2017-02-19, 11:44
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Fick stickningar i fingrarna på TTs men askens har inte varit problem.
Det är hög tid att skippa TT. De har fått så många försök på sig.
Ni vet att stickningar i fingrar är ett enormt varningsfinger va?? https://stegforhalsa.se/orsaker-stickningar-i-hander-och-ben/
Diabetes, MS, Stickningar kan vara ett symtom på hypoestesi, vilket inkluderar en förlust av känsel i det drabbade området tillsammans med stickningar. Om du upplever båda samtidigt bör du ta tillståndet på största allvar eftersom det kan vara något annat än en övergående sjukdom.
Citera
2017-02-19, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Ni vet att stickningar i fingrar är ett enormt varningsfinger va?? https://stegforhalsa.se/orsaker-stickningar-i-hander-och-ben/
Diabetes, MS, Stickningar kan vara ett symtom på hypoestesi, vilket inkluderar en förlust av känsel i det drabbade området tillsammans med stickningar. Om du upplever båda samtidigt bör du ta tillståndet på största allvar eftersom det kan vara något annat än en övergående sjukdom.

Tack för tipset. Ja jag gör nog det nu.
Allt börjar ju ändå ordna upp sig för mig så fram till dess har jag ett 250 pack Norflurazepam, askens batch.
Kommer om en månad Max få Diaz på recept samt min testosteron behandling sen är det bye bye till nät benzo förutom clonazolam dom kommer jag festa på Max en gång i månaden.

Jag har problem i centrala nervsystemet dock. Fast beror på testo bristen.
Hade jag bott i ett annat land hade dom klurat ut detta för längesedan men jag fick ta reda på det själv som med allt annat. Svenska sjukvården är på riktigt ett stort jävla skämt.
Citera
2017-02-19, 19:29
Medlem
Funderar på att ha denna som backup vid trippar. Nån som har erfarenhet eller idéer om huruvida denna skulle funka för att mildra eller avsluta en LSD-tripp?
Citera
2017-02-19, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
Funderar på att ha denna som backup vid trippar. Nån som har erfarenhet eller idéer om huruvida denna skulle funka för att mildra eller avsluta en LSD-tripp?

Ja i en 16mg definitivt.
Citera
2017-02-20, 09:10
Medlem
Tycker dom dem är väldigt bra, igentligen så gillar jag inte rc-benzo. Men 100st gick åt på en vecka inräknat 15st stavar o kså. Men dom funkar bra. Först kändes dem som en blandning av diazepam/clona epam slm efter näågra timmar vart man skittrött typ som på imovane/stillnoct. Får iaf 3+ av 5 möjliga!
Citera
2017-02-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM

Det bästa vore nog ändå om du fick detta av läkare. Gå och prata med ditt närmaste sjukhus.
Citera
2017-02-20, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiparty
All benzo dödar trippar så detta skulle vara en utmärkt tablett att ta vid snetripp
Citera
2017-02-20, 16:41
Bannlyst
10mg i sina tabbar nu.
Citera
2017-02-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
10mg i sina tabbar nu.

Någon som tänkte lägga en beställning och jämnföra med Asken?

Th**ripp har inte mitt förtroende ännu men 10mg med brytskåra är ju drömmen hoppas a**en också fixar det nu 😁😁😁
Citera
2017-02-21, 00:17
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Någon som tänkte lägga en beställning och jämnföra med Asken?

Th**ripp har inte mitt förtroende ännu men 10mg med brytskåra är ju drömmen hoppas a**en också fixar det nu 😁😁😁

Jag kommer lägga en beställning.. Jag tyckte tvärtemot alla andra att TT.s batch var bra. Har iofs inte jämfört med Askens..

Tycker att 4mg hos TT är ungefär som 10 mg diazepam..
Citera
2017-02-21, 09:09
Medlem
Maufets avatar
Återkoppling efter ett par dagars forskning.

Som sagt, i terapeutiska doser någon gång då och då är norflura en mycket bra Benzo! Mjuk och go blir man och sover som ett barn på 16mg.

Men den har definitivt korstolerans (med Diaz iaf, som fan), som typ all annan bens, och slänger man i sig 50x4mg norflura utspritt på några dagar kan man ju glömma att få mysa till det med en näve stesolid och några stillisar på helgen.

Skulle ha en mysig hemmakväll igår på 75mg stesolid och 50mg stilnoct. Hände nada. Hade tom. Kunnat gå på restaurang och uppföra mig.

Dumt att försöka punda på Benzo, jag vet, men hey... Någon måste göra det.

Mvh
Citera
2017-02-21, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maufet
Återkoppling efter ett par dagars forskning.

Som sagt, i terapeutiska doser någon gång då och då är norflura en mycket bra Benzo! Mjuk och go blir man och sover som ett barn på 16mg.

Men den har definitivt korstolerans (med Diaz iaf, som fan), som typ all annan bens, och slänger man i sig 50x4mg norflura utspritt på några dagar kan man ju glömma att få mysa till det med en näve stesolid och några stillisar på helgen.

Skulle ha en mysig hemmakväll igår på 75mg stesolid och 50mg stilnoct. Hände nada. Hade tom. Kunnat gå på restaurang och uppföra mig.

Dumt att försöka punda på Benzo, jag vet, men hey... Någon måste göra det.

Mvh

Skulle precis in och skriva typ samma sak. Diaz känner man inte av mer än att man inte får nån AT, klonazolam känner jag av men på en 4-6st på en gång. Beror på att man har så höga halter benzo i blodet tar ju minst 2 veckor innan 70% är ute.

Sen fick jag svar på analysen. Dom såg inte Norflurazepam bara lite klonazepam, samt lite diazepam
Dom tyckte jag hade varit jätte duktig fast jag sa jag äter benzo. Svar: ja men jätte lite ser vi ju. Jag: asså äter en benzo som ni inte ser. Dom fattade ändå inte och trodde jag drev med dom. Fast dom syns på up.
Så kommer ju fatta nått ni tar om dom tar sticka. Direkt till analys så e det lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in