2017-02-08, 16:16
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
En till ny? Det har ju nyligen lanserats än. Dumt att slänga ut flertal olika droger inom samma drogkategori. Kommer bara få klassningarna snabbare på dessa. Så tröga att dom inte har kör 1 bra subtsans i det. som faktiskt fungerar. Sen byter när det är dags till något nytt bra

Så kan man tycka, men jag är bara budbärare..

Förövrigt har det väl oftast funnits minst två rc-benzo att välja mellan?

En del kanske vill ha en med kortare verkningstid tex..
Citera
2017-02-08, 16:18
Medlem
Skurken89s avatar
Edit varit ganska trött o slö under dagen är iofs vanligt innan man vänjer sig tog iaf en concerta 36 mg för att bli lite piggare och det funkar finfint :-)
Citera
2017-02-08, 20:37
Medlem
yournotlikemes avatar
Verkar verkligen som att dessa får en att sova som en stock, och länge. Jag har tolerans på benzo så nästan inget biter på mig längre, men har tagit några såna här både dagtid och innan läggdags och sovit igenom alarm på mobilen som ligger bredvid mig två gånger, något som inte hänt på säkert tre år.

Hypnotisk verkar den vara också, men främst sederande.
Citera
2017-02-09, 03:29
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Verkar verkligen som att dessa får en att sova som en stock, och länge. Jag har tolerans på benzo så nästan inget biter på mig längre, men har tagit några såna här både dagtid och innan läggdags och sovit igenom alarm på mobilen som ligger bredvid mig två gånger, något som inte hänt på säkert tre år.

Hypnotisk verkar den vara också, men främst sederande.

Upplever du den sederande känslan även när du inte ligger ner och tar det lugnt? JAg fick mer en upprymdhetskänsla när jag fixade och donade med saker då jag gjorde första testet på dessa tabbar.
Citera
2017-02-09, 06:01
Medlem
limpwalds avatar
Hur lång tid verkar denna då, i form av ångest dämpning främst? sederande egenskaper är inte lika intressanta för mig
Citera
2017-02-09, 07:31
Medlem
Har forskat lite mer på den här nu från min första recension. Fruktansvärt skön benso men något underdoserad gentimott priset och skulle hellre se en prisäkning än höjning av styrkan. Påslagningstiden uppskattar jag till 45min då går jag från totalt ångestladdad till ångestfri även ett plus för muskelavslappnande effekten och ett höjt humörlyft jag tar mellan 4-8 MG om dagen och har på 1 veckan inte märkt nån tolerans ökning, tycker den känns dom första timmarna som diazepam som över går mer ått nitrazepam hållet. Sover gott utan att fylla på innan lägdags VÄLL MÖTT
Citera
2017-02-09, 10:14
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Bara att hålla med vad många har skrivit i den här tråden. Klart bästa RC-Benzon på länge. Men som sagt en sänkning av priset alternativt höjning till i alla fall 6mg hos asken är bara att hoppas på. Hoppas det kommer såsmåningom. Har väll inte alltför stora förhoppningar om prissänkning. Men att dom höjer styrkan på olika benzo händer ju rätt ofta på olika shoppar.
Citera
2017-02-09, 10:47
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Hur lång tid verkar denna då, i form av ångest dämpning främst? sederande egenskaper är inte lika intressanta för mig

Tror det kan vara dosberoende men jag tog två pix för ca 12 timmar sen och mår rätt bra nu vid uppvaknandet, nästan som man vill sjunga "god morgon, god morgon tralalalslala"

Mellan tummen och pekfingret ca 20 timmar iaf
Citera
2017-02-09, 10:49
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Bara att hålla med vad många har skrivit i den här tråden. Klart bästa RC-Benzon på länge. Men som sagt en sänkning av priset alternativt höjning till i alla fall 6mg hos asken är bara att hoppas på. Hoppas det kommer såsmåningom. Har väll inte alltför stora förhoppningar om prissänkning. Men att dom höjer styrkan på olika benzo händer ju rätt ofta på olika shoppar.

I hear you! En höjning kommer så var ej orolig min vän
Senast redigerad av paralisant 2017-02-09 kl. 11:05.
Citera
2017-02-09, 10:55
Medlem
paralisants avatar
En annan sak som jag har märkt med denna är att den funkar utmärkt som hjälpmedel vid utsättning av Opioider, framförallt fentanyl. Jag har använt fenta varje dag i ett år ca 40 sprut i timmen. Sedan jag börja med denna har jag inte tagit mer än 2-3 sprut per dag sedan i måndags.

Har man ont i kroppen är Norfluran bra också för den är väldigt muskel avslappnande.
Citera
2017-02-09, 11:08
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald

Jag är helt ångestfri på 8mg morgon och 8mg kväll. Då är det den enda medicinen jag tar. Behöver inte Imovane, Stesolid och Propavan längre med denna dos Norflurazepam. Får ett väldigt jämnt mående, hinner aldrig få ångest utan mår bara bra med ett visst humörlyft.
Citera
2017-02-09, 11:13
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Jag är helt ångestfri på 8mg morgon och 8mg kväll. Då är det den enda medicinen jag tar. Behöver inte Imovane, Stesolid och Propavan längre med denna dos Norflurazepam. Får ett väldigt jämnt mående, hinner aldrig få ångest utan mår bara bra med ett visst humörlyft.

Personligen så tror jag att det räcker att ta dem en gång per dag på morgonen, om inte man behöver ett par stycken till sömnen dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in