2017-02-05, 11:14
  #8209
Medlem
Ibiza80s avatar
Galans behållning var kvinnan i röd klänning på första raden vid ringside som såg så kollossalt uttråkad ut från första till sista minut. Otacksamma kvinna. Humoristiskt.
Citera
2017-02-05, 12:44
  #8210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Hahaha, fan vet. The Aussie boy tålde en del och var bättre än jag trodde men att kalla det en världsmästare är bara pinsamt 😳... Ska Jr vinna någon respekt så gäller det att han möter nån i topp 10. Kung Arthur hade varit en bra början.. Sen en retur mot BJS, eller DeGale
Blir en mkt intresant vår med bra fighter arrade av Matchroom och Boxnation /BT sport.
Om lille Saunders kunde boxa ut honom vad kommer då inte DeGale att göra haha!

Jr, vilken tönt, slå ut amatörer i sparring och, som igår, hålla på och spexa mot en oteknisk boxare som Quinland och sedan själv missa med sina klumpiga, oprecisa anfall. Ska bli underbart att se Jr mot en skicklig counterpuncher, fy fan med stryk han kommer att få.
Citera
2017-02-05, 13:40
  #8211
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Galans behållning var kvinnan i röd klänning på första raden vid ringside som såg så kollossalt uttråkad ut från första till sista minut. Otacksamma kvinna. Humoristiskt.
Haha jag tänkte också på det. Sällan hon ens kollade åt pugilisternas håll.
Citera
2017-02-05, 15:20
  #8212
Medlem
Ollonets avatar
[quote=Krillekrok77|59818808]Om lille Saunders kunde boxa ut honom vad kommer då inte DeGale att göra haha!

Jr, vilken tönt, slå ut amatörer i sparring och, som igår, hålla på och spexa mot en oteknisk boxare som Quinland och sedan själv missa med sina klumpiga, oprecisa anfall. Ska bli underbart att se Jr mot en skicklig counterpuncher, fy fan med stryk han kommer att få.

Hoppas han möter GGG eller Canelo ,då är det slut spexat med fjantiga imitationer av sin far.
Citera
2017-02-06, 19:30
  #8213
Medlem
DjPuttes avatar
http://www.expressen.se/sport/boxning/mikaela-lauren-far-ga-en-wbc-titelmatch/
Alltså Laurén måste ha ngn form av hybris som hon raljerar på nu, Hon säger att WBC titeln är hennes någonstans måste hon börja inse att för närvarande ÄR den inte hennes utan det är en ny världsmästare!

Tror lite detta är hennes fall för ödmjuk vet hon inte vad det är!
Citera
2017-02-10, 23:30
  #8214
Medlem
Blir ingen sändning imorgon på Viaplay från Anthony Yigits EM fight. Tråkigt.
Citera
2017-02-11, 23:38
  #8215
Medlem
mishimas avatar
Jag hittade en suddig livesändning på Facebook ett par ronder in i matchen. Yigit var överlägsen. Den där britten såg trött ut genom hela matchen.
__________________
Senast redigerad av mishima 2017-02-11 kl. 23:42.
Citera
2017-02-12, 12:13
  #8216
Medlem
Härligt med en riktig svensk EM mästare. Senast 87 då Lillen tog tillbaka titeln. Har för mig att vi haft nån EU mästare innan. Men den titeln verkar inte vara legitim ihop med de stora wm titlarna. Gott Yigit! 👊 🥊
Citera
2017-02-12, 19:47
  #8217
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Härligt med en riktig svensk EM mästare. Senast 87 då Lillen tog tillbaka titeln. Har för mig att vi haft nån EU mästare innan. Men den titeln verkar inte vara legitim ihop med de stora wm titlarna. Gott Yigit! 👊 🥊
Bosse Högberg hade Europatiteln någon månad på 60-talet, och Ingo hade den nog två gånger om tror jag. 20-talets tungviktskung Harry Persson hade den nog också.
Citera
2017-02-13, 00:17
  #8218
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Härligt med en riktig svensk EM mästare. Senast 87 då Lillen tog tillbaka titeln. Har för mig att vi haft nån EU mästare innan. Men den titeln verkar inte vara legitim ihop med de stora wm titlarna. Gott Yigit! 👊 🥊
Skoglund har ju haft EBU-EU-titeln, tills han lämnade den vakant för några år sen.
Tydligen har han varit ute efter en match om den riktiga (EBU) titeln, nyligen.
Citera
2017-02-13, 21:11
  #8219
Medlem
Kell Brook mot Errol Spencer Jr är tydligen On och kommer gå i uk om uppgifterna stämmer.. Tror inte Kell kommer ha en chans. De matcher jag sett med Spencer har varit mkt imponerande!
Citera
2017-02-13, 22:54
  #8220
Medlem
20 maj i Sheffield. Lär bli utomhus på Sheffield Wen hemmaarena. Blir häftigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in