2017-02-15, 23:58
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realist50tal
Du har rätt! Men "värdegrund" funkar inte längre när folks barn blir rånade, våldtagna och mobbade av invandrargäng, och deras bilar brända, och de själva hamnar långt bakom invandrarna i bostadskön, eller de blir föremål för stenkastning mm om de jobbar som "blåljuspersonal"....Kanske tiger folk fortfarande inför media, men de ställer inte upp som medlemmar i refugees welcome mm...
Nej det funkar inte. Det vet du och det vet jag.
Men gemene Svensk vet inte om vad ordet värdegrund innehåller eller att det är dåvarande regeringen tillsamman med etablissemang som skapat det 1990.

Politiker har gett medier makten enbart för att kunna verka i det dolda.
Mediasurret bedövar, styr och talar ÅT regeringen.
Politiker behöver inget göra.

Medier agerar som bödlar, lagstiftare, styrande makt och regeringen kan arbeta i skymundan.

GW:s uppgift är antagligen att hänga Springare offentligt.
Den där gruppen på Facebook blir då utan chef.
Den självdör eftersom de då inte törs gå vidare.
Just nu kanske de känner hopp.

Behövs fler starka talare och individer som inte kryper för dem.
Jag tror ta mig sjutton att jag ska bli politiker.
Vända upp och ner på hela skiten.
Senast redigerad av goran744 2017-02-16 kl. 00:29.
Citera
2017-02-16, 00:43
Medlem
Driftstopps avatar
Har märkt att intresset att följa Peter och det man har fått läsa om honom och drevet mot han börjar nu ge med sig.

Första inlägget Peter skrev hade ca 50.000 gilla, och en bra bit över 18.000 delningar
Andra inlägget gillades av runt 24.000 och lite mindre delningar.

Därefter halveras kommentarerna från 7000 till mindre än 1500.
Färre delar hans inlägg som nu är en liten bit över 2500.
De som gillade hans inlägg har också halverats.
Nu är vi strax nere under 1500 gilla och det har halverats på allt. Kommentarer,gilla,delningar.