2017-01-07, 12:32
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
En tanke bara, jag använder Draxler till och från i min bundesliga trupp, hur tror ni hans flytt till PSG kommer påverka hans kort? Jag är ny till FUT i FIFA 17, så jag vet inte hur det fungerar när dem byter lag.

Jag antar att jag kommer få Draxler med samma stats fast helt enkelt i PSG? Kommer det att ändra hans pris något? (Han är ju svinbillig, men ändå).

Tack på förhand.
EA kommer så småningom att ändra hans klubb till PSG, då kommer hans PSG-kort att börja droppa i packs. Alla draxler kort med wolfsburg finns kvar men inga nya kommer att komma.

Så alla Draxlers wolfsburgkort går kanske upp lite, tror jag. Men vi pratar små summor då.
Citera
2017-01-07, 12:33
Medlem
Citat:
En tanke bara, jag använder Draxler till och från i min bundesliga trupp, hur tror ni hans flytt till PSG kommer påverka hans kort? Jag är ny till FUT i FIFA 17, så jag vet inte hur det fungerar när dem byter lag.

Jag antar att jag kommer få Draxler med samma stats fast helt enkelt i PSG? Kommer det att ändra hans pris något? (Han är ju svinbillig, men ändå).

Tack på förhand.

Du får behålla din gamla Draxler, alla nya kort som släpps kommer däremot att vara från PSG. Såg att gamla kortet steg några tusen i värde och det kommer nog att fortsätta att stiga i värde när folk använder han i SBC. Det nya i PSG kommer snart vara väldigt billigt gissar jag.
Citera
2017-01-07, 12:46
Medlem
Finns det nån gräns för hur många packs man kan spara för att öppna senare? Jag gjorde mm och hade 28 packs sparade och då jag gjorde den siste fick jag inte 2 rare player packet, men de andra tre plus belöningen för att ha gjort hela mm:n! Alltså har jag 32 nu och det kanske är gränsen?
Citera
2017-01-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Finns det nån gräns för hur många packs man kan spara för att öppna senare? Jag gjorde mm och hade 28 packs sparade och då jag gjorde den siste fick jag inte 2 rare player packet, men de andra tre plus belöningen för att ha gjort hela mm:n! Alltså har jag 32 nu och det kanske är gränsen?

Jag har 37st paket sparade just nu så gränsen går inte där iaf. Vet inte om det finns någon gräns. Får någon gärna svara på isåfall
Citera
2017-01-07, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag har 37st paket sparade just nu så gränsen går inte där iaf. Vet inte om det finns någon gräns. Får någon gärna svara på isåfall
Ok, tack! Då blev jag väl blåst på 2 rare player paketet men det gör inget, med min pack-luck så hade det ändå bara varit en 78 ratad som bäst!!!
Citera
2017-01-07, 14:42
Medlem
meatballrains avatar
Citat:
Ok, tack! Då blev jag väl blåst på 2 rare player paketet men det gör inget, med min pack-luck så hade det ändå bara varit en 78 ratad som bäst!!!

Nejdå du blev inte blåst, det är bara en bugg som gör att siffran inte ändras, du har två paket mer än vad som står. Om du räknar dom så ska du se att du har fått dom. Tror det hände så ofta på FIFA 16.
Citera
2017-01-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Jag brukar säga att med de formationerna behövs snabba, tekniska anfallare som löper på ytor. Så hade valt Reus bredvid Auba. Snyggt lag förövrigt! Hur är Kevin Vogt som mittback?

Tack för svar! IF Vogt är grym, alltid på rätt ställe, stor och bra passningar.
Citera
2017-01-07, 15:09
Medlem
Citat:

Tack på förhand.

Draxlers PSG-kort finns redan på marknaden, blir ingen ändring alls på ditt kort, PSG-kortet går just nu för 14k.
Citera
2017-01-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Nejdå du blev inte blåst, det är bara en bugg som gör att siffran inte ändras, du har två paket mer än vad som står. Om du räknar dom så ska du se att du har fått dom. Tror det hände så ofta på FIFA 16.
Har kollat igenom alla packet flera gånger och det finns inget 2 rare player pack!
Det står 32 i menyn men räknar jag dom så finns det bara 30! Dom kanske dyker upp när jag öppnat några!
Senast redigerad av CeeKay 2017-01-07 kl. 15:22.
Citera
2017-01-07, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Draxlers PSG-kort finns redan på marknaden, blir ingen ändring alls på ditt kort, PSG-kortet går just nu för 14k.

All right, det är för mig lite konstigt ändå, att man då kan lira honom i olika former.. men vafan, då vet jag. Tack!
Citera
2017-01-07, 16:55
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Har kollat igenom alla packet flera gånger och det finns inget 2 rare player pack!
Det står 32 i menyn men räknar jag dom så finns det bara 30! Dom kanske dyker upp när jag öppnat några!

Jag antar att du kollar upp packsen in game? Hade du haft appen så hade du fått upp alla 32 och du skulle kunna öppna dom 2 som saknas in game! Så du finns där men inte synligt i spelet hade samma bekymmer!
Citera
2017-01-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Jag antar att du kollar upp packsen in game? Hade du haft appen så hade du fått upp alla 32 och du skulle kunna öppna dom 2 som saknas in game! Så du finns där men inte synligt i spelet hade samma bekymmer!
Tänkte inte alls på att kolla i appen! Har gjort det nu och där fanns alla 32 varav en var den saknade 2 rare player pack så jag hade väl 27 och inte 28 packs när jag gjorde mm:n! Precis som jag spådde så var det 2 st 78 ratade kort i det!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in