2017-01-25, 12:08
Medlem
zRabbiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Tips på en bra CM för ca 40k? Helst någon offensiv då jag redan har Kante och Matic. Kan vara vilken liga som helst (byter in-game)

Özil/Nainggolan kanske?
Citera
2017-01-25, 12:43
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Özil/Nainggolan kanske?

Hade Naingolan funnits i den prisklassen hade jag varit överlycklig
Citera
2017-01-25, 13:00
Medlem
Haj!

Behöver lite åsikter och kanske förbättringstips på mitt nuvarande lag..

www.futbin.com/17/squad/1391432

Har väl cirka 5-700K investerade i kort som jag skulle kunna använda för att förbättra laget..

Tack på förhand!

EDIT: nu borde länken fungera också
Senast redigerad av waallie 2017-01-25 kl. 13:52.
Citera
2017-01-25, 13:24
Medlem
Tja grabbar.

Det är så sjukt många kunniga här inne. Jag har följt tråden ett tag och det är kul att se att man hjälper varann så mycket med investeringstips osv.

Dock så verkar alla ha så sjukt mycket coins. Jag har ingen möjlighet att investera i så dyra spelare som ni oftast pratar om.

Kan ingen kunnig hjälpa oss lite sämre spelare.
Jag har tex 100k på banken och ett lag med spelare som typ Smalling, Kante och Vardy. Och de är de vanliga korten.
Vore så kul att kunna köpa lite IF kort.

Så frågan jag ställer är hur jag kan få mina 100k att växa.
Citera
2017-01-25, 13:26
Avslutad
Hej! Tänkte kolla. För drygt 300-400k vilken liga är det bäst att lira med?
Citera
2017-01-25, 13:31
Medlem
zRabbiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hade Naingolan funnits i den prisklassen hade jag varit överlycklig

Aha, du kör PS eller? Finns på Xbox för 47k nu.
Citera
2017-01-25, 13:35
Medlem
Jävla glitch.. leder fut draft finalen med 4-0, kuken går ur matchen o jag får förlust. Är bästa sättet att kontakta EA genom att göra en rapport och ge sitt nummer?
Citera
2017-01-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Jävla glitch.. leder fut draft finalen med 4-0, kuken går ur matchen o jag får förlust. Är bästa sättet att kontakta EA genom att göra en rapport och ge sitt nummer?

hade samma i draften 3 matcher i rad..sista matchen skrev jag upp användaren och rapporterade till EA
Citera
2017-01-25, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Tja grabbar.

Det är så sjukt många kunniga här inne. Jag har följt tråden ett tag och det är kul att se att man hjälper varann så mycket med investeringstips osv.

Dock så verkar alla ha så sjukt mycket coins. Jag har ingen möjlighet att investera i så dyra spelare som ni oftast pratar om.

Jag har tex 100k på banken och ett lag med spelare som typ Smalling, Kante och Vardy. Och de är de vanliga korten.

Enklaste och säkraste sättet att få dina coins att växa är att investera i låga IF kort..

Köp några IF Boriello för 10,5.. Lägg ut alla för 13k bin..kmr sälja förr eller senare..dvs ca 2k profit per kort..
Du kan också köpa några IF Badelj, men hade inte köpt för 12k utan försökt få för max 11,5..sen lagt ut för 15...kmr troligtvis gå upp lite efter ikväll när de är ur packs...
Citera
2017-01-25, 13:45
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Tja grabbar.

Finns ett antal IF-kort från innevarande veckas TOTW ute som går för discard. Badelj, Marcano, mfl. Kolla FUTBIN. De kommer garanterat ge avkastning. Förr eller senare kommer en sexig SBC som folk vll göra där IF-kort behövs och då kommer värdet gå upp. Under FUTMAS kunde du inte få IF-kort för under 20k, till exempel. Kaching, dubblat investeringen.

Men exakt när de kommer gå upp kan jag inte svara på. Har du flax på fredag när det kommer Lunar Event och kanske special-SBCer, har du otur får du vänta ända till TOTS (men troligen inte).

Kolla WL requirements i god tid före och köp spelare som passar requirements. Som denna vecka, italien och frankrike. Jag köpte 10 st Verratti förra veckan när han kom i TOTW (då finns inte NIF-kortet i packs) för 5k. Sålda för 7k denna vecka. Inte för att det är någon enorm förtjänst på det, men nästan 17k profit på dem iaf vilket är helt OK.
Citera
2017-01-25, 13:48
Medlem
bananajoe33s avatar
Vill så gärna ha ett ps4 och Fifa 17 men är så dyrt... Är det gratis att spela Fifa på internet på ps4?
Citera
2017-01-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
hade samma i draften 3 matcher i rad..sista matchen skrev jag upp användaren och rapporterade till EA
Fick du något tillbaka från dem? De skulle ha ringt upp mig.. väntar fortfarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in