Citat:
Ursprungligen postat av
CubanLinks
Det blir bättre, det tar lång tid tyvärr men har du klarat 5 mån så är det värsta över men det blir bättre. Motionera och få i dig tillskott som b, c, d vitamin, magnesium, zink, järn, kalcium,msm, NAC och TMG ska vara bra emot ångest om jag minns rätt.
Har själv tagit benz i ca 20 år och det tog ett par år innan jag blev bra, känner fortfarande av det efter säkert 7 år men mår ändå mycket bättre än när jag åt benz, jävla gift.
Ja detta är sinnessjukt, det går så sakta att man har svårt att se några framsteg. Men alla värkar enade om att det blir bättre, svårt för mig att se kanske. Det värsta av allt är att drivet i än har försvunnit, folk skulle väl säga att jag är en ganska aktiv person i vanliga fall och mycket intressen. Nu är jag som en skugga bara, första månaderna låg jag nästan bara i sängen, nu är det inte så illa. Men törsten att lära mig nya saker osv är borta också. Jag tror att gå till gymmet skulle va jäkligt bra. Men självkänslan existerar inte just nu, och att träffa folk på gymmet har mindre lust för. Hade man vetat det skulle bli såhär här illa av att äta det där jävla gifttet hade man aldrig stoppat i sig det.