Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-04, 13:05
Medlem
Det var sista gången jag drack julmust iaf, vilken jävla skitdryck
Citera
2016-01-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Det var sista gången jag drack julmust iaf, vilken jävla skitdryck

Vad har julmust att göra med att du häller i dig piller som plockgodis?
Om du tar det lite lugnare så kanske du hinner avnjuta effekterna av drogerna i lite lugnare och behagligare takt än att som nybörjare vilja maxa allting direkt och sen gå in i maximal AT, oavsett om du dricker julmust dagen efter eller inte.

Jeez
Citera
2016-01-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Possyman
Vad har julmust att göra med att du häller i dig piller som plockgodis?
Om du tar det lite lugnare så kanske du hinner avnjuta effekterna av drogerna i lite lugnare och behagligare takt än att som nybörjare vilja maxa allting direkt och sen gå in i maximal AT, oavsett om du dricker julmust dagen efter eller inte.

Jeez

Du om någon trodde jag skulle fatta skämtet din jävla retard, som när man skyller på att kräftorna var dåliga dagen efter man supit skallen av sig på en kräftskiva. Skriv på skype istället för att svara här förresten, riktigt onödigt
Citera
2016-01-04, 18:43
Medlem
No6s avatar
Jag har ätit normala doser benzo och z-analoger under ca 5 dagar och endå känt lite AT. Efter 4 månaders uppehåll och 7,5mg imovane kände jag av lite AT-symtom dagen efter och noll effekt av pillret. Otroligt. Kan ha varit mentalt men. Antar att när man knaprat så länge så tar det lång tid innan hjärnan vänjer sig utan piller, och dricker man alkohol eller tar benzo för tidigt så kan man få så kallad postakut abstinens eller vad man kallar det, tror det var det jag upplevde.
Citera
2016-01-04, 19:23
Medlem
Citat:
Du om någon trodde jag skulle fatta skämtet din jävla retard, som när man skyller på att kräftorna var dåliga dagen efter man supit skallen av sig på en kräftskiva. Skriv på skype istället för att svara här förresten, riktigt onödigt

Om man verkligen skämtar så gör man det bara en gång, inte två
Citera
2016-01-05, 15:51
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Det e klart de går men man mår ju så jävla mkt sämre, går inte o äta nåt o sen dödsångesten, man tror hjärtat ska hoppa ur bröstkorgen typ eller nån jävla hjärtattack ska komma, dunkar i 500 lixom.. känns orimligt
Har varit med om precis samma sak, då hade jag käkat stora mängder Ikto och opi under 2 års tid. Ja det känns som att man ska dö ett par dagar.

De tips jag kan ge är aktivera dig även om det tar emot, ge dig ut och cykla, gå en lång jävla tvåtimmarspromenad visst vissa dagar orkar man det verkligen inte fysiskt men det är lätt att bara ligga i sängen och tycka synd om sig själv och då blir allt 10 gånger värre. Sömnsvårigheterna svettningarna darrningarna mardrömmarna osv går inte att komma ifrån men du kan "lura" ångesten genom att lägga fokus på annat än hur dåligt du mår. Och ja jag vet hur svårt det är att aktivera sig när man knappt vågar öppna ögonen när man hör minsta ljud men efteråt kommer du må extremt mycket bättre ett tag. Sen hjälper det att stå i duschen, runka, sitta och pilla med gittarr eller vadsomhelst bara du flyr från ditt huvud ett tag.

Jag lovar när jag var helt utan dag 2 eller 3 så kändes det fysiskt som att hjärtat skippade vartannat slag då och då och sedan pumpade nästkommande slag ut blod för båda. Då tänkte jag att inatt dör jag, men det gjorde jag inte.

