Citat:
Ursprungligen postat av
Adeless
]Varför frågar man överhuvudtaget efter hennes vikt och längd?[/b]!?
Jag har aldrig sett ett förundersökningsprotokoll som är så omfattande maskerat. Även mediciner som beslagtagits har maskerats som nämnts tidigare.
Gjordes husrannsakan även i hennes bostad? Kan inte hitta det och inte heller förhöret med henne. Intressant att polisen i luckan säger i förhör att hon var "känslokall" när hon kom dit med läkaren, vilket kan tyda på att hon har en psykisk störning som många trott.
Hennes ansikte förbryllar mig mycket. Framifrån ser det hyfsat normalt ut, men från sidan eller snett från sidan ser det definitivt ut som en man.

Jag tror att man frågar om hennes vikt och längd för att kunna kontrollera ifall mängden medicin läkaren stoppade i henne inte var direkt livshotande. Läkaren redovisade ju att han gav en viss mängd hemma hos henne och sen fortsatte medicineringen i bilen.
Jag anser också att Isabel troligtvis lider själv av någon sorts psykisk störning. Hennes uttryckslöst ansikte när hon berättar om "skräcken" och inlåsningen. Plus hennes berättelse om hur hamnade i prostitutionen och att hon trivdes så bra.
Samtidigt berättar hon ju att hon behövde glidmedel för att få samlaget att fungera överhuvudtaget så uppenbarligen var hon inte upphetsad för fem öre. Inte för att jag skulle tro att andra prostituerade tjejer skulle bli upphetsade av sina kunder, men då kan man väl ändå inte påstå att det är "kul" och att man "trivs" när kroppen inte reagerar på det sättet att det verkligen skulle vara "kul".
Man tvingar ju sin kropp till något mot dess vilja. En sorts "självvåldtäkt" skulle man kanske kunna kalla det för.
Edit: en orsak till varför det saknas lubrikation kan ju vara att hon är en transa..