2017-01-28, 09:52
Medlem
Twisten att hon skulle vara en Shemale som totalt omformat sig är ju garanterat något som hade ökat bokintäkterna drastiskt, så varför man då istället valde att skriva någon form av B-variant på Pretty Woman är obegripligt. Då kan det ju bara handla om att denna Shemale totalt vill förneka sitt biologiska kön.
Citera
2017-01-28, 21:08
Bannlyst
Det skulle vara intressant att veta om det verkligen finns någon normal man som skulle kunna stadga sig seriöst med Isabel och skaffa barn med henne om han vet om hennes bakgrund. Trots att hon kallar yrket eskort, så är det ju bara en finare beskrivning på horeri. Hon ska ju försöka hitta en man och skaffa barn nu har hon sagt i intervjuer. Hon vill även studera, frågan är till vad. Jag tror hon egentligen vill bli hemmafru och leva gott på andras pengar.

Man kan undra hur många torskar hon knullat under alla dessa år i branschen?!? Dom män hon verkar söka sig till, d.v.s. högutbildade och förmögna, vill väl inte ha en f.d. hora.

Hon har uppenbart höga tankar om sig själv.
Citera
2017-01-28, 23:11
Medlem
Många verkar verkligen tappat fotfästet med Verkligheten här i tråden. Allt fokus handlar om brottsoffret och helt grundlösa spekulationer om dennes könsidentitet. Byggt på Ingen Fakta alls, enbart vilda spekulationer som framförts av troll.

Gärningsmannen som är dömd till fängelse för frihetsberövandet av brottsoffret är totalt bortglömd. Han, om någon, borde stå i fokus. Han, som är konstaterad psykisk störd, kommer snart att vandra på gatorna igen.

Tycker faktiskt det är lite skrämmande att en sådan person genomgått en låång läkarutbildning och fått en läkarlegitimation ... Någonstans på utbildningsvägen borde man upptäckt att allt inte stod rätt till i huvudet på Martin.

Förmodligen har många noterat det, men dessvärre är det inte lätt att avstänga studenter från utbildning. Inte om dom presterat godkänt på skriftlig examination. Snarast omöjligt enligt Högskoleförordningen.

Och ja, jag har i hela min yrkesverksamhet arbetat inom högre utbildning.
Citera
2017-01-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Många verkar verkligen tappat fotfästet med Verkligheten här i tråden. Allt fokus handlar om brottsoffret och helt grundlösa spekulationer om dennes könsidentitet. Byggt på Ingen Fakta alls, enbart vilda spekulationer som framförts av troll.

Gärningsmannen som är dömd till fängelse för frihetsberövandet av brottsoffret är totalt bortglömd. Han, om någon, borde stå i fokus. Han, som är konstaterad psykisk störd, kommer snart att vandra på gatorna igen.

Tycker faktiskt det är lite skrämmande att en sådan person genomgått en låång läkarutbildning och fått en läkarlegitimation ... Någonstans på utbildningsvägen borde man upptäckt att allt inte stod rätt till i huvudet på Martin.

Förmodligen har många noterat det, men dessvärre är det inte lätt att avstänga studenter från utbildning. Inte om dom presterat godkänt på skriftlig examination. Snarast omöjligt enligt Högskoleförordningen.

Hade han skrivit bok och suttit i TV och intervjuats i tidningar hade han ju varit minst lika mycket i fokus just nu iallafall. Men man tycks veta precis så lite om honom som krävs för att bränsle inte ska kunna slängas på elden. Men man får väl veta mer om man läser förundersökningen.

Vad gäller hans farlighet, så återfaller få brottslingar av denna kaliber i brott igen, så vitt jag vet. Det viktiga är att de hamnar i systemet och kan börja bearbetas till nån slags normalitet.
Citera
2017-01-29, 00:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Det är väl klart att det handlar om BO nu? Gällande GM så har varje sten vänts tidigare och nu sitter han bakom lås och bom. Återstår gör att utröna vem BO egentligen är, för att kunna föra vidare diskussionen kring detta brott. Vad som egentligen hände och varför.

Detta är Flashback. Glöm aldrig det.
Citera
2017-01-29, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men du.... Högskoleverket (eller vad det heter nuförtiden) har väl inte tillgång till sådana uppgifter och är väl inte rimligt att de ska ha. Det är väl först när man begått brott mot person som det blir möjligt att neka någon legitimationen. Men du kan fortfarande gå utbildningen. Och den ordningen är väl rimlig. Det är ju möjligt att det är något som tiltat tid efter han gått klart.

Ja, man kan kan väl inte kasta ut folk ifrån läkarprogrammet, så länge den praktiska tjänstgöringen inte går helt åt helvete pga dålig patientkontakt, för då kan ju handledaren faktiskt vägra att godkänna studenten. Man får nog inse att galenskap drastiskt kan utvecklas över tid oavsett yrke.

