Citat:
Ursprungligen postat av
ONLYFIFA
Asså det här med trading är skit kul men sen blir det ju ganska lång tråkigt oxå. Känner att jag bara ska köpa FIFA points för 1000 spänn och sen köpa coins för 3 lax nästa år när spelet släpper så är man klar liksom hahahaha.
Jag började trada kraftigt sen 3 veckor tillbaka och kan säga att när alla mina kort är sålda så ligger jag faktiskt på en 800K. Jag hade nästan 300K när jag började trada ordentligt. Så ja 500K plus på 1 månad typ och jag har öppnat en jävla massa packs ändå och ändå ligger på plus kanten Men detta tar sin jävla tid alltså.
Värt o säga att jag är läkare, o det här tar mer tid än nåt annat i mitt liv. O detta är på låtsas. Men herregud vad kul det är hahahaa
hahaha precis så känner jag. Tänk om man lagt lika mycket energi och tid på något vettigt istället, hade man ju varit miljonär idag. Jag tycker det är skitkul att trejda, speciellt prova massa nya kort. Går bara jäkligt trögt den här upplagan. var ju svinenkelt 2015 när alla köpte hur mycket coins som helst så man kunde ta vilka idiotpriser man ville men folk köpte ändå.
Jaja sitter med tradepilen full med If Shawcross, Alli och ett par Kane och bara väntar på potm. Har en full Rare Tottenham squad,England squad, Dons squad och en Nigeria squad. Tror inte ens jag kommer göra potm om den är för dyr utan sälja korten istället. Gillar inte att ha untradable spelare dessutom tror jag knappast en potm Alli (om det blir han) är bättre än Eriksen som är sjukt grym.