Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-12-22, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IAF
Youtube måste vara ett trams! En kanal med över 2 100 sånger har tagits bort och meddelandet lyder s å här

Kontot har avslutats på grund av upprepade eller allvarliga brott mot YouTubes policy mot skräppost, bedrägerier och vilseledande innehåll eller andra brott mot användarvillkoren.

finns det nån chans att kanalen kommer tillbaka om användaren överklagar på något sätt?

Vad jag vet så har youtube försökt att minska ner click baits, vilseledande titlar, thumbnails med halvnakna tjejer och annat som inte har med videon att göra.

Det meddelandet låter som att det är något åt det hållet.
Citera
2016-12-22, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Vad jag vet så har youtube försökt att minska ner click baits, vilseledande titlar, thumbnails med halvnakna tjejer och annat som inte har med videon att göra.

Det meddelandet låter som att det är något åt det hållet.
Nej! Jag lovar det är långt ifrån det. Det har med religösa sånger att göra! både kristna och muslimska samt några judiska? Vissa av dessa var Jihadistiska låtar. Men har funnits på kanalen sedan 2013. Kan det vara så att de tar bort sånt här med tidens senaste händelser i Tyskland?
Citera
2016-12-26, 01:36
Medlem
Ganonitos avatar
Hur inaktiverar man de förslag på andra videor som kommer upp i youtubeklipp?
Citera
2016-12-27, 21:30
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Jag har ett problem här, jag gjorde ett youtube konto för många år sen utan att ha den som gmail. Nu nör jag ska göra ansprpk på det kontot loggar jag in med mitt gamla användarnamn och lösen samt väljer konto jag vill ha det registrerat på.

Nåväl jag fyller i namnet och lösen och kommer in och ser massa tv skärmar med myrornas krig och texten "det går inte att göra anspråk på kontot".
Kan jag ha raderat det kontot och glömt bort det eller gör jag något annat fel? Jag kan se videos där folk citerat mig men det går inte att hitta ursprungskommentaren.. Hjälp någon?
Citera
2016-12-28, 16:11
Medlem
Reidjis avatar
Finns det någon slags filter funktion/program till Youtube? förutom Restricted mode vilket för övrigt är helt värdelöst.

Det jag vill filtrera är när min dotter tittar på barnprogram så trillar hon alltid in på ELSA och spiderman och en massa annan skit med seriefigurer som nästan är helt bisarrt för små barn och som jag personligen tycker borde vara barnförbjudet. Problemet med dessa är att dessa dyker alltid upp i listan som förslag när min dotter tittar på barnsånger eller andra vanliga barnprogram och det är ganska givet att dessa kanaler är boostade med botar för att dessa ska komma som förslag. Jag har försökt med konto och stängt av historiken, även provat utan samt stängt av alla kakor men det är där likt förbannat.

Edit : Hitta en plugin till firefox som kallas Video Blocker.
Senast redigerad av Reidji 2016-12-28 kl. 16:35.
Citera
2016-12-29, 01:32
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur inaktiverar man de förslag på andra videor som kommer upp i youtubeklipp?

Klicka på inställningar > bocka ur annoteringar.
Citera
2016-12-29, 02:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Klicka på inställningar > bocka ur annoteringar.

Tack.
Citera
2017-01-04, 18:31
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Finns det något sätt att söka på en video innehållande en annan kanals namn utan att bara få träffar på videos från den kanalen?

Om man söker på RedLetterMedia till exempel får man bara träffar på videos från RedLetterMedia - men jag vill ha träffar på videos som handlar om RedLetter media, men inte är producerat av RedLetterMedia.
Senast redigerad av AnOldBeginning 2017-01-04 kl. 18:37.
Citera
2017-01-15, 14:27
Medlem
Varför får jag inte textindela i mina kommentarer? Det går bra när jag skriver, men när kommentarerna publicerats så är de jobbiga massor av ord.

Varför kan jag inte hitta mina egna kommentarer i menyn?

Varför får jag inte en notis längre när någon har svarat på mina kommentarer?
Citera
2017-01-21, 16:00
Avslutad
Vad betyder "markerad kommentar" ?

Skrev nyss en kommentar och har sett att det står så här: https://gyazo.com/e8a52db07555b34eb931ab6e7d7f7995

Är den markerad bara för att det är jag som skrivit eller har den fått reports ?
Citera
2017-01-22, 00:49
Bannlyst
Hur mycket data kan finnas lagrad på youtube? det laddas upp dagligen filmer, video och allt annat skit. Det kan finnas en film som är uppladdat flera gånger om. Behöver youtube öka på sina servrar hela tiden för att få plats med allt data som laddas upp? youtube måste ha mer data en facebook, snapchat, flashback och pentagons data tillsamans?
Citera
2017-01-23, 19:31
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Bara jag som har problem med att komma in på Youtube?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in