2017-01-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Ett tips är att maila EA jag fick 2 premium gold packs untradeable dock

Vad är kontaktinformationen?
Citera
2017-01-25, 14:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Eftersom det är cuphelg i england - först ligacupen ikväll och imorgon, sen FA-cupen till helgen - då blir det garanterat inga engelska spelare i TOTW nästa vecka, korrekt?
Citera
2017-01-25, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Dyra IF kräver sån enorm ökning med tanke på tax osv.. IF Nainggolan för 900k ger 50k avkastning om du säljer för 1m... väldigt riskabelt i mina ögon..
Däremot lite lägre IF kanske runt 100-200..krävs inte så hög ökning för vettig profit..
OTW kort kan va vettiga investeringar med

Okej, så med andra ord enbart i speciella fall det är lönsamt att investera i högre kort.
Som när jag köpte erikson SIF billigare än vad hand IF låg på.

Känns bara så surt att röra sig runt småinvesteringar. Men får väl köpa på mig en 10-15 av varje då istället.
Shawcross tänkte jag dra till på nu.
Citera
2017-01-25, 14:44
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Ett tips är att maila EA jag fick 2 premium gold packs untradeable dock
Adress? Måste man komma ihåg vad motståndaren hette också?

Ea verkar skita totalt i det här. Är väl för idioter fortsätter spela och pumpa in pengar i spelet ändå. Personligen var jag rätt korkad då jag trodde glitchen var borta så spelade några gånger tills jag råkade ut för den till slut.

Är ju så enkelt att fixa. Det enda senaste patchen fixat är ju att det kommit en glitch? Det skulle tas bort så man inte såg när motståndarlaget skapats. Men det är inte förändrat. Är väl bara dra tillbaka patchen så länge så vi på PS4 kan spela? Sen får man jobba på en ny. Och framförallt! Gör ett uttalande för helvete!
Citera
2017-01-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Enklaste och säkraste sättet att få dina coins att växa är att investera i låga IF kort..

Köp några IF Boriello för 10,5.. Lägg ut alla för 13k bin..kmr sälja förr eller senare..dvs ca 2k profit per kort..
Du kan också köpa några IF Badelj, men hade inte köpt för 12k utan försökt få för max 11,5..sen lagt ut för 15...kmr troligtvis gå upp lite efter ikväll när de är ur packs...

Bin? Köpa direkt priset?

Vad innebär ur packs? Och varför går de upp då? Känns som att de blir fler kort på marknaden och då borde priset sjunka?

Ursäkta alla dumma frågor
Citera
2017-01-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Adress? Måste man komma ihåg vad motståndaren hette också?

Ea verkar skita totalt i det här. Är väl för idioter fortsätter spela och pumpa in pengar i spelet ändå. Personligen var jag rätt korkad då jag trodde glitchen var borta så spelade några gånger tills jag råkade ut för den till slut.

Är ju så enkelt att fixa. Det enda senaste patchen fixat är ju att det kommit en glitch? Det skulle tas bort så man inte såg när motståndarlaget skapats. Men det är inte förändrat. Är väl bara dra tillbaka patchen så länge så vi på PS4 kan spela? Sen får man jobba på en ny. Och framförallt! Gör ett uttalande för helvete!

https://fifaforums.easports.com/en/discussion/239667/new-patch-on-the-way-wl-is-a-go

Verkar vara ny Patch på G nu!
Citera
2017-01-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Bin? Köpa direkt priset?

Vad innebär ur packs? Och varför går de upp då? Känns som att de blir fler kort på marknaden och då borde priset sjunka?

Ursäkta alla dumma frågor

Haha ursäkta men i din sista frågeställning svarar du på dina egna frågor/påståenden
Den veckan de är med i team of the weeks kan du få korten när du öppnar packs.
Det finns då mycket kort ute och därför lågt pris. Sen stiger priset när man inte kan få dom längre.
Citera
2017-01-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Haha ursäkta men i din sista frågeställning svarar du på dina egna frågor/påståenden
Den veckan de är med i team of the weeks kan du få korten när du öppnar packs.
Det finns då mycket kort ute och därför lågt pris. Sen stiger priset när man inte kan få dom längre.

Hehehe.. du har rätt. Jag har undermedvetet lite koll

Tack grabbar för tipsen. Det uppskattas!
Citera
2017-01-25, 15:20
Medlem
Tack för tipset om att köpa billiga IF kort gubbar. Köpte IF Aspas för några veckor sen för 20k, sålde igår för 32k. Kanske för tidigt vad vet jag men var ganska nöjd med den profiten.

Vad rekommenderar ni för kort just nu?
Senast redigerad av hjeaeee 2017-01-25 kl. 15:22.
Citera
2017-01-25, 15:21
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
https://fifaforums.easports.com/en/discussion/239667/new-patch-on-the-way-wl-is-a-go

Verkar vara ny Patch på G nu!
Hm okej. Håller på att sälja av mina dyra spelare. Men kanske borde sluta med det då. EA borde iaf. kunna gå ut med det officielt på sin twitter t.ex. att man jobbar med en ny patch så man vet om att det stämmer till 100%
Citera
2017-01-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Tack för tipset om att köpa billiga IF kort gubbar. Köpte IF Aspas för några veckor sen för 20k, sålde igår för 32k. Kanske för tidigt vad vet jag men var ganska nöjd med den profiten.

Vad rekommenderar ni för kort just nu?
Läs ~1 sida tillbaka så ser du minst 4 personer som ger sina tips till en annan forummedlem.
Citera
2017-01-25, 15:26
Medlem
IF Trippier ser ut att vara ett intressant kort att göra profit med. Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in