Citat:
Ursprungligen postat av
Maufet
Återkoppling efter ett par dagars forskning.
Som sagt, i terapeutiska doser någon gång då och då är norflura en mycket bra Benzo! Mjuk och go blir man och sover som ett barn på 16mg.
Men den har definitivt korstolerans (med Diaz iaf, som fan), som typ all annan bens, och slänger man i sig 50x4mg norflura utspritt på några dagar kan man ju glömma att få mysa till det med en näve stesolid och några stillisar på helgen.
Skulle ha en mysig hemmakväll igår på 75mg stesolid och 50mg stilnoct. Hände nada. Hade tom. Kunnat gå på restaurang och uppföra mig.
Dumt att försöka punda på Benzo, jag vet, men hey... Någon måste göra det.
Mvh
Skulle precis in och skriva typ samma sak. Diaz känner man inte av mer än att man inte får nån AT, klonazolam känner jag av men på en 4-6st på en gång. Beror på att man har så höga halter benzo i blodet tar ju minst 2 veckor innan 70% är ute.
Sen fick jag svar på analysen. Dom såg inte Norflurazepam bara lite klonazepam, samt lite diazepam
Dom tyckte jag hade varit jätte duktig fast jag sa jag äter benzo. Svar: ja men jätte lite ser vi ju. Jag: asså äter en benzo som ni inte ser. Dom fattade ändå inte och trodde jag drev med dom. Fast dom syns på up.
Så kommer ju fatta nått ni tar om dom tar sticka. Direkt till analys så e det lugnt.