2017-02-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vilka TOTW-kort skulle ni investera i den här veckan?

Säkra kort som dock inte kmr ge mycket avkastning:
Reyes, Alvaro, Gomis, Sorrention & Hasebe

Kort som är lite mer chansning:
Perrin, Kovacic, Joao Mario, Sneijder, Muriel

EDIT: Har man coins så e det nog vettigt att köpa på sig lite av alla discard IF...sen bara låta ligga till nästa IF SBC..
Senast redigerad av m4staSWE 2017-02-02 kl. 00:18.
Citera
2017-02-02, 01:09
Medlem
Stjerna7s avatar
Fan vad frustrerande spelet är ibland. Lirar WL kvalet och då det endast får vara 4* lag tänkte jag slänga in min stora nemesis Butland mellan stolparna. Tråkigt så inåt helvete att köra på något så mainstream och OP menmen.

Helt galen målvakt mot mig nästan varje gång (och man möter ju aset ofta). Har spelat 7 matcher idag och släppt in typ 20 mål. Brukar vara rätt hygglig defensivt, första omgångarna i WL kvalet brukar gå ganska enkelt med.

Butland har varit heeelt katastrof. Jag kräver inte mirakel räddningarna han står för mot mig men killen tar knappt något. Ungefär varannat skott går in.... Förstår inte hur en målvakt kan variera så mycket.

Tips på annan PL målvakt med låg rating (gärna under 82) att slänga in när jag gör ett nytt försök imorgon?
Citera
2017-02-02, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Säkra kort som dock inte kmr ge mycket avkastning:
Reyes, Alvaro, Gomis, Sorrention & Hasebe

Kort som är lite mer chansning:
Perrin, Kovacic, Joao Mario, Sneijder, Muriel

EDIT: Har man coins så e det nog vettigt att köpa på sig lite av alla discard IF...sen bara låta ligga till nästa IF SBC..

Ty ty. Vad exakt menar du med discard IF btw?

Har inte supermycket coins men det går sakta uppåt. Typ 150k lågt räknat om jag säljer alla jag har ute just nu för normalt pris istället för att försöka få överpris. Tänkte tradea o hålla på nu tills jag har råd med dom riktigt stora spelarna. Har ett bra lag men saknar den riktiga spetsen.
Citera
2017-02-02, 01:13
Medlem
Sjukt vilken skillnad det är i pris på dessa IF-spelare. Såg en Kovacic som gick för 17k nyss, nu håller folk på o budar över 40k på en annan lol. Samma chem style o kontrakt etc.

EDIT: Eller så såg jag fel, kan finnas risk för det.
Senast redigerad av hjeaeee 2017-02-02 kl. 01:17.
Citera
2017-02-02, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Fan vad frustrerande spelet är ibland. Lirar WL kvalet och då det endast får vara 4* lag tänkte jag slänga in min stora nemesis Butland mellan stolparna. Tråkigt så inåt helvete att köra på något så mainstream och OP menmen.

Helt galen målvakt mot mig nästan varje gång (och man möter ju aset ofta). Har spelat 7 matcher idag och släppt in typ 20 mål. Brukar vara rätt hygglig defensivt, första omgångarna i WL kvalet brukar gå ganska enkelt med.

Butland har varit heeelt katastrof. Jag kräver inte mirakel räddningarna han står för mot mig men killen tar knappt något. Ungefär varannat skott går in.... Förstår inte hur en målvakt kan variera så mycket.

Tips på annan PL målvakt med låg rating (gärna under 82) att slänga in när jag gör ett nytt försök imorgon?

Begovic ska vara bra har jag hört. Inte testat honom själv. 83 rating dock.
Citera
2017-02-02, 02:27
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Glömt namnet nu !
Spela med han fransmannen som har 85.
Spelar ej med PL längre men gjort i perioder . han va aldrig dålig i en enda match .
Testat butland då jag hade dålig ekonomi förr , den målvakten e sjukt dålig om man jämför.
Att folk pratar om att butland e något under e ute å cyklar.
Citera
2017-02-02, 05:33
Medlem
Köpte Walcott IF i måndags för 220k nu ligger han på 170k.. har spelat en match, sjukt smidigt köp. Tror ni hans pris går upp igen efter att 86an är ute ur packs?
Citera
2017-02-02, 07:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sporting Kansas City har värvat ett gäng icke-amerikaner i vinter vilket ska göra deras Sbc billigare hoppas jag. Bl.a Gerso.

