2017-02-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
OBS VIKTIGT MEDDELANDE! KÖP INGENTING FRÅN TRANSFERN!!!!!!! KÖP INGENTING!

Har hört flera användare på EAs hemsida som ahr köpt spelare där coinsen försvunnit men inga kort har kommit. Tradingen är helt kraschad just nu och man bör tydligen vänta till kl 23:00...

Inget att oroa sig över när det händer, kortet kommer troligtvis tillbaka inom ett par minuter.
Köpte själv ett kort 19.20, coinsen borta, stod att jag hade 1 vunnet kort, men det fanns inget.
Efter ett tag fick jag såklart tillbaka det.
Citera
2017-02-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedista
Inget att oroa sig över när det händer, kortet kommer troligtvis tillbaka inom ett par minuter.
Köpte själv ett kort 19.20, coinsen borta, stod att jag hade 1 vunnet kort, men det fanns inget.
Efter ett tag fick jag såklart tillbaka det.

Bra o veta. Jag ska dock ligga lågt tills det flyter på bra igen. Hela tradingen känns väldigt hackigt just nu och att lägga upp alla korten en efter en går inte så smidigt alls. Stora problem hos EA, alltså en helt vanlig dag hahaha
Citera
2017-02-09, 20:00
Medlem
nån som vet varför vi inte är kvalade till Fut champs och om det kommer fixa sig? Funderar på att kvala för att vara på säkra sidan. Men orka göra nåt så onödigt ifall allt ska lösa sig senare
Citera
2017-02-09, 20:03
Medlem
nomeks avatar
Någon mer som inte blivit direktkvalificerad till FUT Champions? Har fått mina packs och coins men är inte kvalificerad trots Guld 1??

PS: Packade IF Lukaku, sälja nu eller vänta? :P

EDIT: Gick ut från FUT och in igen. Är nu kvalificerad. Skönt, hade verkligen inte orkat kvala in ikväll.

Då är ju enda huvudvärken vad man ska göra med Lukaku hmmm...
Senast redigerad av nomek 2017-02-09 kl. 20:07.
Citera
2017-02-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Någon mer som inte blivit direktkvalificerad till FUT Champions? Har fått mina packs och coins men är inte kvalificerad trots Guld 1??

PS: Packade IF Lukaku, sälja nu eller vänta? :P

Har haft samma problem. Löste sig precis när jag loggade in o ut från FUT. Testa det
Citera
2017-02-09, 21:02
Medlem
någon som kan hjälpa lite? vill ha ett lag med Eto'o och Thomas men har svårt att få det att funka, detta var det bästa jag kunde komma på utan att det kostar skjortan. gärna något med 3 eller 2
anfallare

.http://www.futhead.com/17/squads/4489070/
Citera
2017-02-09, 21:37
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Göttit! Jag ska ge mig på ett nytt försök ikväll efter debaclet senast där en pinne behövdes på tre försök för uppflyttning. Tagit dig många försök att gå upp?

Stor skillnad på division 1 och 2 er som håller till där? Upplevde inte speciellt stor skillnad på tvåan och trean men misstänker att ettan kan vara riktigt tuff!
Är ju lite lotto vem man får möta men generellt tycker jag det är STOR skillnad mellan 2 och 3. Åkt ur 2 typ två gånger och då tagit hem titeln i 3 båda gångerna och haft enkelt där. Men i div.2 blir det nästan alltid att jag stannar kvar (varit 1p från att gå upp och skulle gått upp en gång om jag inte blev glitchad). Har denna omgång 1-4-1 så jävla irriterande med 4 oavgjorda...
Citera
2017-02-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingongren
någon som kan hjälpa lite? vill ha ett lag med Eto'o och Thomas men har svårt att få det att funka, detta var det bästa jag kunde komma på utan att det kostar skjortan. gärna något med 3 eller 2
anfallare

https://www.futbin.com/17/squad/1692223

Bästa jag kan komma på till dig. Vänstersidan går ju att byta ut allt efter pris
Citera
2017-02-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingongren
anfallare

vet inte vad skjortan kostar men:
https://www.futbin.com/17/squad/1692454
Citera
2017-02-09, 22:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Glad över att SBC - dvs rabatterade packs - verkligen hamrar in att det bara är dumt att köpa paket. Via SBC har jag och säkert många härinne öppnat pack value för flera miljoner coins. Min bästa pull än så länge är väl Dybala, Alaba och Alexis - alla NIF såklart. Har dragit två TOTW-kort, ett movemberkort, ett iMOTM-kort (alla discard-value på).

Så visst händer det att blixten slår ner och man får en walkout. Men att få det där TOTY-kortet eller Messi/CR7, det är typ större chans att vinna på lotto vad det verkar.
Citera
2017-02-09, 22:37
Avslutad
Jösses att få spansk spelare från atletico under 5k är nästintill omöjligt..
Citera
2017-02-09, 23:40
Medlem
Någon vänlig person som kan säga vad de orangea aferikanska korten går för vid discard? Bröderna Ayew och Thomas finns för 9900 så jag gissar att det inte är samma som inform korten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in