Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
krävs att hans vanliga går upp till 83.. vilket gör att första IF kortet blir 84, och hans SIF blir 85 isåfall..
Frågan är om hans Halloween kort påverkas? Isf borde det räckas att hans vanliga blir 82, så hans Halloweenkort blir 83, första IF 84 och andra 85..känns föga troligt att han får mer än 82 faktiskt och då påverkas inte hans SIF, OM inte Halloween kortet påverkas...svårt det där..jag har Balo men använder honom så spelar ingen roll faktiskt :P
vad är skillnad på IF och SIF? SIF är 84-kortet? är som sagt nybörjare.. mycket att hålla koll på.
kör också med balo så tveksamt om jag kommer sälja honom om inte hans kort går upp jättemycket. behöver liksom en stadig grund med coins som jag kan bygga upp med. hur har du byggt laget kring balotelli då? gillar honom som fan, framför allt när man kör med en kompis i samma lag och hans low/low workrate inte blir lika irriterande.
har kört mycket med 4-3-3 med el shaarawy-balotelli-lucas, pirlo-verratti-pastore.
pirlo är så jävla härlig att spela med. spelar ingen roll att han är så långsam

och billigt lag som ändå funkar bra överlag. och så gillar man ju såklart ita, hehe.