressant bok/tv/film eller vad som.
Då blir det också väldigt varierande. Som parallell när Mathias Varela var gäst i TSKNAS och de pratade om ny inspelningen av Point Break m.m