Citat:
Ursprungligen postat av
zanderman
Det e klart de går men man mår ju så jävla mkt sämre, går inte o äta nåt o sen dödsångesten, man tror hjärtat ska hoppa ur bröstkorgen typ eller nån jävla hjärtattack ska komma, dunkar i 500 lixom.. känns orimligt
Har varit med om precis samma sak, då hade jag käkat stora mängder Ikto och opi under 2 års tid. Ja det känns som att man ska dö ett par dagar.
De tips jag kan ge är aktivera dig även om det tar emot, ge dig ut och cykla, gå en lång jävla tvåtimmarspromenad visst vissa dagar orkar man det verkligen inte fysiskt men det är lätt att bara ligga i sängen och tycka synd om sig själv och då blir allt 10 gånger värre. Sömnsvårigheterna svettningarna darrningarna mardrömmarna osv går inte att komma ifrån men du kan "lura" ångesten genom att lägga fokus på annat än hur dåligt du mår. Och ja jag vet hur svårt det är att aktivera sig när man knappt vågar öppna ögonen när man hör minsta ljud men efteråt kommer du må extremt mycket bättre ett tag. Sen hjälper det att stå i duschen, runka, sitta och pilla med gittarr eller vadsomhelst bara du flyr från ditt huvud ett tag.
Jag lovar när jag var helt utan dag 2 eller 3 så kändes det fysiskt som att hjärtat skippade vartannat slag då och då och sedan pumpade nästkommande slag ut blod för båda. Då tänkte jag att inatt dör jag, men det gjorde jag inte.
Lycka till