2017-01-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Har redan droppat rejält ?
Det är ju sant men tänkte om det blir ännu mer, alltså vilken dag tror ni blir som lägst? Veckans IF kort har ju ökat till exempel, har haft lite koll på montoya. Köpte hnm för 25 k i onsdags, nu går den för 32k eller som lägst 30 k
Edit: ser nu att han går för 34k
Citera
2017-01-19, 22:30
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Läge för folk att plocka pluspoäng hos flickvänner och fruar. "jag skippar Fifa helt den här helgen för din skull".

I övrigt trist EA kör kollektiv bestraffning, WL stängt även för de som lirar Xbox trots fusket rör PS...
Citera
2017-01-19, 22:58
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Tack EA för att ni förstörde min månads rank, TACK
Hur har de förstört din månadsrank?
Citera
2017-01-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Hur tålig är en PS4-kontroll? Ragear typ varje match o slår den i allt möjligt när jag torskar.

Skit i hur tålig en PS4 kontroll är och lär dig att kontrollera din temperament istället.
Jag förstår mig inte på folk som slår sönder en kontrol värd 650 spänn för att man torskar en match i ett spel.
Citera
2017-01-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Skit i hur tålig en PS4 kontroll är och lär dig att kontrollera din temperament istället.
Jag förstår mig inte på folk som slår sönder en kontrol värd 650 spänn för att man torskar en match i ett spel.

Ehh folk får väl slå sönder vafan de vill? Kaffepengar...
Citera
2017-01-19, 23:21
Medlem
Nu när WL blev inställt och priserna känns låga.
Kan det vara bättre att behålla sin TOTY Modric och sälja nästa vecka?
Är så satans osäker då det ser ut som priset börjat gå sakta neråt igen..
Ungefär 40k längre idag än igår...
Citera
2017-01-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Ehh folk får väl slå sönder vafan de vill? Kaffepengar...

Ifall det är kaffepengar så frågar man inte det, utan drar den ordentligt i väggen så en gång räcker.
Citera
2017-01-19, 23:27
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamdit
Hur gör man det? Kan du beskriva närmare?
Skapa en ny användare (ej psn network konto) på ditt ps4 och logga in med din kompis psn inlogg på din nya användare som du precis skapat.
Citera
2017-01-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Hur tålig är en PS4-kontroll? Ragear typ varje match o slår den i allt möjligt när jag torskar.

gör som jag, dra näven i väggen och spräck den istället
Citera
2017-01-19, 23:36
Medlem
Till er som tror att det här är nytt. Ni har fel. Sedan första wl på Fifa 17 har detta funnits. Har lett med 3-0 mot någon random och plötsligt loggas jag ut ur fut. Jag trodde att det var något fel på mitt nätverk. Har alltid trott det, tills jag fick svaret idag. Att det fanns fusk bakom detta. Både jag och vänner har undrat varför vi loggades ut ur fut förr... Fifa borde avgå och ersätta oss spelare som inte fuskat galet hårt. Dessutom borde fuskarna få en ip Ban på ea servrar. Hade varit skönt.
Citera
2017-01-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Ifall det är kaffepengar så frågar man inte det, utan drar den ordentligt i väggen så en gång räcker.

HHAHAHAHA EXAKT!
Citera
2017-01-19, 23:45
Medlem
vågar man lira nån FUT draft ens eller?
Jag måste tillägga att jag spelat en hel säsong idag och inget har hänt. Dock är jag inte så bra att folk rage quitar mot mig så de kanske är oxå nåt att tänka på.

Kan de va så att denna glitch är negativ bara för de riktigt grymma spelare? Ni dominerar, folk rage quitar sen får ni förlust pga glitch....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in