Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Alternativfaktan står sig alltid mot fejk news. Dessutom är undersökningen jag länkade till utförd något senare än din länk. Tydligt är att approval rating är på väg uppåt och att det går fort.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Halleluja!!!
Ser att det börjar komma lite diktator fascist fasoner och sätta munkavel på de som inte passar in i agendan.
Inbilla man sig detta ska föra USA framåt?
Det dröjer mycket länge innan de kommer närheten av Obama och döda bossar.
Vilken munkavel?
Bombningarna fortsätter. Mosul är numera befriat! Ytterligare framgångar för Pentagons nya taktik att bomba terrorister istället för sanddyner. Obama riktade mest in sig på att låta drönare utplåna familjer, bombade bröllop och släppte ner varningsflygblad innan han bombade terroristerna.
Du får hemskt gärna länka till en trovärdig sammanställning av terroristerna som dödades under Obama. Till dess får jag betrakta dina jämförelser som det mesta du skrivit i denna tråd - svammel och osammanhängande dravel.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det var ju det när Obama lånade, vet du inte vilket ben du ska stå på igen.
Och vem som kommer öka skulden mest råder det ingen större tvekan om, då väldigt många av Trumps planer har noll finansiering, utan är bara tom och innehållslös retorik.
Det räcker att minska de militära utgifterna, så har man till detta med enkelhet.
Men R som är så för att det ska bli mindre stat, är ena jävla hycklare på militären som bara ska bli större och större.
Jag siar om att Trump kommer gå till historien och låna mest, kommer sätta Obama i ett perspektiv till vara sparsam.
Vilka investeringar lånade Obama pengar till? De flesta vet att pengarna gick till att betala bankers skulder och höga löner till företrädare för bilindustrin. Men inte du. Du tror att han investerade. Det är synd om dig som är så oinformerad.
Om du tror att Trump kommer låna upp 10 biljoner dollar som Obama...
Dina sianden och spådomar här nog mer hemma i konspirationstråden än här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Attraktiv
Föredettingar som tillsats av Obama är givetvis inga vi tar hänsyn till. De är bara kränkta och tycker livet är orättvist. Trump fick stående ovationer av CIA. Han är hyllad och älskad av CIA, FBI, militären, polisen och folket.