Citat:
Ursprungligen postat av
Vurte3N
ja samma här, är inne konstant i app och här på fb på jobbtid 8 timmar kontor så det blir perfekt, även om jag inte delar så mkt tankar som ni andra här inne så läser jag varenda rad!
Florenzi tipsa du mig om då jag gick över till Serie A inget att orda om han är ju magisk, dock inte prövat IF kortet kanske finns coins för de i framtiden, tills dess håller NIF helt klart. Jag har prövat IF Alonso och fick det inte alls att funka, han var och fladdra lite överallt. Känns som en ren mittfältare faktiskt och det är väl lite så han kommer till IRL i Chelsea, hoppas du lyckas bättre med han. IF gomez är magisk, stänker in mål för mig så lite sugen på SIF kortet är man ju men det kostar ju därefter också. Dybala finns inte mkt att säga om, gör det han skall i vanlig ordning.
Gött de, kul med hög aktivitet här. Försöker skära ner lite på det hemma då sambon tycker jag lever och andas fifa trots att jag inte spelar så mycket hehe. Blir mer aktivitet här och mer pill i apparna än själva spelandet
Kul att han funkar bra, Florenzi. Okej, får se hur Alonso funkar för mig. Egentligen en på pappret perfekt LWB då han klarar av alla aspekter på kanten, kanske skulle haft mer speed bara. Har haft SBC Kurzawa som vänsterback nu och han gör bra ifrån sig. Kul testa någon ny bara!
Lite sugen på att gå tillbaka till ett Calcio-lag senare. Fått mycket roliga ny kort nu sedan jag körde den ligan för nån månad sedan. Samt att jag har mer kapital nu och kan kolla på lite dyrare kort.
Citat:
Ursprungligen postat av
JudasKiss77
Tjena!
Angående Martial If.
Som många vet är hans vanliga kort OP.
Dt nya hade jag höga förväntningar på, med tanke på hans höra pris 340k.
Jag är inte besviken!
Han är beast, han långskott och placeringarfrån långa avstånd, eller strax utanför boxen är fan sjuka.
Dessutom är han stark 80 vilket gör att du ä en kan spela ut på hono, vända och ta skott..
Så jag rekommenderar han lätt..
Speed känns bra och dribblarav allt i sin väg...
Tillsammans med martial gray is mane otw 87 dödar jag allt just nu.
Kör en formation 4321 håller i defensiven med yaya kante och tysken/turken ifrån man C..
Låter lovande. Funderat på att testa honom. Kör nu ST Hazard och varierar med spelare på LW-positionen. Funderat på IF Hazard och TIF Lukaku. Men kanske skall satsa på IF Martial som LW då... lite kluven! Han har börjat stiga i pris igen såg jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Grahnen Tänk på att Dembele kanske får 5*skills därför han är så hypad. men hört att de ändrar skills och wf till sist så har man tur får han ingen upgrade, dalar i pris köper man upp honom sen får han 5*skills och skjuter i höjden igen.
Just de. De har jag hört något om men trodde även det skulle kunna komma nu i samband med upgrades. Då ska jag nog fan skeppa iväg mina två OTW Dembele under förmiddagen. Försöka få upp emot 300k... fast fan, ser redan nu att han börjat gå ner, nere på 270k nu. Får skeppa iväg snabbt nu för de priset innan de sjunker mer. Tack för input!