Men. EA har inte lagt in en enda spelare i winter transfers vad jag kan se. Vad i hela friden sker?
Citera
2017-02-02, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Köpte Walcott IF i måndags för 220k nu ligger han på 170k.. har spelat en match, sjukt smidigt köp. Tror ni hans pris går upp igen efter att 86an är ute ur packs?

Svårt säga men det kanske blir samma utveckling som Salah efter hans röda kort kom. SIF Salah låg på 350k ungefär. När hans iMOTM-kort kom så gick hans SIF ner till typ 270k. Nu en vecka efter att det röda kortet kom så ligger hans SIF mellan 300-310k. Så det har sakta men säkert gått upp i pris.

Kan iofs vara skillnad, såg nu att MOTM-korten som kom nu finns ute i 1 vecka. Till skillnad från iMOTM-korten från AFCON som bara var tillgängliga i 24 timmar. Då har jag ingen aning

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sporting Kansas City har värvat ett gäng icke-amerikaner i vinter vilket ska göra deras Sbc billigare hoppas jag. Bl.a Gerso.

Men. EA har inte lagt in en enda spelare i winter transfers vad jag kan se. Vad i hela friden sker?

Borde komma snart, dem löser väl de största mest intressanta transfers först. Vet inte om dem samlar ihop resterande ihop med uppgraderingarna. Dem första borde väl komma imorrn? Eller om dem kör till helgen eller senast måndag.

Kollade transfers på Toulouse nu men dem hade värvat 2 forwards (1 guld 1 silver) och det finns redan en guldforward där som behövs för deras 4-1-4-1 formation. Kanske billigare att göra positionsbyten än att köpa en silvermittfältare för minst 6k iaf. Det sista köpet var från brasilianska ligan så den lär inte vara med i spelet.

Sugen på att fixa SBC Lacazette till mitt fitnesslag. Har gjort 9 av 20 lag i Ligue 1 men dem sista 11 skulle kosta mig ca 200k. Toulouse kostar 60k.... 4 lag ligger på 20k.
Senast redigerad av grahnen 2017-02-02 kl. 07:28.
Citera
2017-02-02, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Svårt säga men det kanske blir samma utveckling som Salah efter hans röda kort kom. SIF Salah låg på 350k ungefär. När hans iMOTM-kort kom så gick hans SIF ner till typ 270k. Nu en vecka efter att det röda kortet kom så ligger hans SIF mellan 300-310k. Så det har sakta men säkert gått upp i pris.

Kan iofs vara skillnad, såg nu att MOTM-korten som kom nu finns ute i 1 vecka. Till skillnad från iMOTM-korten från AFCON som bara var tillgängliga i 24 timmar. Då har jag ingen aning

Tack för svaret! Satsar på att bara hålla kvar kortet, går det upp till 200k igen efter nån månad är jag nöjd.

Vad tror ni om att POTM blir Eriksen, svårt att säga om det blir han?
Citera
2017-02-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Fint som fan, UnEasy! Med dig som TS kan det bara bli ett lyckat UT-år. Är jävligt taggad då jag slutade lira FUT16 i typ november redan. Dock med 500+ matcher på kontot, men ändå. Har saknat det.

Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Jag kommer göra en lista på alla fuskare.

Dinci87
Alexsandqvist
Erikduvan97
Än så länge
Möter ni dessa spelare, gå ur bara.

Kan lägga till AnesRC10 på den listan.
Kan man rapportera glitchers till EA? Hittar inte det nånstans. Gäller PS4
Citera
2017-02-02, 08:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Borde komma snart, dem löser väl de största mest intressanta transfers först. Vet inte om dem samlar ihop resterande ihop med uppgraderingarna. Dem första borde väl komma imorrn? Eller om dem kör till helgen eller senast måndag.

Kollade transfers på Toulouse nu men dem hade värvat 2 forwards (1 guld 1 silver) och det finns redan en guldforward där som behövs för deras 4-1-4-1 formation. Kanske billigare att göra positionsbyten än att köpa en silvermittfältare för minst 6k iaf. Det sista köpet var från brasilianska ligan så den lär inte vara med i spelet.

Sugen på att fixa SBC Lacazette till mitt fitnesslag. Har gjort 9 av 20 lag i Ligue 1 men dem sista 11 skulle kosta mig ca 200k. Toulouse kostar 60k.... 4 lag ligger på 20k.

De har ju kört 5 batches med transfers, men inga spelare från Sporting KC. Ser en massa andra MLS-transfers men inga till eller från KC. Hoppas de kommer snart så man kan lösa de besvärliga lagen som KC, Setubal, Toulouse lite billigare än förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in