Citat:
Ursprungligen postat av
wesdom
Intressant val av tidpunkt att räcka ut spiran när hennes egen syster just blivit mördad. Helt klart misstänksamt!
Absolut, jag vet att även du har gränser för vad som bör sägas av hänsyn till de drabbade, men våra gränser är olika snäva och jag står för att jag tycker du går för långt. Men visst förstår jag också ditt syfte. Det är förmodligen från dig media får nys om nyheterna. Varje intelligent person kan läsa dina inlägg och se att du skrivit saker daterade innan de stått någon annanstans. Alltså är du en insider
Jag tycker detta med att stanna kvar i församlingen låter som en alkoholist skulle fortsätta gå på en krog som slutat servera alkohol, för att där umgås med sina nyktra alkoholistpolare. Det bäddar för stora problem! Självklart behöver alla byta miljö och bryta upp, börja om någon annanstans för att finna sig själva igen. Men de har å andra sidan sina nära vänner där i församlingen. Jag vet inte hur de ska göra.
Hej!
Det har uppstått relation/kontaktsvårigheter i medberoendes aktiva o mycket känsliga uppbyggnadsväg med troligen gravt indoktrinerade fd. sektmedlemmar i Knutby!
Enligt uppgifter som nedslepp har fått från medberoende o som godkänner detta som skrivs: Har medberoende öppnat sig helt o fullt till hjälp för fd. sektmedlemmarna, men absolut inget gensvar fås tillbaka, utan dom fd.sektmedlemmarna sätter en stålmur runt allt som har hänt genom åren i Knutby!
Detta gör att dom medberoende inte kan stödja eller hjälpa i viktiga frågor!
Liknelsen gör så här: En grav narkoman går(Indoktrinerad fd sektmedlemmar) inte att hjälpa, om ständig tillförsel av narkotika(Gudstro) sker!!!!!
All skuld läggs på dom medberoende o inget fel har genom åren kommit från ÅW med enturage!
Med vänlig hälsning Nedslepp.