2017-02-09, 16:44
Medlem
Klar för divison 1 för första gången! Fan vad fint
Citera
2017-02-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Klar för divison 1 för första gången! Fan vad fint

Göttit! Jag ska ge mig på ett nytt försök ikväll efter debaclet senast där en pinne behövdes på tre försök för uppflyttning. Tagit dig många försök att gå upp?

Stor skillnad på division 1 och 2 er som håller till där? Upplevde inte speciellt stor skillnad på tvåan och trean men misstänker att ettan kan vara riktigt tuff!
Citera
2017-02-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Göttit! Jag ska ge mig på ett nytt försök ikväll efter debaclet senast där en pinne behövdes på tre försök för uppflyttning. Tagit dig många försök att gå upp?

Stor skillnad på division 1 och 2 er som håller till där? Upplevde inte speciellt stor skillnad på tvåan och trean men misstänker att ettan kan vara riktigt tuff!
Jag tycker inte det är så jättestor skillnad. Visst kan man möta någon riktig kanon ibland men överlag så tycker jag personligen att det känns nästan som samma. Mötte till exempel en igår med 8/11 spelare som var legender, det händer sällan i div2 och div3 haha.. Så man kan komma upp mot sjukt bra lag ibland, men annars är det ungefär likadant.
Citera
2017-02-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Det här var typ 3de gången jag var i division 2. Har harvat runt i 3an ett tag. Hitills har jag bara märkt stor skillnad i divisioner från 4an till 3an.

Lycka till! Hoppas du tar dig upp

Ska bli intressant o se om skillnaden är stor i division 1 jämfört med 2an
Senast redigerad av hjeaeee 2017-02-09 kl. 17:49.
Citera
2017-02-09, 18:09
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Köpte en Giroud IF för 21k nyss.
Bra eller anus?
Använda eller sälja?

anus, sålde han efter 5 matcher
Citera
2017-02-09, 18:11
Medlem
Hej! Sälja eller hålla TIF Cavani, ligger för stunden på ca 230k.
Citera
2017-02-09, 18:24
Medlem
vidis avatar
Kör med dessa 2 squads. Tar gärna emot tips på förbättringar, inköp eller annan uppställning.

https://fifa-gamers-pub.com/squads/fifa17/2371

https://fifa-gamers-pub.com/squads/fifa17/2372
Senast redigerad av vidi 2017-02-09 kl. 18:26. Anledning: trasig länk
Citera
2017-02-09, 18:31
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Köpte en Giroud IF för 21k nyss.
Bra eller anus?
Använda eller sälja?

Funkade bra för mig! Byter lag i princip varje helg pga trading. Tycker även det är roligare att köra med olika lag/uppställningar.

Anpassar spelstilen efter laget jag kör med, så Giroud fick agera bollvinnare/skarva vidare på utsparkar och nicka snett inåt bakåt på hörnor. Tyckte han vann mycket boll(~8.5/10) i dom situationerna och hade en bra vänsterfot dom gånger man fick avlossa den. Så har du några snabba runtomkring tycker jag att han funkar även om det finns bättre alternativ!
Citera
2017-02-09, 19:21
Medlem
MM idag, kanske nått kul imorrn???
Citera
2017-02-09, 19:24
Medlem
Vafan har hänt med FUT CHAMPS? Fick mina rewards men jag är inte kvalificerad till den här veckans WL. Jag är ju gold 2 och min kompis som är gold 1 har samma problem. Någon annan som har detta problem eller? vad är det som händer med EA? slarv varje vecka ju

Edit: Tradingen är helt fuckad oxå. Jag måste lista om varenda item på min transfer list
Citera
2017-02-09, 19:36
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA

Edit: Tradingen är helt fuckad oxå. Jag måste lista om varenda item på min transfer list

svar ja.
Citera
2017-02-09, 19:44
Medlem
OBS VIKTIGT MEDDELANDE! KÖP INGENTING FRÅN TRANSFERN!!!!!!! KÖP INGENTING!

Har hört flera användare på EAs hemsida som ahr köpt spelare där coinsen försvunnit men inga kort har kommit. Tradingen är helt kraschad just nu och man bör tydligen vänta till kl 23:00...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in