Citat:
Ursprungligen postat av
Savagee
Komigen, det blir ju aldrig för mycket zuttlish om vi ska vara ärliga
Hur är denna kombinerad i gymmet? Vinglar du inte/gör fel i övningarna? Eller är den såpass clearheaded att man inte får en blackout och ändå klarar sig?
Tycker jag känner av den lite starkare tom dagen efter? Eller för många spliffar?
Vad är det som händer

Har svårt att hålla mig till röka någon gång ibland eller ens 1-2 gånger per dag vilket gör mig otroligt lat. Slutar alltid med att jag ligger på soffan hela dagarna och sluta med allt som får mig att må må bra

Tillslut bli rökat precis som vilken annan drog som helst: ett sätt att kunna överleva vardagen. Allt är ju såklart subjektivt
Angående träningen så går det faktist förvånadsvärt bra. Lite vingligt på springbandet, vilket måste se rätt kul ut xD haha, och sen är man ju såklart inte lika stark i musklerna, men jag anser ändå att det blir ett helt okej träningspass

Sålänge vi inte pratar enorma doser alltså. Isåfall kan det nog gå rätt så illa, med vinglande osv. HAHA XD
Känner inte att effekten är starkare dager efter. Dock, som sagt så tycker jag att sen blir mer energifylld
Ursäkta mitt långa svar, har tagit en Alprazolam och blir alltid så jävla pratglad av dom. Förövrigt, mixar norflurazepam och Alprazolam väldigt skönt