Lycka till
Senast redigerad av ShouldBeFine 2016-01-05 kl. 15:56.
Citera
2016-01-05, 17:19
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
De tips jag kan ge är aktivera dig även om det tar emot, ge dig ut och cykla, gå en lång jävla tvåtimmarspromenad visst vissa dagar orkar man det verkligen inte fysiskt men det är lätt att bara ligga i sängen och tycka synd om sig själv och då blir allt 10 gånger värre. Sömnsvårigheterna svettningarna darrningarna mardrömmarna osv går inte att komma ifrån men du kan "lura" ångesten genom att lägga fokus på annat än hur dåligt du mår. Och ja jag vet hur svårt det är att aktivera sig när man knappt vågar öppna ögonen när man hör minsta ljud men efteråt kommer du må extremt mycket bättre ett tag. Sen hjälper det att stå i duschen, runka, sitta och pilla med gittarr eller vadsomhelst bara du flyr från ditt huvud ett tag.

Stämmer bra detta. Att tvinga sig ut på en promenad eller dylikt hur mycket det än tar emot lönar sig när man kommer hem.
Citera
2016-02-29, 22:20
Medlem
NordiskVarulvs avatar
Hej, hoppas detta är rätt tråd

Fick 30 piller lorazipam 1mg (benzo) började med en på morgonen efter, d.v.s nu i lördags. Nu så har hela lördagen och hela söndagen försvunnit, pillrerna med

Jag går mycket ostadigt som om jag är full. Gick nyss 45 min till affären för att köpa snus, tänkte undvika snus-abstinens med hjälp av benzo vilket funka bra några timmer tills tiden försvann.

Har haft hypnagoga företeelser duddelt seende också. Ingen alkohol inblandad, Har haft riktigt gtåtattacker.

Frågan är vad har hänt? kan jag påskynda nedbrytningen?
Vänligen hjälp

FörvirradVarulv
Citera
2016-03-01, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskVarulv
Frågan är vad har hänt? kan jag påskynda nedbrytningen?
Vänligen hjälp

FörvirradVarulv

Om du tog det sista i Söndags så lär det värsta vara över imorgon eller övermorn. Tar man mycket under en kort tid sådär så får man det lite jobbigt dagarna efter men sen ska det va bra igen.
Citera
2016-03-02, 03:59
Medlem
AT, på benso får man bara av Temesta, Flubromazolam och Flubromazepam och vid överdrivet missbruk. Min åsikt eller erfarenhet, dock aldrig missbrukat benso, förrutom flubromazolam som jag inte kunde kontrollera när det fanns och var lagligt.
Citera
2016-03-02, 13:54
Medlem
Flusons avatar
Har under 2-3 månaders tid missbrukat mestadels ikto, 4-8mg dagligen, och nu på slutet rätt så mycket diazepam, bensedin 10mg, runt 40-60mg dagligen. Tog sista förra Torsdagen och har sen dess inte tagit något, trots att jag har en massa benso kvar, vill bara bli fri från skiten.. Idag är det dag 5 som jag varit utan och helgen har varit som värst. Ont i hela kroppen/feberliknande symtom, återkommande panikattacker, grov ångest, hela köret. Dom fysiska smärtorna har nu släppt, men psyket är fortfarande åt helvete såklart. Har verkligen gått in i väggen totalt.

Jag dricker väldigt sällan, men igår fick jag för mig att dricka två öl, 5,3or för att lugna nerverna lite, vilket jag inte skulle ha gjort. Idag när jag vaknade slog ångesten på dubbelt så hårt, har haft milda panikattacker och känt mig väldigt yr hela dagen, skakig, domningar osv. Kan två bira verkligen göra hela det här så mycket värre? Ursäkta om det blev lite luddigt men har sjukt svårt att formulera mig. En promenad och lite käk hade inte skadat känner jag, men är så sjukt orkeslös nu.
Citera
2016-03-06, 13:45
Medlem
Dum fråga kanske... Men märker man av någon avtändning efter enskilda intag. T.e.x får man "baksmälla" dagen efter att ha tagit 2 mg Xanax en gång? Eller är det bara efter långvarigt bruk man märker av något?
Senast redigerad av achete 2016-03-06 kl. 13:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in