2017-02-12, 13:32
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Lirar ni fifa på Monitorer eller på er storbilds Tv ? hörde nått av en youtuber att spela på Tv är en big no no när det gäller fifa...kanske därför man upplever spelet sluggish som fan ibland?
Citera
2017-02-12, 13:47
Medlem
När kommer winter upgrades dyka upp.. Är mest nyfiken på om till exempel Alexis Sanchez kommer få en positionsändring till anfallare, minns att Alaba och Ronaldo fick såna kort förra året men minns inte riktigt om det var i samband med winter upgrades. Är det någon som vet/minns?
Efter TOTY Suarez så är Sanchez enligt mig den bästa anfallaren, tyvärr så har jag inte råd med honom just nu, men har aldrig torskat en draft med honom som anfallare. Ni som har råd borde köpa honom!
Jag syftar på hans IF-kort, har typ fått både 88,89,90 alla tre är otroligt bra.
Citera
2017-02-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Lirar ni fifa på Monitorer eller på er storbilds Tv ? hörde nått av en youtuber att spela på Tv är en big no no när det gäller fifa...kanske därför man upplever spelet sluggish som fan ibland?

Har spelat på både. Och en data skärm är fan så mycket bättre.
Citera
2017-02-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perzoonify
MOTM Son, Aguero eller IF Gray?

Försöker hitta en perfekt parhäst till Lukaku...

Kan ej uttala mig om Gray, men både aguero och son är sjukt bra. Skulle säga att Son är lite vassare, hans skott är sjukt och han kan göra så konstiga och otippade mål, han har snittat drygt 1 mål per match och kanske 0,5 assist per match i WL för mig denna helgen, och då har det inte gått speciellt bra heller.
Citera
2017-02-12, 15:15
Medlem
vidis avatar
nån annan än jag som haft lagg i princip varenda match i FUT champ
Citera
2017-02-12, 15:16
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Har spelat på både. Och en data skärm är fan så mycket bättre.

Jasså ok har du någon du rekomenderar?
Citera
2017-02-12, 15:18
Medlem
Antagonist88s avatar
Någon som har koll på när när Uppgraderingarna av spelar kommer?
Citera
2017-02-12, 15:20
Medlem
Citat:
Jasså ok har du någon du rekomenderar?

Jag har både PS4 och PC, har nyligen konverterat till att spela på PC, och där har jag en 144hz skärm på 24 tum, 144 hz gör så det flyter på så bra också. Men osäker på ifall det är möjligt att spela på 144 hz på konsol. Storleken Räcker gott och väl, sitter nära och bra i förhållande till spelet. Vet precis när jag ska finta, slå en pass eller dylikt. Mitt record har blivit 5 gånger bättre än på PC. https://www.inet.se/produkt/2205197/acer-24-predator-gn246hl#merinfo
är vad jag använder, går dock ej att köpa längre.
Citera
2017-02-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ja återstår att se det är intressant...Men känner rent spontant att kan Gabriel jesus gå från 76 till 82 efter 2 mål så kan Mane och även icardi få ordentliga upgrades för sina säsonger hittills.

Jesus gick från 78 till 82, Manés första IF gick ju från 79 till 82
Citera
2017-02-12, 17:23
Medlem
benzins avatar
Någon som har gjort SBC Suarez ännu? Tänkte göra den efter helgen när priset på spanska spelare går ner till det normala igen. 600-700 k för en 94-ratad spelare känns väldigt värt och har man flyt får man bra spelare i de paket man erhåller vilket gör det ännu billigare.
Citera
2017-02-12, 17:35
Medlem
Shanklygatess avatar
Jaha då var ens första weekend champions avklarad då! Satte 18 segrar som "mål" och kom upp i 21 så jag är nöjd. De första 20-25 matcherna började lite sådär och jag hade väldigt svårt att få igång ett spel. De matcher jag förde hade jag svårt att döda utan det blev många mål insläppta i 80+ varpå det blev förlängning och senare straffar, något jag måste bli bättre på 1 straffseger på av 6-7 är för dåligt och var det som skulle förstöra för mig kände jag. Men så igår kväll hitta jag formen och tog 5-6 raka och hade mina 18 med 5 matcher tillgodo.

Har mött en del som skickat trevliga meddelanden efter matcherna och någon som skickat otrevliga, men en sak jag märkte är att man möter många fler i WC som inte är lika repriskåta som man gör annars. Här var det knappt någon som skulle se repris, till skillnad från säsonger där alla ska se hela reprisen och även gärna repriser på de målchanser de skapar.

Hur har det gått för er övriga?
Citera
2017-02-12, 17:48
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Jaha då var ens första weekend champions avklarad då! Satte 18 segrar som "mål" och kom upp i 21 så jag är nöjd. De första 20-25 matcherna började lite sådär och jag hade väldigt svårt att få igång ett spel. De matcher jag förde hade jag svårt att döda utan det blev många mål insläppta i 80+ varpå det blev förlängning och senare straffar, något jag måste bli bättre på 1 straffseger på av 6-7 är för dåligt och var det som skulle förstöra för mig kände jag. Men så igår kväll hitta jag formen och tog 5-6 raka och hade mina 18 med 5 matcher tillgodo.

Har mött en del som skickat trevliga meddelanden efter matcherna och någon som skickat otrevliga, men en sak jag märkte är att man möter många fler i WC som inte är lika repriskåta som man gör annars. Här var det knappt någon som skulle se repris, till skillnad från säsonger där alla ska se hela reprisen och även gärna repriser på de målchanser de skapar.

Hur har det gått för er övriga?

38 vinster, så blev andra veckan irad på topp 100

Man har inte tid med repriser, så jävla många matcher hah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in