2017-02-10, 00:33
Medlem
Jalkapallos avatar
Trodde jag skulle klara WL avancemang lätt med 13 pts i div 1 med ett par matcher kvar. Ack så fel...
Inleder div 2 med att förlora och spela en oavgjort. Tur jag körde resten av matcherna ikväll och vann resten
Citera
2017-02-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Någon vänlig person som kan säga vad de orangea aferikanska korten går för vid discard? Bröderna Ayew och Thomas finns för 9900 så jag gissar att det inte är samma som inform korten?
har för mig att jag att dom räknas som IF i SBCs inte söker dock
Citera
2017-02-10, 01:03
Medlem
Monthly rewards ute nu! Kan fan inte tro men fick FUCKIN Ramoos 91 skitglad är man. Ville dela min glädje med er, plus Dybala som bonus
Citera
2017-02-10, 01:12
Medlem
Shanklygatess avatar
Efter mycket ångest och svordomar lyckades jag kvala in till wl ikväll, aldrig testat det innan men lyckades nu på sista försöket. Suttit hela jävla kvällen med det. Funderade på att ge upp efter 3e strafftorsken i semi. Men så lyckades jag ta mig till final och där var dosan nära att ryka när jag släppte in kvitteringen i 85:e men Lukaku klev fram och avgjorde tre minuter senare. Ska bli spännande o se hur det går i helgen med det nu. 40 matcher blir nog inga problem o spela

På tal om skillnader mellan divisioner, vet ni i vilket div spann man kan få möta när man spelar som jag i div 2? För ibland när man stöter på vissa så känns de som att de är helt omöjliga att komma åt, medans vissa är tvärkassa. Så tänkte om man tex lirar i div två kanske man ibland får möta spelare som är från div ett och ibland från trean?
Senast redigerad av Shanklygates 2017-02-10 kl. 01:15.
Citera
2017-02-10, 01:34
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Efter mycket ångest och svordomar lyckades jag kvala in till wl ikväll, aldrig testat det innan men lyckades nu på sista försöket. Suttit hela jävla kvällen med det. Funderade på att ge upp efter 3e strafftorsken i semi. Men så lyckades jag ta mig till final och där var dosan nära att ryka när jag släppte in kvitteringen i 85:e men Lukaku klev fram och avgjorde tre minuter senare. Ska bli spännande o se hur det går i helgen med det nu. 40 matcher blir nog inga problem o spela

På tal om skillnader mellan divisioner, vet ni i vilket div spann man kan få möta när man spelar som jag i div 2? För ibland när man stöter på vissa så känns de som att de är helt omöjliga att komma åt, medans vissa är tvärkassa. Så tänkte om man tex lirar i div två kanske man ibland får möta spelare som är från div ett och ibland från trean?

Du inleder med att möta spelare i samma divison, sen beroende på vilka poäng du ligger på tex är du på väg att flyttas upp 3 poäng ifrån så får du möta någon från div 1, är du på väg att flyttas ned får du möta någon från div 3 osv.
Citera
2017-02-10, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Du inleder med att möta spelare i samma divison, sen beroende på vilka poäng du ligger på tex är du på väg att flyttas upp 3 poäng ifrån så får du möta någon från div 1, är du på väg att flyttas ned får du möta någon från div 3 osv.

Huh?? Nääää man spelar väl mot folk i samma ranking? Dvs möter folk som ligger i brons1 om man nu ligger där själv. Vad har du fått det där ifrån? Har ju inget med divisioner att göra.
Citera
2017-02-10, 02:45
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Huh?? Nääää man spelar väl mot folk i samma ranking? Dvs möter folk som ligger i brons1 om man nu ligger där själv. Vad har du fått det där ifrån? Har ju inget med divisioner att göra.
Läs frågan noga en gång till.

Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Citera
2017-02-10, 02:45
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Läs igenom hans inlägg en gång till, ta dig en funderare och återkom när du känner dig redo.
Citera
2017-02-10, 03:17
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Ny MM ute. Behövde köpa en spelare för 650coins för att klara alla 4. Fick inte en enda spelare/item värd över 2k i paketen Brukar inte gnälla på paket men det var fan dåligt på 5 hyfsade paket.

Edit: jaha den kom för några timmar sen.

Edit2: Bara för jag gnällde fick jag OTW Sanson i ett ligue1 sbc-paket där det var 10 guld 1 rare Behålla eller sälja? Har ingen koll på honom irl.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-02-10 kl. 04:06.
Citera
2017-02-10, 07:54
Medlem
Har alltid kört 4321 innan men har det senaste fått problem att komma till anfall.
Gillar att passa runt och ha bollinnehav så provade att ändra till 433(5) för att se om det blev någon skillnad.
Fruktansvärt stor skillnad, går hur lätt som helst att rulla runt bollen och ligger mellan 65-80% bollinnehav varje match och har inte förlorat än så kan verkligen rekommendera den uppställning.
Kör med https://www.futbin.com/17/squad/1697797 som mitt main lag och ska bli intressant hur det kommer gå i WL denna helg
Citera
2017-02-10, 09:05
Medlem
Tänkte fel, kan radera detta inlägg
Senast redigerad av Massari- 2017-02-10 kl. 09:07.
Citera
2017-02-10, 09:16
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Har alltid kört 4321 innan men har det senaste fått problem att komma till anfall.
Gillar att passa runt och ha bollinnehav så provade att ändra till 433(5) för att se om det blev någon skillnad.
Fruktansvärt stor skillnad, går hur lätt som helst att rulla runt bollen och ligger mellan 65-80% bollinnehav varje match och har inte förlorat än så kan verkligen rekommendera den uppställning.
Kör med https://www.futbin.com/17/squad/1697797 som mitt main lag och ska bli intressant hur det kommer gå i WL denna helg

Spelar med samma formation o gillar den riktigt bra, underbart när de centrala mittfältarna fyller på och kommer i löpningar bakom forwarden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in