Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2017-01-24, 19:44
Medlem
Manboiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Bara jag som har problem med att komma in på Youtube?

Jag verkar också ha problem, om du tänker på när man loggar in och tänker gå in på profilen.
Citera
2017-01-25, 17:11
Medlem
Någon som vet om ljudet inte blir lika bra om man laddar ned utan att använda högsta upplösningen?

Antar att man inte laddar ned i 1080 även om man ändrar?
Citera
2017-01-27, 11:33
Medlem
Vad tusan kan jag ha råkat ut för?
Det är inte kommit några kommentarer i min inbox på flera dagar.
Jag är väldigt aktiv i kommentarorfälten och brukar få 10-20 svar per dag.

En annan sak som är knepigt är när jag försöker kolla gamla svar i inboxen. Sidan laddas, jag hör ljud men själva video är satt "videoklippet är inte tillgängligt".
Klickat jag F5 och reloadar sidan så kan jag se videon... men inga rekomendatioer och inget kommetatorfält.

....irriterad!!
Citera
2017-01-29, 19:51
Medlem
Halloj

Undrar en sak om det går.
När jag ska titta på musikvideos och väljer populärt så kommer det upp videos från östländerna som jag inte vill lyssna på. Kan man inte välja så att man slipper se såna videos?
Citera
2017-02-05, 17:35
Medlem
Gautamas avatar
Har laddat upp en video på Youtube. Har spridit länken. Måste göra ett par ändringar i videon och ladda upp den på nytt. Problemet blir ju att det blir en ny URL och således kommer länken jag spridit inte att fungera längre. Kan man på nåt sätt göra så att när nån klickar på den gamla länken kommer de till en hänvisning som pekar på den nya länken? Tips?
Citera
2017-02-16, 15:44
Medlem
xaniixs avatar
Hur fixar man så man ser Notifications när någon svara på din kommentar? Jag får notifications när någon av dom jag följer lägger ut en ny videon men inte när någon svara på mina kommentarer. Hur fixar jag det tror? Har varit på pillat lite på inställningar men inte lyckats hitta felet.
Citera
2017-02-18, 18:41
Medlem
Gautamas avatar
Om man skickar ett pm på youtube till nån man aldrig kommunicerat med tidigare innehållande en youtube-länk, hamnar det då i skräppost-foldern?
Citera
2017-02-18, 19:15
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Hur fixar man så man ser Notifications när någon svara på din kommentar? Jag får notifications när någon av dom jag följer lägger ut en ny videon men inte när någon svara på mina kommentarer. Hur fixar jag det tror? Har varit på pillat lite på inställningar men inte lyckats hitta felet.

Ingen som vet hur man kan lösa detta? Blir så otroligt irriterande att gå och kolla på video man har kommenterat och se ifall någon ha svarat eller ej.
Citera
2017-02-19, 02:08
Medlem
KattPerssons avatar
Blev det någon attack-patch nyss? Bytte låt nyss och allt var annorlunda!
Citera
2017-02-19, 12:10
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag vet inte om jag har råkat göra några ändringar under inställningar, men det känns som att varje gång jag spelar upp ett youtube-klipp så kommer det bara ljud från två högtalare. Jag har 5.1 och när jag spelar upp filmer så kommer det ljud från alla högtalare.
Citera
2017-02-20, 17:04
Medlem
Corrans avatar
Undrar lite över musik och copyright.

Hur är det om man använder sig av ca. 7-8 sekunder av en låt. Eller om den t.ex. går i bakgrunden?
Finns det någon specifik gräns?

Det är lite till och från när Youtube brukar "klaga" via mail
Citera
2017-02-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Undrar lite över musik och copyright.

Hur är det om man använder sig av ca. 7-8 sekunder av en låt. Eller om den t.ex. går i bakgrunden?
Finns det någon specifik gräns?

Det är lite till och från när Youtube brukar "klaga" via mail

Så länge du inte har en jättestor kanal ska det inte vara några problem. Skriv ut tydligt att du inte har rättigheterna bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in