Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Verkar verkligen som att dessa får en att sova som en stock, och länge. Jag har tolerans på benzo så nästan inget biter på mig längre, men har tagit några såna här både dagtid och innan läggdags och sovit igenom alarm på mobilen som ligger bredvid mig två gånger, något som inte hänt på säkert tre år.
Hypnotisk verkar den vara också, men främst sederande.
Samma här. Inte sovit så bra på en benzo på lääänge.
Denna är riktigt bra fast behöver en ökning till 6mg minst.
För nu måste jag ta två fast jag känner det räckt med 6mg och jag delar inte Rc benzo för det aktiva ämnet tror jag inte är så jämt i B pressar. Tror även dom är underdoserade för läst på många forum och där har 5mg varit riktigt bra av alla. Den fanns i uk innan dom klassade alla RC fast då i 5mg samt 10mg tabbar. Så hoppas verkligen på en ökning för är en bra benzo och inget hemma kokat skit som alla flunitrazepam analogerna var. Främs då flunitrazolam, smutsig benzo. Fast det tycker jag om alla triazolobenzodiazepiner. Fått EP på typ alla såna benzo jag gått på inklusive alprazolam. Enda jag inte fick det på trots åt 4-6mg dagligen ca 2år var Etizolam.
Har doch hittat den igen ?
Fast höj denna 3-4mg så är denna kung. Eller ha 2 alternativ 4mg för dom som inte tål det/ tolerans och 8mg för oss som behöver det. Hade varit så jävla nice av er som har denna.