2017-02-09, 11:50
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
I hear you! En höjning kommer så var ej orolig min vän

Hehe. Är inte orolig, men det brukar ju vara så att dom börjar med en lite mindre styrka och sedan höjer dom den som sagt. Men som sagt, en väldigt bra RC-Benzo. Och hur lång tid brukar de ta nu igen innan en RC-Benzo släpps på marknaden fram till klassning? Köpte Flunitrazolam ett tag, men nuförtiden köper jag mest på EA och BB annars. Men riktigt nöjd att dom äntligen verkar ha fått fram en RC-Benzo som generellt fått höga omdömen till skillnad från vissa andra. Det kommer bli rätt många köp framöver av Norflurazepam. Den saken är väldigt säker.
Citera
2017-02-09, 12:51
Medlem
medlem9001s avatar
Vadå höjning av mg? Substansen är ju stark som fasen. Punda inte
Citera
2017-02-09, 13:18
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Hehe. Är inte orolig, men det brukar ju vara så att dom börjar med en lite mindre styrka och sedan höjer dom den som sagt. Men som sagt, en väldigt bra RC-Benzo. Och hur lång tid brukar de ta nu igen innan en RC-Benzo släpps på marknaden fram till klassning? Köpte Flunitrazolam ett tag, men nuförtiden köper jag mest på EA och BB annars. Men riktigt nöjd att dom äntligen verkar ha fått fram en RC-Benzo som generellt fått höga omdömen till skillnad från vissa andra. Det kommer bli rätt många köp framöver av Norflurazepam. Den saken är väldigt säker.

Jag har redan hämtat ut ett till 25 pack. Priset är dock ingen höjdare men kunglig substans.

Det brukar väl ta 4-8 månader till nåt år innan klassning, men eftersom det är så mycket snack om RC kemikalier nuförtiden så tror jag det kommer börja gå snabbare.
Senast redigerad av paralisant 2017-02-09 kl. 13:33.
Citera
2017-02-09, 13:20
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Vadå höjning av mg? Substansen är ju stark som fasen. Punda inte

Håller inte med dig om att den är stark som fasen, du får inte heller glömma att alla reagerar olika. Men det är en bra substans helt klart!
Citera
2017-02-09, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Verkar verkligen som att dessa får en att sova som en stock, och länge. Jag har tolerans på benzo så nästan inget biter på mig längre, men har tagit några såna här både dagtid och innan läggdags och sovit igenom alarm på mobilen som ligger bredvid mig två gånger, något som inte hänt på säkert tre år.

Hypnotisk verkar den vara också, men främst sederande.

Samma här. Inte sovit så bra på en benzo på lääänge.
Denna är riktigt bra fast behöver en ökning till 6mg minst.
För nu måste jag ta två fast jag känner det räckt med 6mg och jag delar inte Rc benzo för det aktiva ämnet tror jag inte är så jämt i B pressar. Tror även dom är underdoserade för läst på många forum och där har 5mg varit riktigt bra av alla. Den fanns i uk innan dom klassade alla RC fast då i 5mg samt 10mg tabbar. Så hoppas verkligen på en ökning för är en bra benzo och inget hemma kokat skit som alla flunitrazepam analogerna var. Främs då flunitrazolam, smutsig benzo. Fast det tycker jag om alla triazolobenzodiazepiner. Fått EP på typ alla såna benzo jag gått på inklusive alprazolam. Enda jag inte fick det på trots åt 4-6mg dagligen ca 2år var Etizolam.
Har doch hittat den igen ?
Fast höj denna 3-4mg så är denna kung. Eller ha 2 alternativ 4mg för dom som inte tål det/ tolerans och 8mg för oss som behöver det. Hade varit så jävla nice av er som har denna.
Citera
2017-02-09, 13:28
Bannlyst
Citat:
Jag har redan hämtat ut ett till 25 pack. Priset är dock ingen höjdare men kunglig substans.

Det brukar väl ta 7-8 månader till nåt år innan klassning, men eftersom det är så mycket snack om RC kemikalier nuförtiden så tror jag det kommer börja gå snabbare.

Tror på klassning till sommaren. Dom brukar ha en vid maj/juni så då lär den ryka. Så får fylla på med en 10-20000st innan klassningen. Kommer ta ett tag innan det kommer en lika bra Rc benzo.

En sak jag inte förstår är varför Nitemazepam inte kommit in på marknaden.
Till er shoppar. Gör en variant med 4mg Norflurazepam och 5mg Nitemazepam. Hade varit sjyst som fan tror jag.
Citera
2017-02-09, 13:35
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentanyllover
Tror på klassning till sommaren. Dom brukar ha en vid maj/juni så då lär den ryka. Så får fylla på med en 10-20000st innan klassningen. Kommer ta ett tag innan det kommer en lika bra Rc benzo.

