Citat:
Ursprungligen postat av
enstorlina1
Askens är starkare, om det nu är rätt produkt.
Skulle vara intressant att se en analys på deras då deras piller inte stämmer överens med stuket som Nordfluro ska ge.
Om det inte är så att de har 40mg i sina istället för 4mg som de säger.
Innan såldes 10mg tabbar i Uk och folk klagade på dem att de kostade 1 pund st och var försvaga.
Nu säljer Akens 4mg och de är sjukt starka, för starka för den produkten, en knock out pilla.
Men lämnar man inte pisseprov eller liknande så är det ju skitsamma.
Ge mig en länk till den infon. Läst exakt tvärt om att alla gillade den starkt av dem som hann testa den så var 5mg riktigt bra. Det har jag underlag för fast får inte länka till andra forum.
Jag har testat både askens och TTs och kan med 98% säga det är samma benzo. Smakar exakt samma får samma stuk på dom. Bara jag måste ta 2st från TT och en från asken för att få samma effekt.
Kört på benzo i 18år. Så vet hur nästan alla benzo smakar. Denna smakar precis som ikto bara starkare mint smak.
Ska göra alla här en tjänst och gå och lämna 5st av askens samt 5st av TTs till snuten.
Ska be om att få analysen. Vet exakt vad jag ska säga för att få den med.
Sen lägga upp det här så alla slutar hålla på. TT har ju dubbelt på sina så dom har gjort rätt för sig.
TR/TS dom försöker iaf få in väldigt unika prudukter vilket dom är ensamma om.
Fan vad jag saknar alla gamla shoppar. Jävla uk som satte den lagen. Vart ju skit lätt på den tiden.
Åter kommer när jag fått analyserna.