2017-03-30, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Någon som prövat 2mg batchen från MA?
Varför skulle man vilja göra det undrar jag när det finns dubbelt så bra samt 44dubbelt så bra till samma pris. Undrar var dom fått dem ifrån??
Fast om nån köper så lägg en recention om dom.
Tror denna kommer finnas kvar efter den blir olaglig av benzo shoppar. Just pga den slår allt jag testat.
Citera
2017-03-30, 16:38
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Varför skulle man vilja göra det undrar jag när det finns dubbelt så bra samt 44dubbelt så bra till samma pris. Undrar var dom fått dem ifrån??
Fast om nån köper så lägg en recention om dom.
Tror denna kommer finnas kvar efter den blir olaglig av benzo shoppar. Just pga den slår allt jag testat.

Jag undrar också anledningen till att någon skulle köpa 2mg av dessa för det priset? Finns de som läkemedel i något land kanske?
Citera
2017-03-30, 16:44
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Det tror jag då det görs i en enda stor blandare sen pressas.
Fast det får du ju fråga tillverkarna. Fast jag tror det är lite lite som kan skilja ena halvan från den andra fast inte märkbart.

Fick idag mina 500st från TS och tog nyss 1under tungan och känns ju nästan som det rena pulvret jag har. Riktigt mintigt, som en läkerol typ. Det får jag inte på 3st 4mg =12mg från asken
Dessa 10mg är faktiskt underbara och visst känner jag tolerans ökningen men den är inte mycket.
Skulle lätt klara mig på 2st 10mg varannan dag tror faktiskt var tredje dag vilket gör denna så underbar.
Jag tycker personligen att TS ligger på topp nu fast jag kör endast benzo och fick idag reda på att jag börjar trappa ut benzot nästa vecka. Så nu har jag iaf ett bra lager Norflurazepam.
Kommer köpa 300-700st till från båda shopparna då jag behöver ha 8mg oxå.
Dom upplevde jag bra. Fast nu är det TS norfluraz som ligger på min första plats.
J
Skulle ju hålla en vecka för att se om det var så att jag hade för mycket i mig men igår tog jag 24mg från askens 4mg och det ger inte samma effekt som om jag skulle tagit 20mg från TS.
Ja ja skit samma jag tycker helt enkelt att TS är den bättre just nu.
Diggar asken för dom levererar med jävligt bra produkter så baktalar inte dom för svaga produkter
TS ni lyckades komma upp. Älskar era 10mg
Kommer från nu hålla sen om en vecka testa 4mg första omgången från askens samt andra omgången.
För svårt säga nu då jag har skyhöga värden av Norflurazepam i omloppet.
Sov gjorde jag iaf på askens.
Fast måste välja det som ger mest för pengarna och det är TS just nu.

Fick 600st destutom vilket gör den ännu mer prisvärd.
See ya om 7 dagar.

Du kommer inte behöva ha ångest på några år :-) Gäller att se om sitt hus...
Citera
2017-03-30, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Du kommer inte behöva ha ångest på några år :-) Gäller att se om sitt hus...

Hehe.
Nej misslyckas jag med nertrappningen/utsättningen av benzo så är det ju guld att sitta på.
Fast kommer ge allt jag har denna gången. Har jag gjort andra gånger med men stressen låg på 100% i över 1år som jag var ren. Kunde inte tänka, prata, sova eller ens åka bil. Fick sånna panikångest atacker så jag på riktigt trodde jag skulle dö. Det är det värsta året i mitt liv.
Tänkte hela tiden nått stämmer inte. Jag känner det i hela kroppen och psyket.
Sprang runder hela tiden då ångesten stegrade och stegrade så kom stressen. Sen vara i en djup depp i detta. Fy fan säger jag bara. Personalen lyssnade inte på mig heller. Man var bara en som spelade för man ville ha medicin. Fick efter 6mån 1st Zopiklon till natten vilken jag sparade till dagen efter. En halva på morgonen samt en halva kl 18:00. Det räddade mig sär samt fick jag ens Zopiklon rätt som det var.
Han sa, jag ser hur du lider och jag behöver inte min Zopiklon jag sover ändå. Så då kunde jag funka och ta åt mig av behandlingen men det var ändå stress i hela kroppen och sån jävla depp jag var i.

Sen kom dom på det. Mitt testo värde var riktigt riktigt lågt.
Synd inte denna kom när jag var på behandlingen. Fast sedan min testo behandling är jag mig själv igen.
Har inte känt igen mig själv på 9år. Då jag hade så låg testo.
Som jag kämpat. Till alla som känner igen sig och gått på opioider ta ett testo prov då det är opioider/opiater som påverkar hypofysen skicka signal att kroppen behöver testo.
Sen denna Norflurazepam kom ju i samma veva jag fick min testobehandling. Eller 2 veckor efter denna släpptes. Och då kickade denna Norflurazepam in som den skulle.
Funkade väldigt bra utan testot men hade ångest och stress i kroppen ändå fast typ 35% av vad jag annars hade. Så detta kom verkligen när jag behövde det som mest och alla säger.
Ser du mår bra nu och är drog fri. Sånna puckon.

