2017-01-17, 00:14
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
nej jag pundar icke. det var många år sedan. men skriver om dem gör jag aldrig, fatta det. Dom vet o skriver på en annan sida, lägger inte min näsa i blöt om vad dom skriver. nog om detta! fra mig

Förstör inte en intressant tråd om ett rysligt mord med dina idiotiska inlägg. Måste du skriva av dig så besök din lokala klubb för avdankade missbrukare, soc brukar kunna ordna någon aktivitet.
Citera
2017-01-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deffad100
nej jag pundar icke. det var många år sedan. men skriver om dem gör jag aldrig, fatta det. Dom vet o skriver på en annan sida, lägger inte min näsa i blöt om vad dom skriver. nog om detta! fra mig

Du skriver VÄRRE än en pundare så din hjärna måste krympt till en hasselnöt.

Att någon i din bekantskapskrets kan vara inblandad förstår vi men je fan i att skriv här för dina inre röster är inte intressanta här.
Citera
2017-01-17, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marikapsycho
Du skriver VÄRRE än en pundare så din hjärna måste krympt till en hasselnöt.

Att någon i din bekantskapskrets kan vara inblandad förstår vi men je fan i att skriv här för dina inre röster är inte intressanta här.

Å fan har du fått 15 inlägg, write more idiotier. håll dig till ursprunget i TS starten, för jag har aldrig tagit åt mig under alla år. nu är jag snäll mot dig-
Citera
2017-01-22, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
TJS, Är det TMS du menar???
Ja.
Citera
2017-01-22, 15:23
Medlem
Citat:
Citat:
TJS, Är det TMS du menar???

Citat:
Ursprungligen postat av Borato
Ja.

...men denne TJS/TMS är han densamme som GWPersson menade hade gjort avtryck på graven med cykelstyret????????
Citera
2017-01-23, 19:02
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
...men denne TJS/TMS är han densamme som GWPersson menade hade gjort avtryck på graven med cykelstyret????????
Svar ja.
Citera
2017-01-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Svar ja.

...fast konstigt om mördaren hade cykel med tänke på att han slängde omkring sig Malins tillhörigheter runt omkring i området...han måste väl han gått!!?...tycker man!!
Citera
2017-01-24, 13:53
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
...fast konstigt om mördaren hade cykel med tänke på att han slängde omkring sig Malins tillhörigheter runt omkring i området...han måste väl han gått!!?...tycker man!!
Jag har för mig att han blev påkommen med en stulen cykel på mordnatten, om det var före eller efter själva mordet låter jag vara osagt. Om han hade en cykel med sig vid mordet så har han väl bara dumpat den efteråt.
Citera
2017-01-24, 18:59
Medlem
Citat:
Jag har för mig att han blev påkommen med en stulen cykel på mordnatten, om det var före eller efter själva mordet låter jag vara osagt. Om han hade en cykel med sig vid mordet så har han väl bara dumpat den efteråt.

Du menar han TJS/TMS nu förstås! Konstigt att dumpa cykeln i så fall...borde haft bråttom bort därifrån..går fortare med cykel än till fots...och att slänga Malins tillhörigheter hit och dit i stan men behålla vissa var mycket märkligt bara det!! Undrar VAR och NÄR polisen kom på honom med den stulna cykeln...och lever han fortfarande förresten??
Citera
2017-01-26, 16:35
Medlem
Citat:
Du menar han TJS/TMS nu förstås! Konstigt att dumpa cykeln i så fall...borde haft bråttom bort därifrån..går fortare med cykel än till fots...och att slänga Malins tillhörigheter hit och dit i stan men behålla vissa var mycket märkligt bara det!! Undrar VAR och NÄR polisen kom på honom med den stulna cykeln...och lever han fortfarande förresten??
Tror inte TJS som har gjort det mordet. Men jag har märkt att det är vissa personer som har nått agg till TJS. Säkert ett rötgg men man kan fan inte beskylla en person på det viset som en del gör här.
Polisen har haft nere TJS på förhör och inget som har pekat på att det skulle vara TJS.
Undrar varför det finns en del personer som vill lägga detta på TJS?
Citera
2017-01-26, 16:55
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borato
Tror inte TJS som har gjort det mordet. Men jag har märkt att det är vissa personer som har nått agg till TJS. Säkert ett rötgg men man kan fan inte beskylla en person på det viset som en del gör här.
Polisen har haft nere TJS på förhör och inget som har pekat på att det skulle vara TJS.
Undrar varför det finns en del personer som vill lägga detta på TJS?

Det är ingen som försöker "lägga mordet" på TS men han är en av de misstänkta, och enligt nån skribent med kontakt med nån utredare så är TS starkt misstänkt.
Citera
2017-01-26, 17:20
Medlem
Citat:
Det är ingen som försöker "lägga mordet" på TS men han är en av de misstänkta, och enligt nån skribent med kontakt med nån utredare så är TS starkt misstänkt.

Anders Eklund är rättmätigen också misstänkt för mordet. Mordet på Malin liknar Pernillamordet i Falun väldigt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in