Vad tusan kan jag ha råkat ut för?
Det är inte kommit några kommentarer i min inbox på flera dagar.
Jag är väldigt aktiv i kommentarorfälten och brukar få 10-20 svar per dag.
En annan sak som är knepigt är när jag försöker kolla gamla svar i inboxen. Sidan laddas, jag hör ljud men själva video är satt "videoklippet är inte tillgängligt".
Klickat jag F5 och reloadar sidan så kan jag se videon... men inga rekomendatioer och inget kommetatorfält.
Undrar en sak om det går.
När jag ska titta på musikvideos och väljer populärt så kommer det upp videos från östländerna som jag inte vill lyssna på. Kan man inte välja så att man slipper se såna videos?
Har laddat upp en video på Youtube. Har spridit länken. Måste göra ett par ändringar i videon och ladda upp den på nytt. Problemet blir ju att det blir en ny URL och således kommer länken jag spridit inte att fungera längre. Kan man på nåt sätt göra så att när nån klickar på den gamla länken kommer de till en hänvisning som pekar på den nya länken? Tips?
Hur fixar man så man ser Notifications när någon svara på din kommentar? Jag får notifications när någon av dom jag följer lägger ut en ny videon men inte när någon svara på mina kommentarer. Hur fixar jag det tror? Har varit på pillat lite på inställningar men inte lyckats hitta felet.
Hur fixar man så man ser Notifications när någon svara på din kommentar? Jag får notifications när någon av dom jag följer lägger ut en ny videon men inte när någon svara på mina kommentarer. Hur fixar jag det tror? Har varit på pillat lite på inställningar men inte lyckats hitta felet.
Ingen som vet hur man kan lösa detta? Blir så otroligt irriterande att gå och kolla på video man har kommenterat och se ifall någon ha svarat eller ej.
Jag vet inte om jag har råkat göra några ändringar under inställningar, men det känns som att varje gång jag spelar upp ett youtube-klipp så kommer det bara ljud från två högtalare. Jag har 5.1 och när jag spelar upp filmer så kommer det ljud från alla högtalare.