Ja, de är vääääldigt långdragna eller vad man ska säga! Så att ta 4 mg på morgonen mot ångest under dagen och sedan 4 mg till för att somna på kvällen skulle verkligen inte behövas för mig med noll tolerans. Den 4an på morgonen skulle få mig att somna gott på kvällen, vara ångestfri hela nästa dag, och somna gott den natten också har jag insett nu i efterhand.
Nu är det 7 dagar sedan jag hämtade ut mina 10. Av de gav jag bort 4 och har 1 kvar. Min hjärna fungerar nu nra nog för att äntligen kunna räkna ut att jag har tagit 5 st sedan torsdag förmiddag. Lyckades komma till skott med att lägga mig i sängen igår morse runt 7-tiden, av någon anledning fick jag för mig att ta 1 till då för att "sova och återhämta mig så mycket som möjligt" vilket var totalt onödigt för hade ju tvärdäckat ändå. Men blev 6 timmar sömn där, sen vaknade jag trött och dåsig som fan med den extremaste "måste-ligga-kvar-i-sängen"-känslan nånsin, men så stress och ångestbefriad som jag började inse att jag var så kunde jag gå upp utan probs, käkade ordentligt och drog i mig alla mina vitaminer och mineraler som jag verkligen behöver för glömmer alltid äta på stimrace, sen ut och kände mig självsäkrast i världen. Det roliga här är ju att denna får mig att glömma både äta, dricka, sova, röka. runka och allt annat jag planerar att göra under nätterna. Jag menar jag skulle tagit ciggen för 2 timmar sedan nu men suttit och redigerat detta inlägg för att det ska bli försåerligt för er och granskat det om och om igen så jag inte råkar skriva något flöddrigt när jag somnar till var 5e minut.
Förstår dimman du talar om och den slukade mig nästan. För när jag tog min första på torsdag eftermiddag så började jag först med en halv, vilket säkert hade gjort mig nöjd ifall jag väntade in fulla effekten. Men skulle iväg inom 20 min så väntade och tog nästa halva precis när jag drog.
Har ju endast testat flunitrazolam förut. Så har jämfört verkningstid och rusläng osv med denna på ungefär samma sätt man jämför nasalt och oralt intag av t.ex. Amfetamin, alltså 15 min vs 2 tim ca. Flunitrazolamen började kännas av efter 5-10 min och hade gett mig full effekt efter ca en halvtimme (Eller ja den stegrade väl på nån timme till men då var man så väck att man inte märkte skillnaden, som på alkohol). Drog då slutsatsen att denna kanske börjar kännas av efter en halvtimme och full effekt efter 1-2 timmar. Då förväntade jag mig också effekterna kommer börja dala ungefär efter 8 timmar.
Självklart började de göra det också.. tyckte jag! och började känna ångest och paranoia (körde ju stimrace med kombo av a-pihp o 4f-eph, så inte konstigt jag fick ångest och blev paranoid, när jag talat om för mig själv att den sortens subsans som motverkar psykotiska symptom, ångest och paranoia kommer börja sjunka i effekt och inte längre ge mig det skyddet liksom). Så 8 tim senare tog jag en till, runt 00:15 och vi är nu inne på natten till fredag.
---- Meningen var att det skulle stå i text här vad som hände fram till nästa stycke men tror jag glömde bort att använda tangentbordet och bara tänkte i mitt huvud. Nästa stycke är lite luddigt fortfarande
Somnar nu kort kort och vaknar upp och är hemma hos tjejen och ser hunden så ställer mig upp co ropar på den. fuck hoppas inte jag väcker morsan tänkte jag när jag insåg att jag fortfarande är hemmaa, framför datorn skrivandes i detta inlägg och äär helt veck på dessa hypnotiska rackare. Har för mig igaår jag började prata med jackan som hänger på dörren i mitt rum, för han såg ut som en gubbe, och han prata med mig rätt länge där men vatta fan inte va han sa så sket i han... runt lördagskväll så brukar vi göra sånt
okej vet n riktigt vad jag snackar om längre nu hahah har jag suttit för länge fram för skärmen igen så vet inte hur jag ska göra typ medögonen som slocknar så fort jag täml
, nej men sparar inwalägget för nu ska jag röka min jävla cigg så ska bst att renskriva här så skikcar jag upp sen, såhär kan det inte se ut.
Edit_ fixar till inlägget strax!
Börjar inse nu att man inte ska skriva recensioner om benso under påverkan av benso, till skillnad från stimulanter som jag är van vid. Ber om ursäkt haha!