2017-01-22, 18:22
Medlem
zRabbiTs avatar
Packade just untradeable SIF Bernado Silva, har ni några tips på roliga spelare runt honom man skulle kunna använda?
Citera
2017-01-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Packade just untradeable SIF Bernado Silva, har ni några tips på roliga spelare runt honom man skulle kunna använda?

hade själv tänkt använda honom i detta laget:
https://www.futbin.com/17/squad/1341259
Citera
2017-01-22, 18:30
Medlem
Storepojkes avatar
Vad fan händer! Vet inte vilken gång jag blir dissconectad i Fut Champions!

Säkert hänt mig ett tiotal gånger. Nu ledde jag 4-0 och blir discconectad och såklart förlorar jag matchen!!! Faaan också.
Citera
2017-01-22, 18:31
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
krävs att hans vanliga går upp till 83.. vilket gör att första IF kortet blir 84, och hans SIF blir 85 isåfall..

Frågan är om hans Halloween kort påverkas? Isf borde det räckas att hans vanliga blir 82, så hans Halloweenkort blir 83, första IF 84 och andra 85..känns föga troligt att han får mer än 82 faktiskt och då påverkas inte hans SIF, OM inte Halloween kortet påverkas...svårt det där..jag har Balo men använder honom så spelar ingen roll faktiskt :P

vad är skillnad på IF och SIF? SIF är 84-kortet? är som sagt nybörjare.. mycket att hålla koll på.

kör också med balo så tveksamt om jag kommer sälja honom om inte hans kort går upp jättemycket. behöver liksom en stadig grund med coins som jag kan bygga upp med. hur har du byggt laget kring balotelli då? gillar honom som fan, framför allt när man kör med en kompis i samma lag och hans low/low workrate inte blir lika irriterande.

har kört mycket med 4-3-3 med el shaarawy-balotelli-lucas, pirlo-verratti-pastore.
pirlo är så jävla härlig att spela med. spelar ingen roll att han är så långsam och billigt lag som ändå funkar bra överlag. och så gillar man ju såklart ita, hehe.
Citera
2017-01-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Vad fan händer! Vet inte vilken gång jag blir dissconectad i Fut Champions!

Säkert hänt mig ett tiotal gånger. Nu ledde jag 4-0 och blir discconectad och såklart förlorar jag matchen!!! Faaan också.

Läs förgående sidor i denna tråd. Finns en glitch där motståndarna kan lämna och du får förlusten. Ingen idé lira just nu. Finns nog en del youtube videos där det förklaras också. Det är därför WL är inställt denna helgen. Får se om dem lyckas lösa det innan nästa. Hoppas också idioterna straffas hårt som använder den.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-22 kl. 18:52.
Citera
2017-01-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
vad är skillnad på IF och SIF? SIF är 84-kortet? är som sagt nybörjare.. mycket att hålla koll på.

kör också med balo så tveksamt om jag kommer sälja honom om inte hans kort går upp jättemycket. behöver liksom en stadig grund med coins som jag kan bygga upp med. hur har du byggt laget kring balotelli då? gillar honom som fan, framför allt när man kör med en kompis i samma lag och hans low/low workrate inte blir lika irriterande.

har kört mycket med 4-3-3 med el shaarawy-balotelli-lucas, pirlo-verratti-pastore.
pirlo är så jävla härlig att spela med. spelar ingen roll att han är så långsam och billigt lag som ändå funkar bra överlag. och så gillar man ju såklart ita, hehe.

SIF = Second in form dvs hans andra IF kort.. TIF är third inform osv.. I balos fall är SIF 84 kortet
Citera
2017-01-22, 19:00
Medlem
Borde inte EA komma med ett uttalande snart? Tycker att de borde komma med någon kompensation för att WL är nere osv.
Citera
2017-01-22, 19:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Gött att du ändå höll på resten och bara sålde en innan. Tycker du gjort de bästa möjliga egentligen, sälja en innan för garanterad vinst. Sälja nästan alla vid toppen och spara på en. Man vet ju inte vad en eventuell IF kan hamna på. Well played!

Tackar! Ska väl också nämnas att jag köpte de flesta av dem före toty när Mustafi nyss var åter från skada. Sen har priset legat på 40-45k tills idag. Uppe på 56-58k när han kom med i elvan, för att sen försvinna upp till taket med målet. Så det tog ju en stund innan investeringen gav avkastning. Men 400k i runda slängar, det är gött det.

nu hoppas jag Sane missar totw så hans otw sjunker till 40-45k igen. Bara att han är med i elvan gör att kortet går upp till 60k, en riktig moneymaker.
Citera
2017-01-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tackar! Ska väl också nämnas att jag köpte de flesta av dem före toty när Mustafi nyss var åter från skada. Sen har priset legat på 40-45k tills idag. Uppe på 56-58k när han kom med i elvan, för att sen försvinna upp till taket med målet. Så det tog ju en stund innan investeringen gav avkastning. Men 400k i runda slängar, det är gött det.

nu hoppas jag Sane missar totw så hans otw sjunker till 40-45k igen. Bara att han är med i elvan gör att kortet går upp till 60k, en riktig moneymaker.

Köp nån IF Mané om du har stålarna.. 100k nu kan lätt bli till 200k vid up
Citera
2017-01-22, 19:18
Medlem
Någon som testat TIF Kane?

Värd sina 200k?
Citera
2017-01-22, 19:22
Medlem
Bergatroll1s avatar
har fått 5 förluster på säsonger nu, innan hade jag 30 vinster o 2 oavgjorda, detta pga EA. sen bara en WL där jag inte har fått glitchar emot mig. Borde få ronaldo gratis, nu när hela min stats är pajad. Nästan så man vill radera klubben.
Citera
2017-01-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Köp nån IF Mané om du har stålarna.. 100k nu kan lätt bli till 200k vid up

Taket låg ju på 100k såg jag. Inga ute men lyckades köpa den tredje som dök upp för 100k. Kan ju hoppas att det blir en sån avkastning som du skriver, hade vart nice! Blir nog att testa lite som supersub fram tills dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in