Citat:
Ursprungligen postat av
Moment
Så känns det för mig med men bränner i kroppen? vad menar du
Inte alla som får den känslan (även av dem som brukat benzo lång tid). Verkar vara typ 25% av dem jag snackat med, dem flesta klarar sig med ångesten endast (endast, lol). Jag har också fått samma känsla fast 500% värre av pregabalin/gabapentin och 1000% värre av ketamin AT.
Det är nog fan den värsta känslan i hela världen. Kan inte tänka mig något sämre vad jag än jämför det med. Från benzo var det inte så hemskt iaf men från NMDA antagonister och gabapentin/pregabalin är det fan intolerabelt.
Det känns knasigt att få det från NMDA antagonister, inga abstinensproblem alls men det gör så jävla ont att det i alla fall är intolerabelt att sluta tvärt med.
edit (för att beskriva hur det känns så känns det som det svider som en riktigt olustig solbränna ifrån benzo, från pregabalin/gabapentin svider det så mycket att det inte går att ligga still utan att vrida och vända på sig i smärtor och från ketamin så känns det som att brännas levande)
Om ni har fått denna känsla från benzo och tyckte den var jobbig så rör för i helsike aldrig någonsin NMDA antagonister eller lyrica/gabapentin.