2017-02-16, 20:25
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Askens är starkare, om det nu är rätt produkt.
Skulle vara intressant att se en analys på deras då deras piller inte stämmer överens med stuket som Nordfluro ska ge.
Om det inte är så att de har 40mg i sina istället för 4mg som de säger.
Innan såldes 10mg tabbar i Uk och folk klagade på dem att de kostade 1 pund st och var försvaga.
Nu säljer Akens 4mg och de är sjukt starka, för starka för den produkten, en knock out pilla.
Men lämnar man inte pisseprov eller liknande så är det ju skitsamma.

Och ja vad gäller Askens tabbar, jag kände av dem minst 2 dagar efter intag på ca 12 mg. Men jag vill ändå veta om TT/TS har samma krut i sig så att säga.
Citera
2017-02-16, 20:33
Medlem
Maufets avatar
Gillar den här!

Slängde i mig två stycken vid ca 15.30. Blev lite skön och avslappnad

Slängde i mig ytterligare 1 vid 17.30 och satte igång en film. Vaknade vid 20.00 och hade sovit bort större delen av filmen.

Tog en till nu + en 33 cl folköl och gick och la mig i sängen. Räknar med en fantastisk natts sömn!

4×4mg utspritt under en kväll gjorde alltså vad det skulle. Blev glad, nöjd, avslappnad i kroppen och sov en stund, hoppas sova mer.

Lyckas jag nu somna för natten och vakna pigg och kry (och sådär mysigt efterbenzad) imorgon så får jag ändå ge substansen godkänt! Även om jag förvisso mycket hellre hade hivat i mig 4 bensedine eller bromazepam på en kväll.

Nästa experiment får bli att starta lördagen med 4x4mg till morgonkaffet och se hur den dagen artar sig.

Mvh
Citera
2017-02-16, 20:35
Medlem
Citat:
Skulle vara intressant att se en analys på deras då deras piller inte stämmer överens med stuket som Nordfluro ska ge.
Innan såldes 10mg tabbar i Uk och folk klagade på dem att de kostade 1 pund st och var försvaga.
Nu säljer Akens 4mg och de är sjukt starka, för starka för den produkten, en knock out pilla.
Men vilket jävla klagande hela tiden! Antingen tror folk de är för starka och andra är underdoserade. Är man så dum så man slänger i sig 10 st så får man skylla sig själv. Börja alltid i små doser och sedan öka successivt med 4h mellanrum så hittar ni den dos som passar er. 2-3 st räcker i medicinskt syfte. Vill ni uppnå något annat så ta andra grejer då, inte benzo.

Det fattar väl vem som helst att det inte är 40 mg, väg en tablett så ser ni att ni hamnar på 6-8 mg och då ingår bindemedel och färgämne. Skärp till er nu.

