2017-08-30, 23:54
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Man får nog göra det Önska jag hade lite röka. Brukar alltid ha det hemma för säkerhetsskull, men har nyligen planerat att lägga allt på hyllan, vilket gick sådär xD haha. Ska försöka igen, men satsar inga pengar på det direkt haha
Brukar ha kvar ruset dagen efter, men brukar dock bli rätt så uppåt. Går ofta och gymmar dagen efter en 4-8 mg av den här benzon

Komigen, det blir ju aldrig för mycket zuttlish om vi ska vara ärliga
Hur är denna kombinerad i gymmet? Vinglar du inte/gör fel i övningarna? Eller är den såpass clearheaded att man inte får en blackout och ändå klarar sig?

Tycker jag känner av den lite starkare tom dagen efter? Eller för många spliffar?
Vad är det som händer
Citera
2017-08-31, 08:39
Medlem
Crackedouts avatar
Jävla drag i dom från asken (slutade på sjukhus)
Citera
2017-08-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackedout
Jävla drag i dom från asken (slutade på sjukhus)
4 eller 8'mgarna? Och hur mycket tog du?
Citera
2017-08-31, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Komigen, det blir ju aldrig för mycket zuttlish om vi ska vara ärliga
Hur är denna kombinerad i gymmet? Vinglar du inte/gör fel i övningarna? Eller är den såpass clearheaded att man inte får en blackout och ändå klarar sig?

Tycker jag känner av den lite starkare tom dagen efter? Eller för många spliffar?
Vad är det som händer
Har svårt att hålla mig till röka någon gång ibland eller ens 1-2 gånger per dag vilket gör mig otroligt lat. Slutar alltid med att jag ligger på soffan hela dagarna och sluta med allt som får mig att må må bra Tillslut bli rökat precis som vilken annan drog som helst: ett sätt att kunna överleva vardagen. Allt är ju såklart subjektivt

Angående träningen så går det faktist förvånadsvärt bra. Lite vingligt på springbandet, vilket måste se rätt kul ut xD haha, och sen är man ju såklart inte lika stark i musklerna, men jag anser ändå att det blir ett helt okej träningspass Sålänge vi inte pratar enorma doser alltså. Isåfall kan det nog gå rätt så illa, med vinglande osv. HAHA XD

Känner inte att effekten är starkare dager efter. Dock, som sagt så tycker jag att sen blir mer energifylld

Ursäkta mitt långa svar, har tagit en Alprazolam och blir alltid så jävla pratglad av dom. Förövrigt, mixar norflurazepam och Alprazolam väldigt skönt
Senast redigerad av Hassans 2017-08-31 kl. 14:22.
Citera
2017-09-01, 14:53
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Har svårt att hålla mig till röka någon gång ibland eller ens 1-2 gånger per dag vilket gör mig otroligt lat. Slutar alltid med att jag ligger på soffan hela dagarna och sluta med allt som får mig att må må bra Tillslut bli rökat precis som vilken annan drog som helst: ett sätt att kunna överleva vardagen. Allt är ju såklart subjektivt

Angående träningen så går det faktist förvånadsvärt bra. Lite vingligt på springbandet, vilket måste se rätt kul ut xD haha, och sen är man ju såklart inte lika stark i musklerna, men jag anser ändå att det blir ett helt okej träningspass Sålänge vi inte pratar enorma doser alltså. Isåfall kan det nog gå rätt så illa, med vinglande osv. HAHA XD

Känner inte att effekten är starkare dager efter. Dock, som sagt så tycker jag att sen blir mer energifylld

Ursäkta mitt långa svar, har tagit en Alprazolam och blir alltid så jävla pratglad av dom. Förövrigt, mixar norflurazepam och Alprazolam väldigt skönt

Gillar du denna blandningen, så bör du testa 1 alprazolam tsm med 1 ikto (Om du inte redan gjort det) :P
Skönt att höra att det går ok kombinerad med denna i gymmet, bara bli inte torsk ifall någon som stirrar och tror du e påverkad :P

