Citat:
Ursprungligen postat av
JanBertilsson
Du kommer inte behöva ha ångest på några år :-) Gäller att se om sitt hus...
Hehe.
Nej misslyckas jag med nertrappningen/utsättningen av benzo så är det ju guld att sitta på.
Fast kommer ge allt jag har denna gången. Har jag gjort andra gånger med men stressen låg på 100% i över 1år som jag var ren. Kunde inte tänka, prata, sova eller ens åka bil. Fick sånna panikångest atacker så jag på riktigt trodde jag skulle dö. Det är det värsta året i mitt liv.
Tänkte hela tiden nått stämmer inte. Jag känner det i hela kroppen och psyket.
Sprang runder hela tiden då ångesten stegrade och stegrade så kom stressen. Sen vara i en djup depp i detta. Fy fan säger jag bara. Personalen lyssnade inte på mig heller. Man var bara en som spelade för man ville ha medicin. Fick efter 6mån 1st Zopiklon till natten vilken jag sparade till dagen efter. En halva på morgonen samt en halva kl 18:00. Det räddade mig sär samt fick jag ens Zopiklon rätt som det var.
Han sa, jag ser hur du lider och jag behöver inte min Zopiklon jag sover ändå. Så då kunde jag funka och ta åt mig av behandlingen men det var ändå stress i hela kroppen och sån jävla depp jag var i.
Sen kom dom på det. Mitt testo värde var riktigt riktigt lågt.
Synd inte denna kom när jag var på behandlingen. Fast sedan min testo behandling är jag mig själv igen.
Har inte känt igen mig själv på 9år. Då jag hade så låg testo.
Som jag kämpat. Till alla som känner igen sig och gått på opioider ta ett testo prov då det är opioider/opiater som påverkar hypofysen skicka signal att kroppen behöver testo.
Sen denna Norflurazepam kom ju i samma veva jag fick min testobehandling. Eller 2 veckor efter denna släpptes. Och då kickade denna Norflurazepam in som den skulle.
Funkade väldigt bra utan testot men hade ångest och stress i kroppen ändå fast typ 35% av vad jag annars hade. Så detta kom verkligen när jag behövde det som mest och alla säger.
Ser du mår bra nu och är drog fri. Sånna puckon.
Enda anledningen till jag byggt upp ett förråd är om jag inte klarar leva utan benzo. Då är denna absolut den bästa då jag inte blir väck. Minns allt jag gör.
Fast ska lyckas och då sitter jag på en investering. Kan tjäna fett sen om jag säljer det.
Fast kommer jag inte. Kommer behålla allt. Kanske ett hundra pack till nån som lider.
Norflurazepam heter min nya brud. Jag älskar denne 😉🌞
Så