Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Sitter på 7st. Sålde 5st när han gjorde mål för 125k. Hans pristak är på 130 på Xbox. La mig lite lägre för att inte gå miste om försäljningen. Alla köpta för 40-45k... mumma.
Om Arsenal håller ut och han får en IF är frågan vad overall landar på och vad det nya priset blir. Jag tror det kan bli lägre än 125k även om han får IF, men jag spekulerar bara...
Den är inte dum du!

bra profit där!
Precis. Tror att hans IF kanske kan hamna max 80-100k? Ren chansning... Frågan är vad priset på hans OTW-kort hamnar på isåfall. Hans kort lär väl blir 84 el 85. Tror inte på 86. Känns inte som om jag får ut så mycket mer av kortet iaf, tar hellre den garanterade vinster på kortet som jag fick nu.
Satt faktiskt och fundera på att sälja för 55-60 där i andra. Sen gick jag o bytte blöja o så kom jag tillbaka o han gjort mål.
STRAFF BURNLEY! Ojojoj 93:e. Mål och 1-1. Undrar vad som händer nu. Inte lika solklart att få en IF vid oavgjort. Men kanske räcker? Beror la på hur andra backar presterar.
Edit. Shit va fan händer. Straff Arsenal i 96:e. 2-1. Då blir det nog en IF trots allt

var nära köpa en för runt 100k som kom upp vid straffblåsningen men våga inte chansa