Jo dem ger exakt det stuket dem ska ge. Det ät solklart att du är involverad i TT, de är förresten lokaliserade nu. Bojkotta dem, för snart åker dem fast.
Senast redigerad av werupmannen 2017-02-16 kl. 20:49.
Citera
2017-02-16, 20:39
Medlem
så jävla "Mycket" sämre är den ändå inte dock inte testat askens men läst rececioner åt båda håll samt testat TTs batch och kan med den erfarenheten sammanfatta Norflurazepam såhär: Som nån annan skrev att >Nitra/Flunitra effelten kommer först mot slutet. Det första man känner utav är ett milt Diazepam rus där ångesten sakta släpper och man blir gosig i kroppen det komemr efter 35-45 minuter. Sitter 1.5-3 timmar innan ruset går över i ett roppe/nitrazepam/Lorazepam rus där den sätter sig mer och mer i kroppen och amn mår bättre och bättre. Sen blir den jävligt lömsk för nya användare som bara vill at det soft med lite laglig benzo mer ärn 16 mg skulle jag absolut inte rekomendera till någon annan än en van bensoätare (stess/alpra/flubro) då det skulle aboslut skulle sluta i en LOB eller liknande för den nya tuffa killen i högsatdiekorridorerna. I helhet bra benso med lång halveringstid lång påslagstid samt inte så kul benso för er som vill flumma. För oss som använder mot extrem ångestproblematik är den utmärkt inget rus eller kick iaf utan smyfgger sig sakta men säkert in i systemet lite lik lyrica i det avseendet men ändå inte! 3/5 getingar mer ger jag inte norflurazepamen. Bättre rent fysiskt än Flunitrazolamen/fonazepamen kicken som fanns på flunitrazolamn är dock borta så rövpannor ,Linor,Silar och så klarty ni som kan äta dom som man ska käka dom säger jag till alla sitter längre och du slipepr den där hemska benzo ATn efteråt. Hör mkt gott om askens batch och komemr nog köpa in utav den inom en snar framtid bara för att jämföra men det som slår mig är att folök till en början totalt dömer ut TTs batch både här på FB samt på andra forum (ni som gjort bort er vet vilka forum jag menar falska gröningar osv ) vilket jag köpte till e början att TT har misslyckats punkt. Men nu ser jag samma mönster igen där användare även börjar röda/sluta handla av asken pga att detta preparat är skit säger dom. Sett denna grej tidigare folk råäter en internet benz den är kass precis som (tro det eller ej) Klonazolam var enligt mina polare första beställningarna av askens gula 0.5 mg kapslar. Dom var ju så "toleranta" att detta inerterskit som jag nu hade lyckats hitta var ett totalt värdelöst preparat där sobril 15 mg var rena dudner i jämförelse okey tänkte jag och tog in TTs 2 mg batch. bara 2 veckor senare ville ena polarenm köpa klona av mig för hans var slut och han mådde skit jag vill minnas att jag var rätt benzad då han ringde och efetr han förra dryga utspel nekade jag honom faktiskt tror jag från början var det samma visa med flubro klona den biter inte som blå eller så hörde jag det här den sitter i l'ängre än kryss. Självhade jag v'ärmt upp med Uks dicla och etizar så på mig bet internetskitet direkt vet inte om ma måste äta nån tabbe och vänta för att få ett begrepp av hur rc-benzos funkar får alltid för mig att dom har en anann verkan denna är lik etizar i justd et där att man inte märker själv hur bränd du är utan du tycker att puben/affären är högst akutell ta det lugnt nu folk denna är ingen sobril number 2!!
Citera
2017-02-16, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Men vilket jävla klagande hela tiden! Antingen tror folk de är för starka och andra är underdoserade. Är man så dum så man slänger i sig 10 st så får man skylla sig själv. Börja alltid i små doser och sedan öka successivt med 4h mellanrum så hittar ni den dos som passar er. 2-3 st räcker i medicinskt syfte. Vill ni uppnå något annat så ta andra grejer då, inte benzo.

Det fattar väl vem som helst att det inte är 40 mg, väg en tablett så ser ni att ni hamnar på 6-8 mg och då ingår bindemedel och färgämne. Skärp till er nu.

Jo dem ger exakt det stuket dem ska ge. Det ät solklart att du är involverad i TT, de är förresten lokaliserade nu. Bojkotta dem, för snart åker dem fast.

Väg en tablett? En tablett måste väga runt 150mg, hur ska man veta att det är mellan 6 - 8mg idem?
Jag har inget med TS att göra.
Vem har lokaliserat dem? Polisen? Det kan väl inte vara så svårt då de har ett Swedbank konto?
Vad enar du?
Senast redigerad av enstorlina1 2017-02-16 kl. 21:01.
Citera
2017-02-16, 21:27
Medlem
Citat:
Väg en tablett? En tablett måste väga runt 150mg, hur ska man veta att det är mellan 6 - 8mg idem?
Jag har inget med TS att göra.
Vem har lokaliserat dem? Polisen? Det kan väl inte vara så svårt då de har ett Swedbank konto?
Vad enar du?
Eh, nej dem väger inte 150 mg, väg själv. Eller skicka in dem till labb, bara att söka efter labb som erbjuder att analysera för privat personer. Det aktiva ämnet väger 4mg
Senast redigerad av werupmannen 2017-02-16 kl. 21:35.
Citera
2017-02-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Okej. Men du tror inte att den är lägre doserad för att inköpspriset är högre PER mg när man måste trycka tabletter på mellan 4-10 mg? Det är väl annat om det handlar om 0,5-1 mg?

