Citat:
En riktig old school, nice! 
För att få råd med Ronaldo måste du antingen köpa massa packs för points eller tradea som tusan..
Jag la in 12000 fifa points direkt när spelet startade sen inget mer..fick en del hyfsade spelare som gick för 30-50k sen Reus som jag sålde för 200. Detta gjorde att jag kunde börja tradea.. IF trading är den absolut bästa tekniken..köp IF kort under helgen då de är billigast, sälj när de är ur packs..
Nu i helgen var bästa helgen iår att jag göra profit.. Köpa massa IF, alla dessa har stigit ett par K..vissa 10-20-30-40k.. beroende på priset på dom..
Spelarkort du får i paket etc, spara och sälj under SBC där finns mycket stålar att hämta.. ett sätt för att säkra inkomst i framtiden är att köpa skit IF, dvs de som går för 10-11k..när det kmr SBC som kräver IF brukar dessa gå upp emot 20k.. Därför brukar jag alltid ha ett 20-tal på lager..dvs 150-200k lätta stålar..som sagt jag hade runt 300-350k genom mina packs..idag om jag säljer alla mina spelare etc tror jag att jag har närmare 3,5m.

För att få råd med Ronaldo måste du antingen köpa massa packs för points eller tradea som tusan..
Jag la in 12000 fifa points direkt när spelet startade sen inget mer..fick en del hyfsade spelare som gick för 30-50k sen Reus som jag sålde för 200. Detta gjorde att jag kunde börja tradea.. IF trading är den absolut bästa tekniken..köp IF kort under helgen då de är billigast, sälj när de är ur packs..
Nu i helgen var bästa helgen iår att jag göra profit.. Köpa massa IF, alla dessa har stigit ett par K..vissa 10-20-30-40k.. beroende på priset på dom..
Spelarkort du får i paket etc, spara och sälj under SBC där finns mycket stålar att hämta.. ett sätt för att säkra inkomst i framtiden är att köpa skit IF, dvs de som går för 10-11k..när det kmr SBC som kräver IF brukar dessa gå upp emot 20k.. Därför brukar jag alltid ha ett 20-tal på lager..dvs 150-200k lätta stålar..som sagt jag hade runt 300-350k genom mina packs..idag om jag säljer alla mina spelare etc tror jag att jag har närmare 3,5m.
Ja låt oss säga att jag för 2 veckor sen förstod att man ska handla med IF kort och det har gjort att jag tabbat mig på marknaden med att råka köpa 86 Eriksen när jag egentligen velat ha en 88 Eriksen. Tydligen har ju Eriksen gått upp minst 50K sen förra veckan. Nåt som jag förutspådde och samtidigt åkte det 160K rätt åt helvete för att jag av misstag budade på fel Eriksen IF.
Idag lyckades jag köpa en 84 IF Benteke istället för en 86a och torskade minst 40 på på den dealen där.
Kort o gott har jag gått förlust 200K när jag försökt med IF korten. Men som sagt har jag nyligen fått reda på hur trading funkar. Normalt brukar jag bara spela 60 säsonger varje år för o samla pengar i divisionerna plus cupen. I år ligger jag redan på 65 säsonger och spelat över 1000 FUT matcher. Normalt ligger jag uppe i de antalet matcher i Maj månad men i år har fifa varit FÖR JÄVLA KUL även om jag hatar o förlora så mkt som jag gör idag.
Men ditt råd är ju exakt det jag gör nu. bara det att jag råkat faila 2 ggr som dragit tillbaks mig 200K o de gör fan ont för en som knegar sina coins.
12000 FIFA points? Asså jag har lagt ner nästan 1000 kr på fifa points och tycker det är lite väl drygt. Har varken fått några informs eller nånting. Känns som att bästa priserna och packsen kommer direkt från FUT Champs där jag fått 3 IF, Cech, Lloris, Martial, Sturridge, Alaba Pique och Busquets.
IFsen har ju varit skit spelare den högsta såldes för ca 35K
Jag vet att man ska spara sina IFs till veckan efter då de ökar. Men jag har INGEN aning om hur jag ska ha koll på IF och SBC. Sen undrar jag varför nån ens skulle vilja slösa sina IF på SBC när man kan sälja skiten för mer pengar? Jag har gjort en hel del SBC challenges med gold och Rare kort men fått endast Barzagli (untradable) som bästa spelare.
Känns inte så värt.
Men jag ska ge mig in på IF kort igen så fort jag sålt alla mina Alex Sandro i tradingen. håller på att göra 1.5K per kort på den spelare just nu bara genom att snipa.
Antar dessuomt att köpa fifa points för att öppna packs är mkt bättre i början när spelet släpps ut där spelare som Isco kostar nästan 20K osv Nu är ju inte spelarna mycket värda så om man inte får någon walk out från packsen så känns ju allting bortkastad