Kan säga den har hållit min ångest till 0 sen jag tog första halva tabletten,(Men fyllt på 1 gång) kan förstå varför vissa inte diggar en sådan lååång halveringstid i skillnaden till alpra. Men där behöver du ju återdosera relativt ofta om du är vanlig brukare. Men det är onödigt att bruka alpra dagligen, fräter ens hjärna inifrån :/
Citera
2017-09-01, 15:43
Medlem
Citat:
Gillar du denna blandningen, så bör du testa 1 alprazolam tsm med 1 ikto (Om du inte redan gjort det) :P
Skönt att höra att det går ok kombinerad med denna i gymmet, bara bli inte torsk ifall någon som stirrar och tror du e påverkad :P

Kan säga den har hållit min ångest till 0 sen jag tog första halva tabletten,(Men fyllt på 1 gång) kan förstå varför vissa inte diggar en sådan lååång halveringstid i skillnaden till alpra. Men där behöver du ju återdosera relativt ofta om du är vanlig brukare. Men det är onödigt att bruka alpra dagligen, fräter ens hjärna inifrån :/
Har faktiskt inte så bred erfarenhet när set gäller att blanda benzo, men just den kombon tror jag att jag har testat. Men pga minnesförlust är jag inte helt hundra Fick hem röka idag, så tog 4 mg norflurazepam och 1 mg Alprazolam + Omeprazol för boost. Ska strax röka lite hasch och luta mig tillbaka

Angående gymmet så kan jag även tillägga att det blir "lite" längre pauser mellan övningarna. Kommer på mig själv med att sitta och bara stirra tomt ut i luften xD haha.

Du har nog rätt i att folk undviker den här just pga halveringstiden. Jag gillar Klonazepam bättre än norflurazepamen. Tycker den har perfekt halveringstid + Att man inte blir så jävla seg utav Ikto
Citera
2017-09-01, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saruon
Tack för svar! Har du någon aning om kombination med Baclofen och Pregabalin?
Hur länge kan jag köra på 8 mg morgon och kväll? Och hur bör nedtrappningen ske?
Första benzo som jag brukat i längre tid dvs 1-2 veckor.

Väldigt svårt att svara på faktiskt, alla fungerar att fungera olika när det gäller utsättning.
Tex bzd, vissa klarar av att sluta tvärt efter3 månader, medans andra ej ens klarar en månad utan grandmal.

Men generellt om du slutar nu med baclofen och pregabalin så borde det inte vara några större problem.
Släpp 1> 0.50 var fjärde dag för att landa mjukt.
Citera
2017-09-02, 20:09
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Jävla drag i dessa. Inte på ett hypnotiskt vis men man är ångestfri. Perfekt med 15-20mg till lite rom o nån öl framför en rulle. Flöddrad blir jag inte! Bra grejer.

Kan ju tillägga att det tar en bra tag innan man får ut mest av ruset. Viktigt o käka, välmåendet blir grymt
Citera
2017-09-03, 22:06
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Om man tar 40mg en dag och väntar 40 timmar, är toleransen fortfarande åt helvete? Säg att jag inte tagit någonting innan dessa 40.

Käkar jag ikto ex. 14mg måste jag vänta en vecka innan jag känner något på 4mg igen. Dessa har ju längre halverigstid så jag antar att det är längre "väntetid" för toleranssänkning på dessa?
Citera
2017-09-03, 22:53
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladHundvalp
Om man tar 40mg en dag och väntar 40 timmar, är toleransen fortfarande åt helvete? Säg att jag inte tagit någonting innan dessa 40.

Käkar jag ikto ex. 14mg måste jag vänta en vecka innan jag känner något på 4mg igen. Dessa har ju längre halverigstid så jag antar att det är längre "väntetid" för toleranssänkning på dessa?

Det sitter fortfarande i ditt blod, pga halveringstiden. Tar du mer nu, så sitter det kvar längre i ditt system :/ Du kan ju alltid försöka. Vi är ju testkaninerna

OT;
Kan säga, har man xanor absti så hjälper dessa mot besvären suveränt.
Citera
2017-09-04, 07:08
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Citat:
Det sitter fortfarande i ditt blod, pga halveringstiden. Tar du mer nu, så sitter det kvar längre i ditt system :/ Du kan ju alltid försöka. Vi är ju testkaninerna

OT;
Kan säga, har man xanor absti så hjälper dessa mot besvären suveränt.

Blev 12mg till sömnen. Onödigt möjligen. Vaknar idag på lika glatt humör som tidigare i helgen. Blir uppehåll till åtminstone onsdag. Man mår ju ändå toppen i två dygn av dessa 😁
Citera
2017-09-05, 00:01
Medlem
asken har slut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här