2017-03-03, 15:36
Medlem
Readyfreddies avatar
Verkar vara lika aggressiv som han ser ut, Krpic.
https://unvis.it/aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VnQXp/aik-varvningen-atalad-for-misshandel

Citat:
Sportbladet kan avslöja att 26-åringen är åtalad för misshandel i hemlandet Bosnien.

– Han satt på min mage och överöste mig med slag mot huvudet, säger målsäganden Esref Nurkic.

– Det där är en enskild incident som jag har lagt bakom mig, säger Krpic.

– Vi har kollat upp detta och utifrån den version Sulejman gett oss har det inte varit något som hindrat oss från att gå vidare, säger AIK:s sportchef Björn Wesström.

Kämpa Une-Larsson...
Citera
2017-03-03, 15:37
Medlem
0174Affes avatar
Känns verkligen som "vi" Sirius behöver förstärka laget med någon, några spelare. I matchen i morgon mot Göteborg har Sirius bara 13 tillgängliga utespelare. Känns onekligen lite lite med tanke på att AS börjar snart.
Citera
2017-03-03, 15:48
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Verkar vara lika aggressiv som han ser ut, Krpic.
https://unvis.it/aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VnQXp/aik-varvningen-atalad-for-misshandel

Kämpa Une-Larsson...

Har man haft Dulee i laget så är allt okej.
Citera
2017-03-03, 16:01
Medlem
a.e.gs avatar
Intervju med Krpic.

Allvarsam och seriös kille det här.

https://www.youtube.com/watch?v=CwncuqvPtG0

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-03-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VnQXp/aik-varvningen-atalad-for-misshandel

Med det utseendet så är man faktiskt inte förvånad.
Med dragkroken till bilen som tillhygge. Brutalt.
Citera
2017-03-03, 18:13
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VnQXp/aik-varvningen-atalad-for-misshandel

Med det utseendet så är man faktiskt inte förvånad.

Så han är dömd för en misshandel och är åtalad för en annan.

Underbart ju. Kan inte vänta på att allsvenskan ska börja. Det här ska bli skitkul.
Citera
2017-03-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africaboi
Krpic är given derbyvinnare. Tror att han kommer vara viktigt och jävligt vass under stormatcher. Dock så lär han vara mindre givande i mindre matcher när man möter smålag som AFC,Sundsvall,Jönköping,Östersund och Hammarby.
Hehe, ja det tror jag också. En Flavio eller Jagne. Sporras av intensiteten i derbyt men mattas av totalt i vardagslunken.
Citera
2017-03-03, 18:56
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Hehe, ja det tror jag också. En Flavio eller Jagne. Sporras av intensiteten i derbyt men mattas av totalt i vardagslunken.
Det tror inte jag. Han verkar vara en något begränsad spelare men besitta en väldigt hög arbetskapacitet, tempot blir nog lite besvärligt i början men när han kommer in i det tror jag han kommer bli nyttig.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-03-03, 18:57
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Så han är dömd för en misshandel och är åtalad för en annan.

Underbart ju. Kan inte vänta på att allsvenskan ska börja. Det här ska bli skitkul.
När andra klubbar kickar spelare som ens kan misstänkas gjort något "dumt", som Grosskreutz i Stuttgart nyss, signar alltså gnaget dylik igen. AIK:s värdegrund verkar en annan än min.

Det här ska bli skitkul som sagt, galghumor.
Citera
2017-03-03, 19:09
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
När andra klubbar kickar spelare som ens kan misstänkas gjort något "dumt", som Grosskreutz i Stuttgart nyss, signar alltså gnaget dylik igen. AIK:s värdegrund verkar en annan än min.

Det här ska bli skitkul som sagt, galghumor.
Skön jämförelse. Be en bosnisk polare googla upp artiklarna och förklara vad bosnisk media skriver så tror jag du slutar gråta.
Citera
2017-03-03, 19:44
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vem fan bryr sig om din värdegrund din jävla fjant.

Och vem fan bryr sig om tyska skitklubbar som signar pedofiler från Malmö FF.

...
.
Om det i din värdegrund ingår att Sverige ska importera dömda brottslingar delar jag den inte, det räcker med de vi har är min värdegrund.

Senaste värvningen från allsvenskan till VfB Stuttgart var från AIK och heter Ebernezer Ofori. Att han skulle vara pedofil har jag aldrig hört talas om. MFF sålde peddot/chilenaren till Hannover.
Citera
2017-03-03, 19:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Om det i din värdegrund ingår att Sverige ska importera dömda brottslingar delar jag den inte, det räcker med de vi har är min värdegrund.
Mutumba & Dulee var inte direkt några körgossar heller men vi har hanterat "strulpellar" förut med ganska lyckat resultat. Ska man tro målsäganden är det ett vidrigt agerande från Krpic´s sida men med det sagt ska man ge honom en ärlig chans innan man börjar döma.
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Djurgårdaren Goitom till gnaget alltså! Fniss
Kämpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här