2017-01-24, 10:16
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Som jag ser det så är Hamad bättre som innermitt än yttermitt, eftersom jag tycker inte han har snabbheten.
Sedan är frågan var han står rent fotbollsmässigt i förhållande till kostnaden?

Ja, okej. Den senare frågan har jag ingen aning om, men vi brukar ofta värva spelare som varit ur form och få dem tillbaka.
Citera
2017-01-24, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Som jag har uppfattat det som skrivits i tråden så har IFK sålt kamratgården till ett "IFK-vänligt" företag för att få i pengar till klubben. Med löfte om att köpa tillbaka den vid tillfälle.
Har jag missuppfattat det, så sorry.

Ja, vi har sålt den till Varbergs stenfastigheter, man kan väl säga att det är Kamratgårdens närmaste granne, men det har ju mer med vår skitkassa driftekonomi(A-truppen) att göra, inte att Kamratgården är piss.

Pengarna hade försvunnit ändå med tanke på att vi har sådan obalans i driften.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2017-01-24 kl. 10:54.
Citera
2017-01-24, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man kan ju hoppas

Bosse köpte förövrigt Olunga för 800kkr har jag för mig.
Han har spelat allsvenskt i 3 månader och vi får 40mkr! (Om summan nu stämmer)
3 månader?? Är säsongen under 3 månader?
Citera
2017-01-24, 11:04
Medlem
ErPupones avatar
Fint att Norling och hamad verkar tycka om varann men med det sagt är det absolut ingen spelare jag vill ha i Gnaget.

Hur har det gått för Antonsson i Leeds?
Citera
2017-01-24, 11:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Fint att Norling och hamad verkar tycka om varann men med det sagt är det absolut ingen spelare jag vill ha i Gnaget.

Hur har det gått för Antonsson i Leeds?

Sitter mest på bänken, gör lite inhopp då och då. Förmodligen för dyr för att köpas loss så högst möjligt med ett lån.

Det var Norling som flyttade upp Ishak och gav honom chansen då han tränade Assyriska.
Senast redigerad av mishima 2017-01-24 kl. 11:13.
Citera
2017-01-24, 11:14
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sitter mest på bänken, gör lite inhopp då och då.

Det var Norling som flyttade upp Ishak och gav honom chansen då han tränade Assyriska.
Ishak har jag sett för lite för att uttala mig om tyvärr, helt okej målsnitt i randers
Citera
2017-01-24, 11:56
Avslutad
Häcken presenterar nästa nyförvärv om 5 min på facebook. Har inte hört några rykten så lär väl vara någon random div.3-spelare.

Alexander Faltsetas.
Senast redigerad av trazke 2017-01-24 kl. 12:11.
Citera
2017-01-24, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Häcken presenterar nästa nyförvärv om 5 min på facebook. Har inte hört några rykten så lär väl vara någon random div.3-spelare.

Alexander Faltsetas.

Börjar det inte bli lite trångt på mittfältet nu?
Citera
2017-01-24, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
3 månader?? Är säsongen under 3 månader?

Han syfta nog på att Olunga knappt spelade något alls under Pelle Ohlsson sen efter halva säsongen kom ju Mark Dempsey in och då fick Olunga förtroende, det var väl under 3 månader ca!
Citera
2017-01-24, 12:21
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sitter mest på bänken, gör lite inhopp då och då. Förmodligen för dyr för att köpas loss så högst möjligt med ett lån.

Allt pekar dock åt att Ishak kommer hoppa på ytterligare utlandsäventyr. Har gjort det bra i Randers och fick krydda fjolåret med ett hyfsat OS. Var dessutom nära Panathinaikos men där satte Randers stopp, vilket han minst sagt var besviken över.
Citera
2017-01-24, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Börjar det inte bli lite trångt på mittfältet nu?

Iallafall på innermitten. Abubakari är nummer ett i den defensiva rollen, dessutom har vi Friberg och Berggren sedan tidigare. I mitt tycke skulle vi behöva ytter/yttrar. Det enda som Sonny talade om i sändningen var dock att en anfallare är på väg in som ersättare för Owoeri. Kan det ligga något i ryktena om Ranegie?
Citera
2017-01-24, 13:01
Medlem
Danieloss avatar
Faltsetas drömde om utlandet men kom inte längre än till Hisingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in