Citat:
Ursprungligen postat av
hundrik
Ber om ursäkt över mina frågor men jag är inte så van att samtala med människor som är så auktoritetstrogna och som tror på systemet hur tokigt det än är, samt inte tänker själv utan låter myndigheterna göra det jobbet.
Själv är jag lärd till att vara källkritisk samt att tänka själv. Det är därför som jag tycker att det är underligt att ingen kunnat presentera (inte ens Polisen) vilken blodgrupp NB respektive LH har, samt vilken blodgrupp det är på utgjutelsen innanför byxlinningen. Det blir även konstigt att man inte gjort någon sannolikhetsberäkning till alla +3 +4 och -4 och allt vad det heter. Man gick i från detta system i de flesta västliga länder, då man fick svårigheter att kvantitativt säkerställa om det var en +2 eller en +3, så där rakt av. Men ni som låter myndigheterna tänka åt er kanske kan vara behjälpliga med att svara på detta?
Varför ska polisen presentera vilken blodgrupp Nerijus har?
Vill du ha reda på Nerijus blodgrupp så får du ringa NFC.
Du har ju uttryckligen skrivit att blod inte innehåller DNA och då visade du dina kunskaper i området direkt.
Svamlet om blod har du kört med redan förra året så vart vill du komma?
Att du vet bättre än dom på NFC?
Eller bättre än professor Hamilkar här?
Jag upprepar:
Jag litar mer på NFC och professor Hamilkar än på dig som tror att du vet bättre en alla experter som sysslar med det dagligen.
Det är fortfarande just den stora mängd av blod-DNAt som skickade Nerijus raka vägen till fängelset.