2017-01-20, 08:06
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
VNL ryktas närmare United nu igen.

Om det blir klart - hur tror ni EA gör med Zlatan Challenge? Väntar tills POTM är slut med att släppa VNL-kortet i United, sätter samma price limit på VNL som Zlatans kort? Om de släpper kortet innan kommer sker ju två saker: 1. de som bytt in en Zlatan för att få POTM Zlatan blir grundlurade. 2. VNL-kortet i United kommer ligga på max BIN tills POTM är slut.

Såg att någon drog upp denna tanke tidigare i tråden men nu när affären är på G igen så blir det aktuellt.
I så fall är nog det enklaste att bara ändra Zlatans SBC så första utmaningen bara gäller honom.
Citera
2017-01-20, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
VNL ryktas närmare United nu igen.

Om det blir klart - hur tror ni EA gör med Zlatan Challenge? Väntar tills POTM är slut med att släppa VNL-kortet i United, sätter samma price limit på VNL som Zlatans kort? Om de släpper kortet innan kommer sker ju två saker: 1. de som bytt in en Zlatan för att få POTM Zlatan blir grundlurade. 2. VNL-kortet i United kommer ligga på max BIN tills POTM är slut.

Såg att någon drog upp denna tanke tidigare i tråden men nu när affären är på G igen så blir det aktuellt.
Om detta skulle hända så tror jag att de lägger till kravet att man måste ha minst 9 i kemi.
Citera
2017-01-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tror du ska sälja honom nu, lär sjunka i helgen om inte marknaden gått helt knas

Tack för det, såg nu att han gick från 230 till 190k igår kväll på en timme så gött få ut så mycket jag kunde av honom. Nere på 180k nu.

Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Förvånad man blir när man får en walkout, som visar sig vara en inform, trots att ingen i veckans lag är en walkout. Men klagar inte när Harry Kane kliver ut
Något nytt i uppdateringen?

Blev lika förvånad jag, enda jag snabbt kunde tänka var: NAINGGOLAN! Men det blev TIF Kane. Men det var sjukt nice, helt klart bästa jag packat iår. Har du testat honom eller sålt? Jag sålde direkt då jag nu har Aguero som känns aningen vassare. Hade varit kul att testa egentligen men kändes bäst att få sålt honom direkt för så mycket coins som möjligt.
Citera
2017-01-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Behöver göra något med mitt lag. Får inte ut mycket av Scholes t ex. Hade SIF Eriksen tidigare istället för Rooney med sålde pga andra inköp och investeringar.

Någon som har lust att ta en titt och komma med förslag? Gillar att spela med snabba passningar och inlägg från ytterbackarna. Är helt pank när det kommer till mynt. Har SIF Benteke som jag sitter på i förhoppning av att han får en winter upgrade så jag kan casha in lite på honom..

http://www.futhead.com/squad-builder/SNQTv00ncCJ0f6B00ujCx0Gsvo0fh!x0l7vi0vE!e0ZKve0o7v M0gjCj/

IF Alli, Henderson, Dembele är alla bättre än Rooney där. Sen tycker jag Walker är betydligt bättre än IF Trippier.
Citera
2017-01-20, 09:15
Medlem
Winter Uppgradering!

Om ni hade möjlighet eller coinsen,
Vilka kort skulle ni satsa på för att göra lite sköna vinster !
Nu pratar vi relativt säkra sådana ?
Citera
2017-01-20, 09:56
Medlem
Nu var det 1 som ragequita för mig. Fast stängde av ifrån paus menyn. Är glitchen när man stänger av konsolen? Iallafall fick jag vinsten
Citera
2017-01-20, 10:08
Medlem
Kör med detta lag nu: https://www.futbin.com/17/squad/759886

Känns nästa alternativ bättre/sämre? https://www.futbin.com/17/squad/1066466

TIF Eriksen ser så jävla fin ut så vill gärna få in honom. Men det betyder att jag måste ta in Sterling (alt Nolito) som LW istället för Martial. Inte spelat med Sterling men troligen sämre. Kanske OK ändå? Kan ju ha Martial på bänken och slänga in om det inte funkar. Behöver även ta in Alderwiereld istället för Kompany. Det bytet är väl rätt likvärdigt.
Citera
2017-01-20, 10:30
Medlem
Var någon som länkade ett riktigt fint svettlag innan jag tänkte prova som fitnesslag men letat ett par sidor bak och kan inte hitta det igen. Var med Kante Matic på mitten i en 442 någon som kommer ihåg resten?
Citera
2017-01-20, 10:45
Medlem
Till er som tycker att kante är guden på mittfältet. Köp IF gonalons... han bokstavligen rensar allt på plan helt sjukt!
Citera
2017-01-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Till er som tycker att kante är guden på mittfältet. Köp IF gonalons... han bokstavligen rensar allt på plan helt sjukt!

Älskar Kante! Tror jag köper in honom ASAP då! Satt igår och funderade på att köpa in en defensiv tank, hade dessa i tanken: IF Gonalons, IF Carvalho, IF/SIF N'Zonzi. Alla är långa och starka, ser bra ut på förhand. Tänkte ha någon av dem till mitt fitnesslag ifall jag känner att det behövs mer defensiv kraft. Har IF Vazquez där nu pga. kemin. Känns lite svagt defensivt om jag får en tuff match.

https://www.futbin.com/17/squad/953019
Citera
2017-01-20, 11:22
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Var någon som länkade ett riktigt fint svettlag innan jag tänkte prova som fitnesslag men letat ett par sidor bak och kan inte hitta det igen. Var med Kante Matic på mitten i en 442 någon som kommer ihåg resten?

Kan mycket väl ha varit jag

Musa - Remy
Martial - Kante - Matic - Mane
Shaw - Smalling - Bailly - Bellerin
Butland

Bra och billiga subs: Sane, Walcott, Rashford, Sterling. Brukar oftast ha Rashford, Sterling, Sane och Sanches (som jag ändå har i klubben för mitt andra lag) på bänken och fylla ut resten med så låg rateade bronsspelare som möjligt för att sänka teamrating.
Citera
2017-01-20, 11:39
Medlem
Är det många som är så feg, dålig eller vad ni vill kalla det att ni använder bronsspelare på bänken? Själv kör jag med två jämnbördiga lag från serie a pch Bundesliga med rating 85 där jag har alla spelare på bänken som är i andralaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in