2017-02-07, 17:01
Medlem
justonefix124s avatar
Askens funkar bra helt klart. Jag har svårt att utvärdera bensos även fast jag har mycket erfarenhet.
2 stycken gjorde iaf att all ångest släppte och jag känner mig avslappnad och lugn.
Citera
2017-02-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Gjort rätt roliga saker på dessa jag med nu Gjorde ett konto på tradera tydligen och började sälja av massa skräp jag hade låg hemma. Inkasserat 6tusen kronor hittils . Bra skit
Hur många slängde du i dig då😊
Citera
2017-02-07, 20:06
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopparormen10
Hur många slängde du i dig då😊

Haha 3, men man blev mest kreativ av sig, inga minnesluckor
Citera
2017-02-07, 20:18
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Haha 3, men man blev mest kreativ av sig, inga minnesluckor

Hypnotiska som attan.
Citera
2017-02-07, 21:01
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001

Det är såpass alltså? För mig kommer det bli att inte ta dem alls vissa dagar och börja dela dem när jag tar dem inför dagen, såvida det inte handlar om något ångestladdat.
I flumsyfte får det bli en 4mg och lite öl sådär på helgen

Lite fortsatta iaktagelser utav substansens egenskaper: I dosen 4mg så märker jag inte av någon slående trötthet, blir snarare tröttare tidigare än vanligt så att säga (ponera att de intas på morgonen). På grund av att de sitter i så länge så kan jag tänka mig att man blir riktigt "dåsig" ifall man skulle inta dosen 4mg på morgonen och sedan även på kvällen - för att sedan fortsätta så - Välkommen till dimman liksom..

Substansen verkar ha tydliga hypnotiska egenskaper, påminner om klonazolam i det avseendet. Det tillsammans med den ångestdämpande effekten gör själva substansen mycket trevlig. Undvik "dimman" bara, dela på tabletterna om du har för avseende att inta ofta. Nu lät jag lite autoritorisk, det är väl mer så som jag kommer hantera substansen. Mer som en uppmaning till försiktighet till andra.

P.S - Askens piller

Precis intagit en halv själv får se hur det känns om ett par timmar tänkte även ta ett par fina norrlands guld till endast tagit imovane och stilnoct för ett par veckor sedan men de hjälper knappt längre pga tolerans.
Hoppas jag kommer sova gott ikväll på denna =)
Senast redigerad av Skurken89 2017-02-07 kl. 21:50.
Citera
2017-02-07, 21:49
Medlem
Skurken89s avatar
Fyfan denna var inte alls dum har inte känt mig såhär avslappnad på väldigt länge så muskelavslappning ger denna definitivt.

Ångest har jag inte heller nå längre och känns väldigt gött att sippa på min norrlands guld och bara njuta just nu.

Frågan är om toleransen ökar snabbt på denna som det har blivit på föregående rc benzoz.
För om den inte gör det så kan denna vara perfekt för mig att ta ett par gånger i veckan nån timme innan jag ska lägga mig.

Hoppas bara att det inte märks på jobbet att jag verkar vara påverkad men just nu är det inget som oroar mig.

Kommer definitivt att sova gott ikväll iaf en sak jag märkte att det blev o klia lite smått på armarna och fick en skum huvudvärk som varade i tio min o sedan försvann men kan bero på andra saker med.

Har även noll tolerans mot benzo överlag då det var tre månader sist förutom imovane och zolpidem men det är ju nonbenzodiazepiner eller z-analoger som det kallas.
Citera
2017-02-07, 22:47
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Askens funkar bra helt klart. Jag har svårt att utvärdera bensos även fast jag har mycket erfarenhet.
2 stycken gjorde iaf att all ångest släppte och jag känner mig avslappnad och lugn.

Aboslut askens är väldigt bra för mig räckte en halv och två öl tycker denna påminner till viss del om klonazolam som jag tycker för övrigt är den bästa benzo jag använt saknar den fortfarande.
Citera
2017-02-08, 02:05
Avslutad
Tjena

Massor med sprit, 4 mg för att somna fint borde väl vara lugnt?
Citera
2017-02-08, 04:58
Medlem
Vidare recension av oerfaren

Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Det är såpass alltså? För mig kommer det bli att inte ta dem alls vissa dagar och börja dela dem när jag tar dem inför dagen, såvida det inte handlar om något ångestladdat.
I flumsyfte får det bli en 4mg och lite öl sådär på helgen

Lite fortsatta iaktagelser utav substansens egenskaper: I dosen 4mg så märker jag inte av någon slående trötthet, blir snarare tröttare tidigare än vanligt så att säga (ponera att de intas på morgonen). På grund av att de sitter i så länge så kan jag tänka mig att man blir riktigt "dåsig" ifall man skulle inta dosen 4mg på morgonen och sedan även på kvällen - för att sedan fortsätta så - Välkommen till dimman liksom..

Substansen verkar ha tydliga hypnotiska egenskaper, påminner om klonazolam i det avseendet. Det tillsammans med den ångestdämpande effekten gör själva substansen mycket trevlig. Undvik "dimman" bara, dela på tabletterna om du har för avseende att inta ofta. Nu lät jag lite autoritorisk, det är väl mer så som jag kommer hantera substansen. Mer som en uppmaning till försiktighet till andra.

P.S - Askens piller

Citat:
Ursprungligen postat av Skurken89
Fyfan denna var inte alls dum har inte känt mig såhär avslappnad på väldigt länge så muskelavslappning ger denna definitivt.

Ångest har jag inte heller nå längre och känns väldigt gött att sippa på min norrlands guld och bara njuta just nu.

Frågan är om toleransen ökar snabbt på denna som det har blivit på föregående rc benzoz.
För om den inte gör det så kan denna vara perfekt för mig att ta ett par gånger i veckan nån timme innan jag ska lägga mig.

Strukturerat mitt inlägg nu, misstänker att det kanske bryter mot netiketten och ses som trams innan jag skrivit rent allt.

Alltså har rökt ciggaretter i 14 år så jag är inte låtsasberoende men med närminnet den här ger mig så tror jag fan jag snart räknas som rökfri om jag inte går och röker nu...
Senast redigerad av Beezz 2017-02-08 kl. 05:50. Anledning: Renskrivning
Citera
2017-02-08, 05:55
Medlem
limpwalds avatar
Smälter ni era under tungan bara lr?
Citera
2017-02-08, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Smälter ni era under tungan bara lr?
Ja, undrar också om det är någon som testat något annat administreringssätt?

Update: Glömde förvånansvärt bort ciggen igen och fastnade med att skriva ett inlägg i a-pihp-tråden.. Dessa måste gå att använda för att sluta röka för de som vill det, man blir helt enkelt så trög så man glömmer bort att röka
Senast redigerad av Beezz 2017-02-08 kl. 06:56.
Citera
2017-02-08, 07:16
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beezz

Passa er, jag har förlorat 2 år genom att käka benso. Minst ett år på Klonazolam t.ex, som har likheter med denna substansen.

Jag blir som en zombie och bara fortsätter i månader, fattar plötsligt att jag måste sluta, så blir det AT som varar en månad ungefär. Sedan återhämtning från det i minst en månad.
Sen börjar jag må skit och börjar igen...ersätt "jag" med "man" om ni känner igen er.

Två år av svaga minnen, AT och återhämtning inräknat

Oerhört degenerativt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in