2017-02-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Skulle precis in och skriva typ samma sak. Diaz känner man inte av mer än att man inte får nån AT, klonazolam känner jag av men på en 4-6st på en gång. Beror på att man har så höga halter benzo i blodet tar ju minst 2 veckor innan 70% är ute.

Sen fick jag svar på analysen. Dom såg inte Norflurazepam bara lite klonazepam, samt lite diazepam
Dom tyckte jag hade varit jätte duktig fast jag sa jag äter benzo. Svar: ja men jätte lite ser vi ju. Jag: asså äter en benzo som ni inte ser. Dom fattade ändå inte och trodde jag drev med dom. Fast dom syns på up.
Så kommer ju fatta nått ni tar om dom tar sticka. Direkt till analys så e det lugnt.
Okej, så du tar Diaz och klona?
Citera
2017-02-21, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Någon som tänkte lägga en beställning och jämnföra med Asken?

Th**ripp har inte mitt förtroende ännu men 10mg med brytskåra är ju drömmen hoppas a**en också fixar det nu 😁😁😁
Ytterligare ett försäljnings trix. Hoppas du inte går på det. Se andra inlägg som folk har gjort med stickningar i fingrarna osv....
Citera
2017-02-21, 16:17
Medlem
medlem9001s avatar
På TT's sida står det
"Vi har tittat på shopparna i UK som sålde Norflur tidigare och den optimala dosen är 10mg st.
10mg motsvarar 20mg Diazepam."

Vilket är väldigt förvånande för mig, med tanke på att askens 4mg är riktigt, riktigt starka. 4mg från asken har räckt för mig..sedan de fick in dem ungefär, då jag av ren tillit/förhoppning köpte ett relativt stort parti. Tagit ca ett om dagen och är nu smått beroende..hade jag tagit 10mg om dagen så hade dessa veckorna sett annorlunda ut..Det hade varit för mycket.
Citera
2017-02-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
På TT's sida står det
"Vi har tittat på shopparna i UK som sålde Norflur tidigare och den optimala dosen är 10mg st.
10mg motsvarar 20mg Diazepam."

Vilket är väldigt förvånande för mig, med tanke på att askens 4mg är riktigt, riktigt starka. 4mg från asken har räckt för mig..sedan de fick in dem ungefär, då jag av ren tillit/förhoppning köpte ett relativt stort parti. Tagit ca ett om dagen och är nu smått beroende..hade jag tagit 10mg om dagen så hade dessa veckorna sett annorlunda ut..Det hade varit för mycket.
TT har fel, sök på nätet så ser du ett stapeldiagram som visar användandet. Får ej länka här
Citera
2017-02-21, 17:24
Medlem
Hur tror ni atn är på dessa efter några veckor dagligt användande av 12mg?
Citera
2017-02-21, 21:25
Medlem
Mitt medicinska behov ligger på 2,5 st från asken utspritt på en hel dag, ingen tolerans ökning än. Tar dem ungefär vid samma tidpunkter. Någon annan som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Citera
2017-02-21, 21:27
Medlem
Hur är atn på denna tro kramper och grejer efter några veckor?:/
Citera
2017-02-21, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Mitt medicinska behov ligger på 2,5 st från asken utspritt på en hel dag, ingen tolerans ökning än. Tar dem ungefär vid samma tidpunkter. Någon annan som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Samma här 2-3st om dagen. Funkar kanon fast efter ett tag släpper den sköna sömnen fast sover tungt dom timmar man sover. Vill ha en 6mg av denna eller 8mg så man bara behöver 2st.

Vet varför denna inte syntes på analys nu. 😏
Citera
2017-02-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Hur är atn på denna tro kramper och grejer efter några veckor?:/
Förmodligen som alla andra benz, nedtrappning är det so gäller. Tänk inte tanken på CT. Fattar inte varför folk kör det.
Citera
2017-02-21, 21:43
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Förmodligen som alla andra benz, nedtrappning är det so gäller. Tänk inte tanken på CT. Fattar inte varför folk kör det.

Fattar inte heller varför man kör CT. Jag Har alltid 200x10mg Stesolid/Diazepam hemma ifall jag skulle råka bli kemiskt beroende. Kan då trappa ner någorlunda smärtfritt..
Citera
2017-02-21, 21:48
Medlem
Maufets avatar
Vi börjar med lite historik, så att ni fattar vart jag kommer ifrån.

Ångest, oro, grov insomnia i perioder och en allmän känsla av "tomhet och meningslöshet". Detta har jag kämpat med i över 15 år, började få spöken vid 10, (första bup-kontakten vid 15, är 27 idag.

Har ätit mig igenom hela Fass. SSRI, SNRI Mirtazapin, zopiclon, zolpidem, stesolid och lite annat har jag haft på recept i perioder. Numera kan jag bara ringa när det blir för jävligt och få en låda stilnoct och en burk stillisar vid behov när repet i takkroken ser allt för lockande ut.

Har även provat att både medicinera och punda på det mesta annat i bens-väg och kan återigen säga att 4*4mg av askens tabbar känns ganska precis som 2 stess 10or för mig. Det tar liksom udden av de värsta hjörnspökena

Bra medicinsk benso! Värdelös att punda på dock smällde i mig en näve norflura, några stillisar och en whisky. Känner mig typ... Inte ens sugen på att göra dumheter

Så för de med GAD, sömnsvårigheter etc. 8-16mg morgon och kväll så är ni hemma! (Tänk på att jag har viss tolerans, så skynda långsamt.)

Mvh
Senast redigerad av Maufet 2017-02-21 kl. 21:53.
Citera
2017-02-21, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maufet
Vi börjar med lite historik, så att ni fattar vart jag kommer ifrån.

Ångest, oro, grov insomnia i perioder och en allmän känsla av "tomhet och meningslöshet". Detta har jag kämpat med i över 15 år, började få spöken vid 10, (första bup-kontakten vid 15, är 27 idag.

Har ätit mig igenom hela Fass. SSRI, SNRI Mirtazapin, zopiclon, zolpidem, stesolid och lite annat har jag haft på recept i perioder. Numera kan jag bara ringa när det blir för jävligt och få en låda stilnoct och en burk stillisar vid behov när repet i takkroken ser allt för lockande ut.

Har även provat att både medicinera och punda på det mesta annat i bens-väg och kan återigen säga att 4*4mg av askens tabbar känns ganska precis som 2 stess 10or för mig. Det tar liksom udden av de värsta hjörnspökena

Bra medicinsk benso! Värdelös att punda på dock smällde i mig en näve norflura, några stillisar och en whisky. Känner mig typ... Inte ens sugen på att göra dumheter

Så för de med GAD, sömnsvårigheter etc. 8-16mg morgon och kväll så är ni hemma! (Tänk på att jag har viss tolerans, så skynda långsamt.)

Mvh

Min historia är typ likadan och håller med. Fast jag försöker bara överleva från dag till dag. Att slänga i mig nått för att bli väck ger mig inget förutom fenta. Det lite då och då för det är det enda som får mig helt ångestfri och mår bra. Benzo bara får mig orka leva typ. Fast nu har dom förstått mig efter 9års stridande och det har varit så sjukt jobbigt samt missat 9år av mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in