Enda anledningen till jag byggt upp ett förråd är om jag inte klarar leva utan benzo. Då är denna absolut den bästa då jag inte blir väck. Minns allt jag gör.
Fast ska lyckas och då sitter jag på en investering. Kan tjäna fett sen om jag säljer det.
Fast kommer jag inte. Kommer behålla allt. Kanske ett hundra pack till nån som lider.
Norflurazepam heter min nya brud. Jag älskar denne 😉🌞
Citera
2017-03-31, 07:58
Medlem
Bronixs avatar
Citat:
Måste med hålla med. Köpte 250 pack och vissa smakar bra mint vissa inte. Tog liksom 13st igår för att få samma effekt som på 4st av deras första batch. Måste blivit fel för asken har aldrig svikit mig förr.
Får prata med dom om man kan byta ut mot 100 pack 8mg ist för dom var skit bra. Direkt man la pixen under tungan kom mint smaken. Samma var det med 4mg första batch. Måste fått in en dålig batch men menar det måste ju ha varit samma som dom tryckte 8mg med. Det rena pulvret menar jag då.
Nej har 200st kvar och kommer ju ta slut direkt. Får skicka ett mail.
Hållermed fick värsta at på askens i väntan på tt över helgen nu är dom här då dom e riktigt bra
Citera
2017-03-31, 10:24
Medlem
Hejhej. Köpte 50 st 4 mg från asken, kan tillägga att jag är princip ovan vid benso, testat ksalol vid enstaka tillfälle, använder dock stilnoct regelbundet. Men eftersom inte en enda shop säljer stilnoct nu och jag sitter lite i skiten så tänkte jag att dessa åtminstone kunde dämpa ångesten lite, få mig lite avslappnad så jag mot kvällen kanske kunde somna lättare. Märker dock ingen skillnad.

Har ni något annat tips, ska jag testa att köpa från någon annan shop? Eller finns det någon annan lättillgänglig benso som jag kan testa. Egentligen är jag ju bara ute efter att få sova även om jag har mått väldigt dåligt på sistone med ångestattacker pga mkt skit som händer i privatlivet. Tacksam för alla tips. Må väl.
Citera
2017-03-31, 10:58
Medlem
Fick hem 50 st av TT i förrgår och dra ändå in åt helvete drack 4 starköl på 8 st 10 mg. Har gjort dset tidigare men blev lobad välte bord osv EXAKT som klonazolam med alkohol i bilden nu har jag testat nog den är starkare än diazepam och Nitrazepam men svagare än fm1. Tror det är döärför TT tog bort kampanjen väbntar in 100 st. Tidigare då jag beställt från dom hard et krävts minst 60-70 mg för att känna något av samma batch kan va en ny batch också kändes so om pillerna var mer välpressade denna gång var MINST 20 mg i varje tabbe jag fick 5 getingar till TT 2 dagars leverans !!
Citera
2017-03-31, 11:40
Medlem
lilamobils avatar
Intog precis 8 mg från asken (2 st 4 mg). Dessa smakade ingenting, men återkommer om jag känner att jag börjar känna ångestdämpande etc. Gröning till asken btw som vanligt som levererar efter 1 dag.

Är det mer värt att beställa hem TT's 10 mgare?
Citera
2017-03-31, 13:21
Bannlyst
Shit asså så bra jag mår än. Känner att jag är benzad 24 tim efter sista intag av TS.
Citera
2017-03-31, 13:39
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Shit asså så bra jag mår än. Känner att jag är benzad 24 tim efter sista intag av TS.

Ja, och här sitter man utan och har väntat sedan i måndags på leverans...
Citera
2017-03-31, 14:08
Medlem
eddiepeddies avatar
Hämtade 25st 4mg från Asken idag.
Prövade ta 3st medans jag vänta på min läkare. Mår mest illa. Boosta Buprenorfinet jag tog i morse lite antar jag.
Hur lång tid tar det för att få effekt mot ångest?
Har Stesolid också. Kan jag ta dom samtidigt eller kommer dom inte kännas av pga av Noran?
Citera
2017-03-31, 14:27
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Om det Illuminati säger stämmer så är det absolut något lurigt med askens batcher. Har kvar från första batchen 4mg och de håller måttet. Överdoserade som någon spekulerade i? De var ju även dyrare..

ja askens nuvarande storpack som skickas ut innehåller garanterat inte samma mäng aktiv substans som dem tabbaran dom skickade iväg inledningsvis.

inge tolerabs eller placebo gällande detta, helt uteslutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in