En sak jag inte förstår är varför Nitemazepam inte kommit in på marknaden.
Till er shoppar. Gör en variant med 4mg Norflurazepam och 5mg Nitemazepam. Hade varit sjyst som fan tror jag.

Om 4-6 månader är Norfluran klassad tror jag.
Citera
2017-02-09, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Håller med om det där med humörlyft.

Skulle faktiskt vilja påstå att den hittills gett mig allt det där som antidepressiva påstås ge (ångestlindring, humörlyft, bättre sömn) men aldrig gett mig. Jag har bara mått sämre av de 6-7 antidepressiva jag prövat.

Nu har jag ju bara forskat i 14 dagar på denna men ändå intressant. Kommer nog sluta att ta den dagligen då det är en rc som kommer försvinna om kanske ca 6 månader. Scenariot att stå där med värsta AT:n vill jag inte uppleva.

Kunde förövrigt använda 3.1-Hydrophenasepam (stavning) på samma sätt som Norflurazepam..

En av shopparna ska förövrigt ta in en ny Benzo snart...

Är du helt säker på det? Nån kommer ta in en ny? Tror isf på en triazolobenzodiazepin. Kanske pynazolam??
Citera
2017-02-09, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Innan du vet(?) halveringstid kan du inte prata om när steady-state nås.
Sen har bensodiazepiner ingen antidepressiv effekt Snarare tvärtom, har du depression utan inslag av ångest eller oro så är benso inget att börja med, där kostar det mer än vad det smakar.

Även jag testat askens idag, 6mg, vaken och fokuserad men fin muskelavslappning och lugnande verkan.
Vad mumlar du om. Klart dom har. Alprazolam har mest. Varför skulle läkemedelstillverkarna försöka göra en ny benzo med alprazolamets antidepprisiv effekt?
Sen ssri snri mm mm får inte skrivas ut till folk som lider av ångest eller panik ångest som dom gör idag det gör bara det värre. Jag vet för har fått ca 25olika och allt blir värre.
Denna Norflurazepam släppte min depp efter 3-4 dygn. Det gör det med all benzo men tar inte triazolobensodiazepiner längre för det är gift. Kolla denna länken, en professor pratar om just detta. Samt det kom en rapport för 2år sedan läkare får inte skriva ut ssri snri ja hela registret mot ångest panikångest. Ändå fortsätter dom. Länken: http://www.tv4.se/efter-tio/klipp/professor-g%C3%B6tzsche-mediciner-g%C3%B6r-mer-skada-%C3%A4n-nytta-3657293

Vill tillägga att Norflurazepam bör höjas till 7-8mg då blir den superb 👌🏻👌🏻
Citera
2017-02-09, 15:20
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:

Det brukar väl ta 4-8 månader till nåt år innan klassning, men eftersom det är så mycket snack om RC kemikalier nuförtiden så tror jag det kommer börja gå snabbare.

Nu när du skriver det så brukar det väll ligga betydligt närmare 8 månader. Säg 7-9 månader som exempel då. Men som du också skriver så är det väldigt mycket snack om RC-Kemikalier nuförtiden så det är väll möjligt att det ligger närmare 4 månader.
Citera
2017-02-09, 15:40
Avslutad
Det jag stör mig lite på är att jag tappar fokus och mest glider runt i en skön känsla. Vad rekommenderas, högre dos (4mg nu) eller någon annan substans som fixar ångesten men bibehåller skärpan?
Citera
2017-02-09, 15:53
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentanyllover
Vad mumlar du om. Klart dom har. Alprazolam har mest. Varför skulle läkemedelstillverkarna försöka göra en ny benzo med alprazolamets antidepprisiv effekt?
Sen ssri snri mm mm får inte skrivas ut till folk som lider av ångest eller panik ångest som dom gör idag det gör bara det värre. Jag vet för har fått ca 25olika och allt blir värre.
Denna Norflurazepam släppte min depp efter 3-4 dygn. Det gör det med all benzo men tar inte triazolobensodiazepiner längre för det är gift. Kolla denna länken, en professor pratar om just detta. Samt det kom en rapport för 2år sedan läkare får inte skriva ut ssri snri ja hela registret mot ångest panikångest. Ändå fortsätter dom. Länken: http://www.tv4.se/efter-tio/klipp/professor-g%C3%B6tzsche-mediciner-g%C3%B6r-mer-skada-%C3%A4n-nytta-3657293

Vill tillägga att Norflurazepam bör höjas till 7-8mg då blir den superb 👌🏻👌🏻

Fan vad bra skrivet! Och länken till inslaget mer den kloka läkaren sparas..

Har samma trista historia med antidepressiva som bara gjort mig sämre. Massutskrivningen av antidepressiva måste upphöra..

Mitt "depp" släppte förövrigt också efter 3-4 dygn på Norflurazepam..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in