Jag menar flunin var juh inte alls så dyr om man jämför med Norflura eftersom dem låg på typ 0,25-0,60
Priset har med styrkan att göra, ex 1mg xanor motsvarar 10mg stesolid. Alltså tar shopparna lika mycket betalt för 1mg ksalol och 10mg bensedin.
Citera
2017-02-17, 05:46
Medlem
Maufets avatar
Sov gott och utan uppvaknanden från 21.00-05.30 på gårdagens 16mg, känner mig fortfarande lite go, men inte så att man flyger ur sängen direkt.
Citera
2017-02-17, 12:34
Medlem
Maufets avatar
Tar min forskning få allvar så jag uppdaterar igen:

Intag igår eftermiddag/kväll: 16 mg + en folköl.

Effekt: Lugn, avslappnad, muskelrelax, somnade tidigt och vaknade utvilad.

Intag idag: 8 mg till frukosten:

Effekt: Social, glad, lite mys i kroppen, känner mig dock helskärpt.

Skulle i det närmaste likna 8 mg Norflurazepam vid 10 mg Diazepam. Med vissa mindre skillnader i muskelrelax allmänt tjoho-mående till Diaz fördel.

Typ så.
Citera
2017-02-17, 12:45
Bannlyst
Citat:

Ge mig en länk till den infon. Läst exakt tvärt om att alla gillade den starkt av dem som hann testa den så var 5mg riktigt bra. Det har jag underlag för fast får inte länka till andra forum.
Jag har testat både askens och TTs och kan med 98% säga det är samma benzo. Smakar exakt samma får samma stuk på dom. Bara jag måste ta 2st från TT och en från asken för att få samma effekt.

Kört på benzo i 18år. Så vet hur nästan alla benzo smakar. Denna smakar precis som ikto bara starkare mint smak.
Ska göra alla här en tjänst och gå och lämna 5st av askens samt 5st av TTs till snuten.
Ska be om att få analysen. Vet exakt vad jag ska säga för att få den med.
Sen lägga upp det här så alla slutar hålla på. TT har ju dubbelt på sina så dom har gjort rätt för sig.
TR/TS dom försöker iaf få in väldigt unika prudukter vilket dom är ensamma om.
Fan vad jag saknar alla gamla shoppar. Jävla uk som satte den lagen. Vart ju skit lätt på den tiden.
Åter kommer när jag fått analyserna.
Citera
2017-02-17, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maufet
Tar min forskning få allvar så jag uppdaterar igen:

Intag igår eftermiddag/kväll: 16 mg + en folköl.

Effekt: Lugn, avslappnad, muskelrelax, somnade tidigt och vaknade utvilad.

Intag idag: 8 mg till frukosten:

Effekt: Social, glad, lite mys i kroppen, känner mig dock helskärpt.

Skulle i det närmaste likna 8 mg Norflurazepam vid 10 mg Diazepam. Med vissa mindre skillnader i muskelrelax allmänt tjoho-mående till Diaz fördel.

Typ så.
Tycker desamma. Kommer få Diaz snart på recept.
Fast kommer köra Norflurazepam tills dess. Enligt mig är denna bättre än vad man får tag på i benzoshopparna. Där det bara är kopior med mindre innehåll än det ska. Så priset på denna är ju underbar. Fast en ökning till 6mg. Det håller jag på.
Citera
2017-02-17, 19:49
Medlem
justonefix124s avatar
Hade ett viktigt möte med chefen och en mellanchef igår. Hade väl slängt i mig 5 stycken kvällen innan och en på morgonen.
Det gick utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in