Sedan har han visst bara stafettat ett par dar i veckan, vilket väl gjort att inga fasta kollegor kunnat se en negativ förändring i hans personlighet och kunnat slå larm.
Citera
2017-01-29, 00:58
Medlem
Fnissturkens avatar
Sluta nu. MT kommer aldrig arbeta som läkare igen eftersom det finns beslut hos Socialstyrelsen på att dra hans legg. Det spelar ingen roll om hans brottsregister är rent eftersom han finns registrerad hos Socialstyrelsen.
Citera
2017-01-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Sluta nu. MT kommer aldrig arbeta som läkare igen eftersom det finns beslut hos Socialstyrelsen på att dra hans legg. Det spelar ingen roll om hans brottsregister är rent eftersom han finns registrerad hos Socialstyrelsen.

Jag har väl aldrig skrivit att han kommer arbeta som läkare, han har ju redan legget och det kan dras, jag skrev bara att det inte är självklart att folk inte får läsa till läkare om de tidigare begått brott, eller beter sig lite skumt under utbildningen, men den biten är irrelevant i detta fall.

Finns nog bara en mord(?)dömd läkare som har sitt leg kvar i Sverige och det är en kvinna som fick en förlossningspsykos och knivade ihjäl sitt barn.
Senast redigerad av Potifar2 2017-01-29 kl. 11:00.
Citera
2017-01-29, 12:24
Medlem
Har följt denna tråd sen fredagen med Skavlans intervju, jag visste inte vilka som skulle vara med i programmet. Då Isabell kom in blev jag alldeles kall, jag kände igen henne sen sommaren 2015 då jag besökte henne tre gånger. Första gången i början av juni, en gång till i juni och en tredje gång i slutet av juli. Skälet till att jag reggade mig på FB är diskussionen kring om hon är kvinna eller ej. Jag kan försäkra alla som läser att Isabell är född som kvinna och inte som man. Vid våra träffar gjorde hon precis allt rätt för att tillfredsställa mig på ett härligt sett, hon var trevlig och glad samt kollade inte klockan hela tiden. Timmen jag köpte blev säkert en och enhalv för samma peng. Det som var tråkigt att se på intervjun var att hon hade gått ner i vikt och såg utmärglad ut, lite som självsvält. Jag skulle gärna träffa henne igen som eskort.

Troligtvis tar inte diskussionen om hennes kön slut med detta inlägg, men jag som träffat henne personligen vill rätta den konstiga diskussionen i tråden.
Citera
2017-01-29, 12:56
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknulla2017
Har följt denna tråd sen fredagen med Skavlans intervju, jag visste inte vilka som skulle vara med i programmet. Då Isabell kom in blev jag alldeles kall, jag kände igen henne sen sommaren 2015 då jag besökte henne tre gånger. Första gången i början av juni, en gång till i juni och en tredje gång i slutet av juli. Skälet till att jag reggade mig på FB är diskussionen kring om hon är kvinna eller ej. Jag kan försäkra alla som läser att Isabell är född som kvinna och inte som man. Vid våra träffar gjorde hon precis allt rätt för att tillfredsställa mig på ett härligt sett, hon var trevlig och glad samt kollade inte klockan hela tiden. Timmen jag köpte blev säkert en och enhalv för samma peng. Det som var tråkigt att se på intervjun var att hon hade gått ner i vikt och såg utmärglad ut, lite som självsvält. Jag skulle gärna träffa henne igen som eskort.

Troligtvis tar inte diskussionen om hennes kön slut med detta inlägg, men jag som träffat henne personligen vill rätta den konstiga diskussionen i tråden.

Det är nog kanske inte självsvält (att hon bantar överdrivet) utan kanske ett slags depression efter trauma. De att hon verkar stel och likgiltig är nog också en konsekvens av det. Det är nog svårt att släppa tanken på hur illa det kunde ha gått och kanske att hon funderar över om det med att han sade sig vilja ha en flickvän bara var ett sätt att dölja annat motiv.
Citera
2017-01-29, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det är nog kanske inte självsvält (att hon bantar överdrivet) utan kanske ett slags depression efter trauma. De att hon verkar stel och likgiltig är nog också en konsekvens av det. Det är nog svårt att släppa tanken på hur illa det kunde ha gått och kanske att hon funderar över om det med att han sade sig vilja ha en flickvän bara var ett sätt att dölja annat motiv.

Äntligen kan vi kanske få stopp på den sjuka diskussionen om hennes kön. Tjejen ser ju rätt bra ut.

Det gjordes en del fynd som presenterades i FUP som tydde på att hon försökte gå ner i vikt så jag tror inte att viktminskningen enbart beror på traumat. Nu tycker jag inte det ser ut som att hon blivit sjukligt tunn och vi får väl hoppas att hon har kontroll. Hon ser ju trots att ut som en kontrollerad person.
Citera
2017-01-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknulla2017

Ingen av oss kan veta om du trollar nu. OM du har träffat hen så är det väl typ omöjligt för dig att lista ut att det är en transa om denne är opererad. Med andra ord är de en stor risk att du har knullat med en man ha ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in