Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Nej det är listan som Obamaadministrationen har kompilerat som har styrt beslutet. Därav det tokiga i att Iran står med.
Så kom två fel ska bli ett rätt också.
Och nu pratar vi Trump´s saker han har gjort och inte vad som skett i historien.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Nej, då hade han förbjudit långt fler än sju länder. Det finns runt 45 muslimska länder. Det är alltså inte nån rädsla för muslimer.
Det är definitivt inte mot konstitutionen. Glad att du äntligan kan erkänna att jag har rätt och du har fel. Blev lite orolig för dig där.
Jo, det finns en rädsla för muslimer, det är den nya Ryssskräcken för R.
Kan inte ha fel om nått jag inte sagt, utan det var du som gjorde det svart och vitt och med detta menade på att jag sa att de skulle ha fri tillgång till USA.
Vilket jag aldrig sagt eller ens nära, så den får du fråga dig själv och se om du får ett svar.
Går inte på så enkla retoriska övningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Vad är det du svamlar om?
Konstitutionen säger ingenting om syrianer. Tror du det?
Du blir fan sorgligare för varje inlägg.
Bra!
För man kunde ju ana att konstitutionen skulle på nått sätt handha dessa på nått sätt.
Men nu vet vi konstitutionen inte avser Syrianer, man kunde ju helt klart tro annat innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schering
Kan du inte bara tillägga vilken del av konstitutionen det strider mot? För diskussionens skull.
Det får vi se om det går till domstolen, nått säger mig vi inte får se detta och får rätt per automatik där.
Då Trump skulle aldrig släppa en sådan här sak, och köra det omgående till domstol om han tror sig ha den allra minsta chans och vinna.